[ÖNERİ]

9K 553 125
                                    

Selamun aleykümmm tatlı mı tatlı kardeşlerim. 🌺

Güzel gözlerinizle Kalem ile Kelepçe'yi okuyorsunuz çok teşekkür ederim gözlerinize sağlık ama sizden bir ricam olacak Bulutun Ömrü kitabıma da şans verir misiniz?

İkinci kitabım olan ve hem konusu hem de yazım tarzı hem de ilerleyişiyle farklı olan Bulutun Ömrü'nü de okumanızı tavsiye ederim.

Bence kesinlikle okuyun:)

Önce rica ettim sonra önerdim en son kesinlikle diye başınıza silah dayamadığım kaldı :D

Neyse tercih sizin tabii ki ❣️
ama hiç okumadıysanız buraya Bulutun Ömrü'nün birinci bölümünden bir kesit bırakıyorum.

☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️

...Henüz dört adım atmıştı ki bir patırtı sesiyle irkildi. Sesin geldiği yöne doğru dikti kehribar gözlerini, eli silahlı iki orta yaşlı adam ve duvarın köşesinde sıkıştırdıkları uzun boylu bir genç adam gördü. Eli silahlı adamların biri namluyu genç adamın kafasına öteki boğazına tutmuştu.

Heralde biri kafasına ateş edince ölmeme riski milyonda bir olmasına rağmen öteki işi garantileyip şah damarından vuracak, diye düşündü. Gitmeli miyim yoksa durup yardım mı etmeliyim? Eli silahlı iki adama karşı ne yapabilirim ki? Sadece sonuç değişir, biri beni öteki genç adamı öldürür, diye devam etti iç sesi düşünmeye.

Düşünmeyi bıraktığı an yere düştü, bedeni, elleri, bacakları aynı anda şiddetlice titremeye başladı. Bu sefer patırtı sesi duyan silahlı adamlar ve namlunun ucunda olan genç adamdı. Gördükleri manzarada bir genç kız yerde nöbet geçiriyordu.

Silahlı adamlardan biri ötekine
"Bu nerden çıktı ya... Git bak şu kıza n'oluyor?" dedi.

Öteki silahlı hemen emri dinleyip silahını pantolunun arkasına koyduğu gibi kıza doğru koşmaya başladı.
Yanına vardığında "Hasan ağabey galiba astım hastası bu, nefes alamıyor ya da sara hastası bilemedim. Sen gel bir bak." dedi.

Seslendiği Hasan ağabeyi bir genç kıza, birde kafasına silah dayadığı genç adama baktı.
Sonunda genç adama dönüp
"Burda dur hareket edersen keskin nişancı olduğumu biliyorsun hiç acımam ensenden vururum seni, yaşayacağın varsada kaçarak o ihtimali kendin öldürürsün. Zaten elin bağlı fazlada kaçamazsın." dedi.

Genç adam kafasını tamam anlamında salladı hiç konuşmadan.
Bir yandan da kızı izliyordu,
'Beni gözlerini kırpmadan öldürmekten bahs ediyor ama tanımadığı bir kızı kurtarmaya gidiyor, bu ne perhiz, bu ne lahana turşusu' diye düşündü genç adam ve ekledi 'Acaba bu bir şans mıydı kaçmak için, ama ya kaçarsam da gerçekten bu dengesiz psikopat sayesinde ensemden kurşun yersem?' diye düşüncelerini sonlarken, silahlı adam silahını pantolonunun arka kısmına sıkıştırıp kıza doğru koşmaya başlamıştı, yanına varınca
"Bayan neyiniz var, konuşmaya çalışın." dedi.

"Fı fı fısfısım çan çan çantam da..." diyebildi silahlının sorusuna karşılık genç kız.

Hemen çantada ki fısfısı çıkardı ismi Hasan olan adam. Fakat çıkarınca fısfısa bir tuhaf baktı, bu hiç astım fısfısına benzemiyordu yinede o durumda daha fazla düşünmeyip hemen kıza uzattı.

Eline fısfısı alır almaz ağzına sıkmak yerine adamların gözüne sıktı, hatta boşalttı, demin silahlı adamları görünce acaba yardım etsem mi diye düşünürken yardım etmekte karar veren genç kız.

Fısfısın etkisiyle acı içinde yerde kalan iki adamın, hızlı bir refleksle bellerindeki tabancaları aldı ve atabildiği kadar uzağa fırlattı, ardından ikisininde sırtlarına olanca gücüyle tekme atıp genç adama doğru döndü, kaçmak yerine onu öylece şaşkın şaşkın izlediğini görünce "Ne duruyorsun koşsana!" diye bağırdı kendide koşmaya hazırlanırken.

Genç adam ne tepki vereceğini şaşırdı, beklemediği için bir iki saniye hareketsiz kaldı sonra kendine gelip koşmaya başladı.

Ama planı istediği gibi olmamıştı genç kızın, silahlılardan adı Hasan olan bir eliyle görmekte güçlük çektiği yanan gözünü ovmaya çalışırken diğer eliylede kızı bacağından yakaladı.
Bu hamleyle kaçma planı onunla beraber yüz üstü yere çakıldı.

Ama pes etmedi hızlı bir şekilde yerinden kalkıp bacağını tutan adamın elini ısırdı genç kız. Acıyla tuttuğu bacağı serbest bıraktı Hasan, genç kız bunu fırsat bilerek tekrar kalkıp koşmaya başladı.

Genç adam koşarken içine sindiremedi ve kontrol etmek için arkasına dönünce kızın da onlardan kurtulup kaçmayı başardığını gördü.
"Koş hadi daha hızlı koş." dedi bağırarak genç kıza.

"Ordan bakınca yürüyor gibi mi görünüyorum acaba." diye dalga geçerek cevapladı genç kız nefes nefese olduğu halde sesini duyurmaya çalışarak.

Genç adam yavaşlayıp genç kızın ona yetişmesini sağladı. Yetişince yan yana koşmaya devam ettiler.

Yıkık bir duvar gördü genç adam koşarken "Dur dur dur şuraya şu duvarın arkasına." dedi cümlesine son yüklemi kullanmadan ama genç kız anlamıştı ne demek istediğini birlikte duvarın arkasına geçip yere çöktüler.

☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️

Baştaki bölümlerde konunun işleyişi itibariyle islami bir kitap değilmiş gibi gözüksede, sabırla okuyup ilerdeki bölümlerim sürprizlerine hazır olun (:

☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️

Bu arada hazır bu bir öneri bölümüyken sizin gibi tatlı bir okuyucum olan masalgibi_ay kardeşinizin de kitaplarına bir göz atmalısınız derim. ❣️

Kalem ile KelepçeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin