Al snel gaf hij zich dan ook aan haar over. Hij kon toch weinig anders. Ze had hem helemaal in haar macht.
'Pfoee ik wist niet ... dat jij dit kon' moest hij echt even op adem komen toen ze klaar met hem was en ook weer boven de dekens uit kwam.
'Misschien weet jij wel meer niet van mij' tikte ze hem tegen zijn borst aan.
'Daar wil ik dan weleens achterkomen' was hij reuze benieuwd wat ze allemaal nog meer in petto had dan. 'Maar nu niet meer hoor' maakte hij haar wel even duidelijk dat hij nu echt wel genoeg gehad had.
'Jij wilde toch meer' lachte ze triomfantelijk.
'Ja aan jou geven, pfoe hemeltje lief' kon hij er nog altijd niet over uit.
'Waar heb jij dat geleerd' was hij reuze benieuwd. Hij wist immers dondersgoed dat zij lang niet zoveel bedpartners had gehad als hij.
'Nergens' haalde ze haar schouders op. Het was ook zo, ze was hier helemaal niet ervaren in, deed maar gewoon wat maar blijkbaar was het haar collega goed bevallen.
'Laten we nu maar gaan slapen' kroop ze gauw tegen hem aan voordat het gesprek heel ongemakkelijk zou gaan worden.
'Ben je nu ontspannen dan' wilde hij toch nog wel even weten of zijn handelen effect had gehad.
'Hmhmm. Ik ben vooral moe' bleef ze liggen zoals ze lag. Ze was er ook echt moe van. Het werd ook steeds erger. Waar ze eerst alleen maar gewoon met elkaar vreeën, was het nu al verwennen geworden. Dit ging echt helemaal uit de hand lopen. Hoe moesten ze straks nog normaal met elkaar kunnen samen werken. Dit moest echt stoppen.'Hmm' rekte ze zich zachtjes uit aangezien ze al snel door had dat ze niet alleen in haar bed lag.
Oja gisteravond, wat was dat fijn.
'Goedemorgen schone slaapster' was Wolfs ook al wakker. Hij had de slaap maar moeilijk kunnen vatten. Hoe moe hij ook geweest was. Zonder het van elkaar te weten had hij met dezelfde gedachte en gevoelens geworsteld als zijn collega, die wel al snel in slaap gevallen was.
'Hee' klonk haar stem een beetje schor toen ze hem aankeek.
'Is er iets achter gebleven' grapte hij.
'Pas maar op straks komt het er zo uitgezwommen' deed ze er zelf nog een schepje boven op.
'Ah nee gatver Eef' vond hij dat echt een heel vies idee.
'Kom dan' kroop ze uitdagend half bovenop hem om hem te kussen. 'Dan zwem het zo je eigen mond in' drukte ze haar lippen op die van hem.
'Viezerik' begon hij haar dan ook maar te kietelen om haar van zich af te krijgen.
'Oké genade' gaf ze zich al snel gewonnen. Ze kon helemaal niet tegen kietelen.
'Ga je mee douchen dan' liep hij om het bed heen terwijl hij haar hand vasthield.
'Ga jij maar douchen' schudde ze haar hoofd. Dat vond ze nog steeds niks.
'We stonden gister toch ook samen onder de douche, en als we seks hebben ben je toch ook naakt' wist hij wel waarom ze bleef weigeren.
'Dat is anders' was ze van mening. 'Dan zijn we bezig enzo' was haar verklaring.
'Ik vind jou lichaam prachtig, kom nou maar gewoon' trok hij de dekens van haar af. 'Dan zal ik niet naar je kijken' trok hij haar tegen zich aan.
'Alleen maar voelen zeker' voelde ze zijn handen al over haar lichaam heen glijden waardoor ze eigenlijk al niet meer weigeren kon. Als hij haar huid alleen al aanraakte dan werd ze al helemaal week, laat staan als hij haar dan begon te strelen en begon te zoenen, dan kon ze hem helemaal niet meer weerstaan.
JE LEEST
Zover weg en zo dichtbij (flikken maastricht story)
FanfictionWat als je iemand zo diep lief hebt, dat je bang bent die gene kwijt te raken.