Hoofdstuk 17

1.7K 53 5
                                    

Met veel zorgvuldigheid liet hij zijn hand over haar heup heen glijden over haar bovenbeen heen.
'Wat doe je nou' giechelde Eva er nog steeds een beetje van.
'Wat denk je zelf' zette hij kracht toen zijn hand zich aan de binnenkant van haar been bevond zodat die de lucht in zou gaan.
'Wolfs' riep Eva geschrokken uit. Ze had geen idee wat hij allemaal van plan was. Al werd dat wel al snel duidelijk toen hij haar been om zijn eigen middel legde en zijn beide handen onder haar billen plaatste.
'Niet hier joh' vond Eva het maar niks, maar ze kon er ook niks tegen doen toen Wolfs ook haar andere been om zichzelf heen sloeg.
Hij liet zich dan ook niet door haar tegen houden en drukte haar steviger tegen de douchewand aan zodat hij bij haar naar binnen kon gaan.
'Ohohohh' kraamde Eva dan ook al snel uit in plaats van nog commentaar te leveren. Wat voor Wolfs reden genoeg was ermee door te gaan. Hij wist wel dat ze dit uiteindelijk wel zou kunnen waarderen. Hij wist inmiddels wel waar ze van hield en wat ze fijn vond.
'Wat doe je nou' was de teleurstelling dan ook groot toen hij er mee stopte.
'Toch het bed' sleurde hij haar mee onder de douche vandaan die hij snel uitdraaide en haar met een handdoek enigszins droog depte voordat hij haar opnieuw op tilde maar nu om haar naar haar eigen bed te verplaatsen waar hij al snel weer bovenop haar kroop om af te maken waar hij onder de douche aan begonnen was.

'Dat was weer zo fijn' was Wolfs nu degene die er geen genoeg van kon krijgen.
'Hm Wolfs' giechelde Eva nog steeds alleen nu omdat haar partner maar niet van haar af kon blijven. Zijn handen bleven haar aanraken haar lichaam strelen.
'Ik wil meer' liet hij zich dan ook niet tegen houden door haar gegiechel. Als Eva giechelde dan was het goed, dan genoot ze er ook van, anders maakte ze het echt wel kenbaar. Hij kende haar, niemand kende haar zo goed als hij, dat wist hij zeker.
'Wat ga je nou doen' woelde ze door zijn haar terwijl hij via haar hals en haar borsten naar beneden afzakte.
'Jou nog meer verwennen' twinkelde zijn ogen. 'Was het nog niet genoeg dan' vond ze dat ze aardig verwend was met deze vrijpartij.
'Ik kan geen genoeg van je krijgen' schudde hij zijn hoofd waarna hij zijn weg vervolgde en  Eva geen woord meer uit kon brengen van genot.

'Sjeezus Wolfs' was het enige dat ze vervolgens nog uit kon brengen.
'Jaha' grijnsde hij uitdagend in de wetenschap dat hij haar zojuist iets bezorgd had wat ze waarschijnlijk weinig keren had meegemaakt. Als ze het überhaupt weleens meegemaakt had.
'En wat vond je daarvan' leunde hij nonchalant met zijn hoofd op zijn hand terwijl hij haar uitdagend aankeek. Hij was echt heel erg ver gegaan deze keer.
'Dat zeg ik niet' schudde Eva haar hoofd terwijl haar hoofd zo rood werd als een tomaat. Dat was een goed teken volgens haar partner.
'Zal ik jou nu dan ook nog even' gleed haar hand over zijn borst naar zijn buik.
'Je hoeft helemaal niks' wilde hij niet dat ze zich verplicht zou voelen om hem iets terug te geven. Hij had haar gewoon even flink willen verwennen, omdat hij geen genoeg van haar kon krijgen, niet om er iets voor terug te krijgen.
'Ssst' liet ze haar hand nog verder naar beneden glijden, waar ze vond waar ze naar op zoek was geweest.

🤭 ik geloof dat ik me een beetje heb laten gaan

Zover weg en zo dichtbij (flikken maastricht story)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu