Hoofdstuk 11

1.6K 43 2
                                    

Ondanks dat ze moe was, of eerder uitgeput kon ze ook geen genoeg van hem krijgen. Ze zat dan ook helemaal tegen hem aangeplakt terwijl ze hem maar bleef kussen.
'Ik kan niet meer hoor' schudde Wolfs zijn hoofd.
'Ik ook niet, maar het is zo fijn' kon ze hem gewoon niet loslaten.
'Ik ga naar bed' maakte Wolfs aanstalten om overeind te komen. 'Ga je mee' was hij alleen niet van plan om zijn collega hier achter te laten.
'Gaan we samen naar bed dan' grinnikte Eva die er geen genoeg van leek te krijgen.
'Slapen ja, dat doen we altijd toch' moest hij toch lachen om haar ijverigheid. Dat had hij echt nooit achter haar gezocht.
'Hmm' leek ze er even over na te moeten denken.
'We slapen toch altijd in één bed als we seks hebben gehad' snapte Wolfs niet waarom ze er nu ineens zo over na moest denken.
'Jawel' antwoordde ze niet geheel overtuigd.
'Maar' wachtte hij dan ook af op de rest.
'Nou nee geen maar' schudde ze haar hoofd.
'Kom je nog dan' was hij al onderweg naar de trap terwijl hij zijn kledingstukken van de grond afraapte.
'Slapen we wel in mijn bed dan' volgde ze hem uiteindelijk toch maar naar boven toe nadat ze ook de nodige kleding bij elkaar geraapt had en haar slipje en hemdje aan had getrokken. Wolfs had alleen zijn broek maar op hoeven hijsen, maar Eva had helemaal niks meer aan gehad.
'Mijn bed slaapt lekkerder' was haar redenatie toen hij haar vragend aankeek.
'Dat vind jij' schudde hij lachend zijn hoofd. 'Maar als jij dat graag wilt' knikte hij vervolgens instemmend. Als hij maar met haar mocht slapen, dat was het belangrijkste, dan maakte het hem niet uit waar het zou zijn. Al was het op een stenen vloer, als zij maar bij hem was.

'Dan kan je nu alles weer uitdoen' grijnsde hij terwijl hij zelf zijn broek al naar beneden liet zakken.
'Ik ga niet naakt slapen of zo hoor' fronste Eva bedenkelijk haar voorhoofd terwijl ze haar hoofd er ook nog bij schudde.
'Anders slapen we toch ook naakt na de seks' zag Wolfs het probleem niet zo die na zijn broek ook zijn boxer aar beneden trok.
'Ja maar dan liggen we al in bed, houd dat ding nou maar gewoon aan' bleef Eva erbij terwijl ze zelf al in bed stapte met haar slipje en hemdje aan.
'Oké' haalde Wolfs zijn schouders op waarna hij zijn boxer ook maar weer omhoog trok en aan de andere kant het bed in stapte. Anders zouden ze er straks nog ruzie over krijgen en dat was echt wel het laatste wat hij wilde.
'Kom je wel nog een beetje hierheen dan' rolde hij zichzelf al wat meer naar de midden waarna hij zijn armen voor haar gespreid hield zodat ze er tussen kon kruipen.
'Slaap lekker Wolfs' nam ze die uitnodiging maar wat graag aan. Haar favoriete plekje, lekker veilig en warm tegen hem aan.
'Heb je je wekker gezet' was Wolfs nog niet zover.
'Nu wel' gaf ze het ding een klap zonder om te kijken.
'Slaap lekker Eef' grinnikte Wolfs dat hij daar genoegen mee nam. 'Lekker slapen' liet hij zijn handen nog even langs haar zij glijden voordat ook zijn ogen te zwaar werden om nog open te houden.

Beetje laat, maar beter laat dan niet toch ☺️

Zover weg en zo dichtbij (flikken maastricht story)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu