Hoofdstuk 4

1.8K 45 4
                                    

Een kus die al gauw overging in een zoen toen hun tongen elkaar vonden.
'Toch wel in het glibber bed' liet hij zijn handen onder haar shirt glijden. Hij wilde haar nu zo graag.
'Ik ga niet in jou vieze bed' schudde ze nog altijd afkeurend haar hoofd.
'Dan draaien we het om' had hij zichzelf omgerold en haar meegetrokken zodat zij nu op hem lag. 'Nu heb je geen excuus meer' trok hij haar shirt al over haar hoofd heen waarna hij zijn lippen weer op die van haar drukte.
'Nou ik weet niet hoor' ging Eva er bedenkelijk bij zitten.
'Hoezo niet. Kan toch best' weerhield het Wolfs er niet van zijn handen over haar boven lichaam te laten glijden. 'Dit met jou is zo fijn' wist hij haar over de streep te trekken waarna de rest van de kledingstukken al gauw volgde.

'Dat we dit niet eerder hebben gedaan' lag Wolfs genietend na te hijgen van de vrijpartij.
'Nou' vond Eva het daarin tegen vrij ongemakkelijk. Ze vond het maar niks om zo bovenop Wolfs te zitten. Die overigens alleen maar lieve woorden voor haar had gehad.
'Het was fantastisch Eef, jij was fantastisch. Dit was echt lekker' was hij nog steeds alleen maar vol lof over zijn partner. 'Niet zo onzeker' sloot hij zijn armen om haar heen.
'Volgens mij heb ik wel laten merken dat ik het lekker vond, en volgens mij geld dat voor jou ook wel' doelde hij op het geluid dat ze beide geproduceerd hadden.
'Maar je bent nog steeds vies' liet ze zijn rug gauw los, het was nog steeds vet en glibberig.
'Niet weglopen he, ga ik even douchen' drukte hij gauw een kus op haar lippen waarna hij zijn bed uitsprong.
'En dan mag ik niet weglopen' trok ze verbaasd haar wenkbrauwen op.
'Nee, anders slapen we toch ook samen' schudde hij zijn hoofd. Hij wilde haar nu even goed naast en bij zich hebben. Die prachtig mooie vrouw waar hij zo gek op is.

Toen hij een kwartier later het dekbed omhoog hield lag ze nog altijd in zijn bed, maar ze had wel haar slipje aangetrokken.
'Ondergoed na de seks' fronste hij dan ook.
'Ja hallo, ik ga hier niet zo liggen hoor' was haar weerwoord. 'Ik ben er toch nog' vond ze maar dat hij niet zo moest zeuren.
'Dat is waar' kroop hij er maar gauw weer bij voordat ze zich alsnog zou bedenken en hij hier alleen achter bleef. Niks was fijner dan na een fijne avond samen in slaap te vallen terwijl hij haar in zijn armen hield.
'Slaap lekker lieve Eef' legde hij dan ook gauw zijn arm om haar heen.
'Slaap lekker Wolfs' kroop ze toch nog tegen hem aan zoals ze dat altijd deed als ze samen in bed beland waren. Hoe dat 's morgens was, was altijd maar de vraag. De ene keer was het bed leeg aan de andere kant, de andere keer lagen ze nog steeds dicht tegen elkaar aan.
'Heb je je wekker gezet' herinnerde ze zich nog op tijd.
'Dat doe jij toch altijd' grinnikte hij terwijl hij gauw zijn wekker zette.
'Maar dan is het mijn bed' was haar excuus dat hij het nu maar moest doen.
'Geregeld' drukte hij een kus op haar hoofd. Nu konden ze lekker gaan slapen.

Zover weg en zo dichtbij (flikken maastricht story)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu