Aller eerst sorry dat ik me zo slecht aan het uploaden van een een nieuw deel houd. Het is af en toe gewoon niet te doen, waardoor het er gewoon bij in schiet. ☺️
Hij is al een tijdje wakker, en waar hij zich normaal gesproken omdraait om nog even verder te gaan slapen, bekeek hij nu de mooie vrouw die tussen zijn armen sliep. Ze was zowaar nog mooier dan dat ze anders al was.
'En hoe lang lig je me zo al te bekijken' grinnikte Eva ze had al sinds ze haar ogen opende in de gaten dat haar partner ook niet meer sliep.
'Nog maar net' hoopte hij daarentegen maar dat ze dat geloven zou.
'En als ik dat niet geloof' liet ze hem er niet zo makkelijk mee weg komen.
'Dan heb je daar misschien gelijk in' knikte hij toch maar. 'Ik mag je mooi vinden toch' haalde hij zijn schouders op terwijl haar wangen licht kleurde.'Weet je waar ik ineens zo'n vreselijke zin in hebt' begon hij een paar minuten later ineens terwijl ze in stilte genoten van de rust, en van elkaar ook al deden ze niks. Elkaars aanwezigheid was genoeg geweest.
'Nou' lachte Eva om zijn plotselinge praten.
'Om gewoon even ordinair een potje te tongen. Ik bedoel wij kussen wel en zo als we vrijen, maar echt even helemaal in elkaar op gaan' gooide hij het gewoon zo op tafel.
'Oké' schoot Eva in de lach om zijn directheid. Hij meende wat hij zei, en ergens had hij ook wel gelijk. Ze kuste elkaar, ook weleens gewoon met tong, maar echt zoenen deden ze niet. Dat zou ook best wel ongepast zijn. Maar als hij er zo'n zin in had, dan kon het toch geen kwaad? Ze vreeën immers ook met elkaar omdat ze daar zin in hadden, en omdat ze daar behoefte aan hadden. Dus als hij hier behoefte aan had.
'Dan kunnen we dat ook best even doen. Als we andere dingen met elkaar doen' haalde ze dan ook haar schouders op dat het voor haar geen probleem was. Of het ook verstandig was dat was een tweede. Die gevoelens voor hem waren er immers toch al. Dan moest ze die nog maar een beetje meer onder drukken. Hij zou ook alles voor haar doen, dus als hij dit wilde dan deed ze dat voor hem.
'Alleen als je het wil he, misschien vind je mij wel uit m'n bek stinken, om proef ik naar whiskey' wilde hij daarentegen absoluut niet dat ze iets tegen haar zin in zou doen.
'Die heb ik dan allang geproefd hoor, je kust me tijdens het vrijen toch ook' wuifde ze die gedachte van hem weg. 'Alleen niet zo ordinair' voegde ze er lachend aan toe.
'Nee dat is waar' moest hij dat toegeven.
'Nou kom maar op dan' knikte ze dat het goed was. Het ergste dat er kon gebeuren was dat haar gevoelens nog meer aanwakkerde, maar dat moest dan maar. Stiekem verlangde ze er ook wel naar om zijn lippen eens langer op die van haar te proeven, om zijn tong te proeven, om zijn hele mond te verkennen. Alleen zou ze dat nooit toegeven, en dat was ook niet nodig, hij had het al gedaan. En nu kon zij ook er van profiteren en ervan genieten.
🙈🙈
JE LEEST
Zover weg en zo dichtbij (flikken maastricht story)
FanfictionWat als je iemand zo diep lief hebt, dat je bang bent die gene kwijt te raken.