Terwijl de badkamer zich gevuld had met stoom drukte hij zachtjes de deurklink naar beneden.
'Ben jij dat Wolfs' vroeg ze eigenlijk overbodig. Er woonde niemand anders in hun huis. Maar waarom kwam hij de badkamer in terwijl zij onder de douche stond.
'Ja ik moet even wat pakken' rommelde hij in het kastje.
'Oh oké' legde ze er zich bij neer. Er was toch niks te zien, zij stond achter het gordijn onder de douche, en hij was aan de andere kant van het gordijn.
'Is het lekker, het is echt warm hier' vroeg hij belangstellend.
'De douche is wel lekker' klonk het alles behalve overtuigend voor hem. De douche deed dus niet waar ze zo naar verlangde. Het ontspande haar niet. Zonder er nog over na te denken begon hij dan ook zijn kleren uit te trekken waarna hij het douche gordijn opzij schoof. Ze stond met haar rug naar hem toe, met haar gezicht naar de muur toe.
'Wat doe je' draaide ze verschrikt haar hoofd om toe ze merkte dat hij het gordijn opzij getrokken had.
'Ssst' sloeg hij zijn handen van achter om haar heen terwijl hij achter haar was gaan staan.
'Wolfs ik' probeerde ze er nog iets tegen in te brengen maar Wolfs handen op haar lichaam legde haar het zwijgen op.
'Ontspan je' drukte hij zijn lippen in haar hals terwijl hij zijn hand via haar borst over haar buik naar beneden liet glijden. Hij kon het niet langer aanzien dat ze zo met zichzelf in de knoop zat.
'Wolfs' probeerde ze het nogmaals maar toen zijn hand tussen haar benen gleed kwam er niks anders meer uit haar mond dan een zacht gekreun.
'Het is goed' kuste Wolfs haar hals nog steeds terwijl zijn andere hand zich om haar borsten bekommerde. Ze wilde het schijnbaar niet toegeven, maar dit was wat ze wilde, dat wist hij wel.
'Oh ah' ging haar gekreun over in gehijg nadat hij nog een vinger bij haar naar binnen had gebracht.
'Goed zo ontspan' was het voor hem de bevestiging dat ze ervan genoot.
'Hmm Wolfs' draaide ze haar hoofd zodat hij haar kussen kon. Ze wilde zijn lippen op de hare voelen, niet in haar hals.
'Nee niet stoppen' drong ze erop aan dat hij door zou gaan. Ze voelde haar hoogtepunt naderen en dan stopte hij er ineens mee.
'Draai je om' had hij zijn handen op haar heupen liggen. Hij was nog veel meer met haar van plan.
'Wolfs' stamelde de terwijl ze wel deed wat hij van haar vroeg, al had ze liever gehad dat hij afgemaakt had waaraan hij begonnen was.
'Ik was heus nog niet klaar met je' drukte hij haar tegen de tegelwand aan terwijl zijn handen over haar lichaam gleden. Hij kneep zachtjes in haar billen toen hij zijn lippen op die van haar drukte.
Gegiechel ontsnapte uit haar mond alsof ze een ondeugend meisje was, wat stiekem iets deed wat niet mocht.
Voor Wolfs juist het teken ermee door te gaan, als Eva begon te giechelen dan zat het wel goed. Ze genoot hiervan, en hopelijk vond ze het net zo fijn als dat hij het vond ook al was dit nooit zijn bedoeling geweest toen hij de badkamer binnen gelopen was.
JE LEEST
Zover weg en zo dichtbij (flikken maastricht story)
FanfictionWat als je iemand zo diep lief hebt, dat je bang bent die gene kwijt te raken.