Zoals eigenlijk ook wel te verwachten was, was de ordinaire tongpartij zoals Wolfs het noemde al snel meer geworden. Als ze eenmaal begonnen waren dan was er geen houden meer aan. Ze hoefde elkaar in elk geval niet meer de kleren van het lijf te trekken, want die hadden ze tenslotte al niet meer aan van de vorige avond.
'Heb jij gisteravond nog niet genoeg gehad' giechelde Eva toen hij zijn adem zacht over haar buik uit blies.
'Voor toen was het genoeg' twinkelde zijn ogen als hij eraan terug dacht. Eva bovenop hem, dat was gegarandeerd een feestje. Al kon hij dan alleen al ongegeneerd naar haar kijken. 'Maar ik wil graag ook nog even' was zijn excuus.
'Je wilt even de man uithangen' grinnikte ze omdat ze hem wel doorhad.
'Er is niks mis mee hoor als je je zo tegen me aandrukt. Ik vind dat juist wel geil' grijnsde hij in de wetenschap dat ze dit niet wilde horen. Maar het was wel echt zo, en dat was ook waarom zij het wilde dat wist hij maar al te goed. En hoe lekker hij dat ook vond, hij wilde nu nadat ze het eindelijk weer met elkaar deden ook even bij haar naar binnen drukken.
'Misschien moet je mij dan ook even overhalen' vond ze dat hij er wel iets meer moeite voor mocht doen.
'Is dat nodig dan' kroop hij over haar heen om haar hals te kussen en van daar een weggetje af te leggen naar het plekje achter haar oor.
'Dit is gemeen' was Eva het er niet mee eens dat hij haar zo snel over de streep wist te trekken.
'Dit vind jij lekker' herhaalde hij zijn handeling zodat ze zich helemaal aan hem over gaf.
'Dit vind ik pas lekker' schudde ze haar hoofd terwijl ze zichzelf steeds harder hoorde hijgen.
'En ik vind jou lekker' hield Wolfs zich aan zijn woord. 'En zo mooi' kuste hij haar ondertussen.
'Harder Wolfs' kon het Eva niet hard genoeg gaan.
'Je moet wel heel blijven' lachte hij om haar directheid.
'Nee harder' schudde ze haar hoofd. 'Ik wil je voelen, harder' bleef ze erbij waarna Wolfs toch deed wat er van hem gevraagd werd.
'Oehho ho' verhoogde hij en het tempo en duwde hij zich harder bij haar naar binnen. Dit had hij sowieso nooit achter zijn partner gezocht.
'Aaah jaa' kreunde Eva luid en duidelijk van genot. Het was toch echt hetgeen dat ze wilde.
'Ohh ik ga komen' verkondigde ze haar partner waar ze zich stevig aan vast geklampt had. Het ging er vrij heftig aan toe, maar zo had ze het gewild, dat lieflijk vrijen dat werd ook wel een beetje saai, en ze was er zeker van geweest dat Wolfs wel meer in zijn mars had, en dat bleek bij deze ook maar eens.
'Oh ah nee Wolfs ah' maakte hij haar helemaal gek. 'Niet stoppen' was ze haast gefrustreerd dat hij er nu ineens mee kapte.
'Ik stop helemaal niet' speelde hij met haar door net niet uit haar te glijden en dan weer terug te gaan waarna ze het nog binnen een halve minuut uitkraamde van genot waarna hij zijn werk afmaakte en zelf ook zijn hoogtepunt bereikte.🙈
JE LEEST
Zover weg en zo dichtbij (flikken maastricht story)
FanfictionWat als je iemand zo diep lief hebt, dat je bang bent die gene kwijt te raken.