Hoofdstuk 32

1.6K 49 6
                                    

Wederom nagenieten zaten ze nog altijd aan elkaar geplakt. En het was tenslotte zondag dus haast hadden ze ook niet, en dus konden ze zolang in bed blijven liggen als ze zelf wilde.
'Pfoe dat was echt...' hijgde Eva nog na.
'Ja wat was dat' grijnsde Wolfs ondeugend. Hij wilde dat ook weleens uit haar mond horen. Dat ze het fijn vond dat wist hij zo ook wel maar toch.
'Ik wist wel dat jij dat kon' liet ze haar handen over zijn rug heen glijden.
'Tuurlijk ik kan alles' schepte hij maar wat graag op. 'Ik wilde je alleen geen pijn doen' was zijn excuus waarom hij het niet eerder gedaan had.
'Ik ben niet breekbaar hoor. Zie ik ben nog helemaal heel' lachte ze daarom.
'Ik zie het' lachte hij het maar een beetje weg. Hij was vooral heel erg in worsteling met zichzelf. Het was niet normaal wat ze deden. Dat was het vanaf het begin af aan al niet geweest. Maar toen was hij nog van mening dat het geen kwaad kon. Als ze dit allebei wilde dan was er toch geen probleem. Maar ze waren inmiddels echt veel verder dan dat. Het ging hem niet alleen meer om de seks. Het ging hem om haar. Die gevoelens waren er altijd al geweest, maar zo hevig als dat hij ze nu ervoer. Dat kon hij niet meer negeren, en hij was er vrijwel zeker van dat Eva die gevoelens ook moest hebben. Eva zou dit alles anders echt niet doen, daar was hij van overtuigd.
'Waar denk je aan' kietelde ze zacht de huid van zijn rug.
'Stel he, één van ons krijgt een relatie' was hij niet geheel eerlijk over hetgeen waar hij aandacht. Maar het was wel iets dat van belang was.
'Nou ik hoef geen relatie hoor' schudde Eva direct haar hoofd.
'Stel zeg ik. Nu misschien niet, maar voor hetzelfde geldt ontmoet je een leuke man' snoerde hij haar de mond dat hij nog niet uitgesproken was.
'Hoe zit het dan met ons' sprak hij zijn vraag uit.
'Ja geen idee' moest ze eerlijk bekennen dat ze daar geen antwoord op had.
'Ik zie mezelf al zeggen, ja ik heb een relatie met jou Truus maar ik doe het ook met Eva want ja zij heeft ook behoeftes' legde hij uit waar zijn vraag vandaan kwam.
'Heet ze Truus' schoot Eva keihard in de lach terwijl ze eigenlijk helemaal niet wilde lachen. Wat als Wolfs wel echt verliefd was? Het zou het voor haar in elk geval een stuk gemakkelijk maken, maar of dat ook hetgeen was wat ze wilde? Nee absoluut niet. Ze wilde hem met geen mogelijkheid met iemand delen.
'Neehee dat was een voorbeeld' lachte Wolfs zelf ook om de keuze van zijn naam.
'Ik denk dat zolang het niet aan de orde is, we ons er ook niet druk om moeten maken' haalde ze haar schouders op. 'Maar als je wel verliefd ben dan hoop ik wel dat je me dat eerlijk verteld. Niet dat je niks meer met mij wilt en dan met een andere vrouw' schudde ze afkeurend haar hoofd. Dat was echt een walgelijk idee, net zo walgelijk als dat hij het met een ander en met haar zou doen.
'Als jij ook eerlijk bent' knikte hij instemmend.
'Ik ben tegen jou altijd eerlijk' verzekerde ze hem ervan waarna hij al zijn moed bij elkaar verzamelde.
'Maar ik zal niet verliefd worden op een andere vrouw' schudde Wolfs serieus zijn hoofd.
'Stel he. Dat waren jou woorden' herinnerde ze hem eraan.
'Ik ben al verliefd op een prachtig mooie vrouw' streelde hij zacht over haar wang heen terwijl hij haar ook nog eens diep in haar ogen aankeek. Hij kon het niet langer meer voor zich houden.

Clifff 🤣 sorry

Zover weg en zo dichtbij (flikken maastricht story)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu