1. [Deniz Yeşili]

35.3K 2.4K 1.1K
                                    

Selamun Aleyküm.

Kitap okumak sabır işidir, sabırla bütün bölümleri okumanız dileğiyle...

Kitaba başladığınız tarihi ve bu kitabı nasıl keşfedip okumaya başladığınızı yoruma yazar mısınız?

İyi okumalar ♥️

(Not:Bu kitap öğretmen ve öğrenci aşkı temalı bir kitap değildir.)

Bismillahirrahmanirrahim.

___________________


Ezan sesi...

Güneşin yerini aya bıraktığı zifir geceyi aydınlatan minik yıldızlar ve dünya uyurken gökyüzünde yankılanan bir huzur gibi gelen ezan sesi...

Seccademin üzerinde ezanın bitmesini bekleyip huzura çıkmadan önce ellerimi kaldırıp bugüne ulaştıran Rab'be şükürlerimle dolu duamı ettim.

Üç günlük dünya dedikleri bu alemin kirinden arınmak için vardığımız secdenin bizi ebedi sonsuz bir alemin cennet kapısına girmemiz için farzı eda etmenin verdiği mutluluk.

Dünya bir film gibi, bu filmin başrolü sensin, senaryoyu yazan Allah (c.c.) ama yöneten yine sensin.

Filmin bazen dram içerir bazen komedi, bazen maceranın en zirvesindesindir kimi zamanda sadece kendi filmine seyirci.

Önemli olan mutlu sonla bitmesi mi? Yoksa sadece başarı elde etmesi mi?

Eğer Allah'ın her an izlediğini unutmadan filmini oynarsan başarı ebedi olur ahirette mutlu olursun, yok eğer Allah'ın filmini izlediğini unutursan başarı fani olur ahirette mutsuz olursun.

İşte bende bir filmin başrolüyüm, mutluluğu ebedi olsun isteyen aciz bir fani.

Eda ettiğim sabah namazı sonrası daldığım düşünceler, yaptığım dualar, girdiğim hayal alemini semaya kaldırdığım ellerimi yüzüme sürüp amin diyerek sonlandırdım.

Yeni bir günün sabahına uyanmak için tekrar gözlerimi kapattım.

Bu sefer çalma amacı huzura davet etmek olmadığı için uyanmamakta ısrar etsem de yinede ısrarla çalan alarma daha fazla dayanamayıp sonunda uykumla vedalaşarak gözlerimi açtım.

Karanlıktan sonra bir anda gün ışığına maruz kalan gözlerim refleks dışı hızla tekrar kapanırken elimle yoklayarak yatağımın hemen yanındaki komodinin üstünde duran telefonumu bulup alarmı kapattım.
Sol gözümü sıkıca kapatırken sağ gözümü açıp duvardaki papatya şeklindeki saate baktım.
Alarmı defalarca susturup tekrar yattığım için yine okula geç kalıyordum.

Hızla yerimden doğruldum, pembe pijamamın ucuna takılıp düşmek üzereyken yatağımın ucunda duvara monteli beyaz gardırobum imdadıma yetişti de tutunarak düşmekten son anda kurtuldum.

Ne kadar erken gitmeye çalışsamda bir şekilde okula geç kalmayı başarıyordum, bugün de onlardan biri olmak üzereydi.

Hızlıca giyinip gardırobumun kapağındaki boydan aynamda kendime son bir kez bakıp çeki düzen vererek, gardırobumun hemen önündeki beyaz çalışma masamın üzerinde duran siyah yandan askılı çantamı kaptığım gibi seri adımlarla evden çıkıp okulumun yolunu tuttum.

Kalem ile KelepçeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin