Voordat ze verder ging, en aangezien ze toch voorover leunde drukte ze gauw het licht uit. Anders zou ze zich nog ongemakkelijker gaan voelen dan ze zich nu al deed. Niet dat ze daar een reden voor had, maar ze kon die starende blik van haar partner niet aanzien. Ze zou zich dan van alles in haar hoofd halen en ze wilde het moment daardoor niet laten verpesten.
'Wat doe je nou' drukte Wolfs daarentegen het licht weer aan.
'Je wilde a toch ook' drukte Eva het licht weer uit.
'Ja maar zo zie ik niks' was Wolfs het er nog steeds niet mee eens.
'Het is in elk geval beter dan met licht' bleef Eva erbij.
'Doe niet zo gek Eef, je bent prachtig' knipte hij opnieuw het licht aan terwijl ze ondertussen het laatste knoopje ook los probeerde te krijgen.
'En anders doe ik het wel' stak hij zijn armen uit toen ze haar poging staakte omdat hij weer het licht aan had gedaan.
'Ik ben helemaal niet prachtig' schudde Eva haar hoofd.
'Zullen we het daar later over hebben' liet hij het overhemd over haar schouders naar beneden zakken terwijl hij een stukje overeind was gekomen. Hij wilde haar best vertellen hoe mooi ze is, maar andere dingen hadden nu prioriteit. Straks was alle zin verdwenen en dat was wel het laatste dat hij wilde.
'Dan doe ik nu het licht weer uit' drukte hij ondertussen op de licht knop waarna zijn handen in het donker naar haar heupen zochten.
'Kom eens een beetje omhoog joh' probeerde hij haar wat omhoog te trekken zodat hij er beter bij kon.
'Ben je nu al overtuigd' deed ze wat hij haar vroeg terwijl ze met haar vingers over zijn buik kietelde.
'Je moest eens weten' hoorde ze hem grinniken.
'Zal ik er dan maar eens werk van maken' had ze haar zelfvertrouwen weer terug nu het licht uit was. Nu zag ze zijn starende blik niet en durfde ze zich veel vrijer te bewegen zo zonder kleren. Nadat ze haar eigen slipje vast uit had gedaan bevrijdde ze hem ook van zijn boxer.
'Waar zullen we eens mee beginnen' liet ze haar vingers via zijn bovenbeen omhoog glijden richting zijn kruis. Ze ging hem helemaal gek maken.
'Nee Eef' huiverde Wolfs bij die aanrakingen van haar. Het enige dat hij nu wilde was dat ze bovenop hem zou gaan zitten en ze zich liet gaan zoals ze nog niet eerder had gedaan. Zijn verlangen naar haar was zo immens groot.
'Oh wil je niet meer' herhaalde ze haar handeling omdat ze zijn stem had horen beven. Hij trok dit niet en daar genoot ze van, het wond haar nog meer op.
'Oh Eef alsjeblieft' smeekte hij het haar. 'Ik hou dit niet vol hoor' waarschuwde hij haar. Hij zou haar echt beetpakken en omgooien in bed om daarna bovenop haar te springen. Hij wilde haar zo graag voelen, haar zo graag aanraken, haar zo graag alles geven.
'Wat ben jij een watje zeg' kroop ze lachend terug over hem heen waarna ze zich langzaam op hem liet zakken. Klaar om er de hele nacht tegen aan te gaan.
JE LEEST
Zover weg en zo dichtbij (flikken maastricht story)
FanfictionWat als je iemand zo diep lief hebt, dat je bang bent die gene kwijt te raken.