Na twee dagen ging het al mis 🙈 sorry dat ik gister ben vergeten te updaten ☺️
Met twee mokken had ze zich weer bij hem gevoegd terwijl hij nog steeds op zijn stoel aan de tafel zat.
'Zal ik je anders masseren' stelde Eva hem voor.
'Masseren' keek hij op alsof ze iets raars had gezegd.
'Ja gewoon je rug en je schouders. Dat is heel ontspannend hoor' liet ze zich niet uit het veld slaan.
'Hm oké' gaf hij niet echt een verduidelijkend antwoord.
'Het zal je goed doen' wist ze hem ervan te overtuigen. 'Je bent zo gespannen, kom' ging ze achter hem staan waarna ze al bij zijn nek begon te masseren.
'Zal ik even m'n overhemd uit doen dan' beviel het hem eigenlijk toch wel. Ze had dan wel van die kleine tere handjes, maar dit kon ze wel.
'Kom als je nou op bed gaat liggen, dan kan ik er beter bij' stak ze haar hand naar hem uit waarna hij haar maar naar boven volgde. Hij maakte het zichzelf alleen maar moeilijker zo, maar hij kon haar gewoon niet afwijzen.
'Als jij even de olie pakt dan doe ik de handdoeken' bedekte ze zijn bed zodat niet alles onder de olie zou zitten.
'Ik wist niet eens dat wij dit hadden' keek hij bedenkelijk naar de fles.
'Die staat er al lang' haalde ze haar schouders op waarna ze hem dirigeerde op bed te gaan liggen.
'Nou kom maar op' zag hij het nu wel zitten. Haar warme zachte handen die zijn huid aan zouden raken.
'Oké komt ie' kondigde ze hem aan dat ze aan de slag ging.
'Slecht idee he' grinnikte ze om de geluiden die uit zijn mond kwamen. Hij genoot van haar massage.
'Ik wist niet dat jij dit kon, dat mag je wel vaker doen' keek hij grinnikend over zijn schouder.
'Blijf nou liggen' duwde ze hem terug, ze was nog niet klaar met hem.
'Ik ben wel ontspannen genoeg' draaide hij zich daarin tegen toch om waardoor hij nu met zijn rug op de handdoeken lag. 'Tenzij je de voorkant ook nog even wil doen' daagde hij haar uit.
'Ja dag' liet ze zich daar mooi niet voor gebruiken.
'Dank je wel' streelde hij haar over haar wang heen terwijl hij naar haar glimlachte.
'Beter he' liet ze zich niet afleiden.
'Veel beter, nu jij nog' had hij haar verrast door haar in het matras te werpen.
'Ik ben niet gespannen' schudde ze haar hoofd.
'Ik ook niet meer, dus kunnen we ons ook even inspannen' drukte hij zijn lippen op die van haar waardoor het haar duidelijk werd wat hij wilde.
'Niet in dit vieze bed, en je gaat met dat glibberlijf ook niet in mijn bed' schudde ze afkeuren haar hoofd.
'Dan ga ik douchen, en dan ga jij mee' had hij al besloten.
'Ja dag, douchen doe je maar alleen' was ze het daar niet mee eens.
'Ik ga niet twee keer douchen en dus ga je maar mee' bleef hij erbij.
'Nee Wolfs, echt niet' bleef ik erbij.
''Spelbederver' trok hij een pruillip.
'Ah wat ben je zielig' lachte ze om zijn pruillip waarna ze haar lippen op de zijne drukte.
JE LEEST
Zover weg en zo dichtbij (flikken maastricht story)
FanficWat als je iemand zo diep lief hebt, dat je bang bent die gene kwijt te raken.