14. I should've left my phone at home 'cuz this is a disaster!

465 22 0
                                    

Uwaga!

Ten rozdział jest nieco inny, niż dotychczasowe. Cały napisany jest w formie wymiany smsów i maili. Sugerujemy zapoznanie się z nim w oryginalnej wersji na blogspocie (ahttp://ttdfiction.blogspot.com/2014/07/14-i-shouldve-left-my-phone-at-home-cuz.html)



                                                                            12 marca


K: Ej, weź już wracaj znad tego morza, bo weź...

M: Siorka funduje, więc trzeba zostać do końca i to porządnie wykorzystać :P Ale też już chcę do Ciebie... :( BTW, dostałaś kolejnego smsa z NIEZNANEGO numeru? ;>

K: SPIERDALAJ, zmieniłam zdanie, możesz tam zostać na zawsze!

M: Też Cię kocham! :*

                                                                            15 marca

K: Rozesłałam CV do tych dwóch firm, które widziałyśmy... Może nas przyjmą!

M: Dobra, ale jakby co, to jeszcze się porozglądam :P

K: Spoko <3

                                                                            23 marca

M: Ugh, nikt się nie odezwał!

K: A do mnie tak: "Pani Kornelio, Z przykrością zawiadamiamy Panią, że stanowisko pracy, o które się Pani starała zostało już zajęte. Jednocześnie życzymy powodzenia i sukcesów w przyszłości... bla blabla blablabla".
Sprawdź maila, może to Ty zabrałaś mi to boskie stanowisko ;D

M: ...

M: Niet. Podobna wiadomość. Tylko użyli mojego imienia...

                                                                         marzec/kwiecień

Szanowna Pani Kornelio,
Informujemy, że stanowisko opiekuna w naszym Zakładzie zostało już przydzielone osobie z większym doświadczeniem.
Pozdrawiam,
...

Siema, Kornela,
Rozmawiałam z szefem i kilka dni temu był jeszcze chętny, żeby Cie przyjąć do pracy, ale dziś, jak z nim gadałam, coś mu odjebało i powiedział, że nie szuka nikogo na to stanowisko.
Kurde, szkoda, bo pracowałybyśmy razem... :(
Buziaki,
Anka

Pani Kornelio,
Z przykrością zawiadamiam, że stanowisko pracy, o które się Pani starała, zostało już obsadzone.
Z poważaniem,
...

Pani Mileno,
Pani CV jest bardzo imponujące, niestety dowiedzieliśmy się od Szefostwa, że stanowisko, o które się Pani ubiegała zostało zlikwidowane.
Pozdrawiam,
...

Pani Mileno,
niestety stanowisko pracy, o które się Pani ubiegała nie jest już dostępne. Życzymy sukcesów w dalszym poszukiwaniu.
Z poważaniem,
...

Szanowna Pani,
z przykrością informujemy, że stanowisko, o które się Pani ubiegała nie jest już dostępne.
Z poważaniem,
...

                                                                          10 kwietnia

*

Szanowna Pani Kornelio,
Pani umiejętności wokalne są imponujące i miło nam poinformować, że zaczyna Pani pracę w jednej z restauracji sieci Irresistible 1.05.
Wszystkie dane Restauracji, zasady funkcjonowania oraz harmonogram występów zawarliśmy w załącznikach.
Z poważaniem,
Menadżer sieci restauracji Irresistible
Mark Donavan

Szanowna Pani Mileno,
Z radością informujemy, że Pani CV zostało pozytywnie rozpatrzone i z chęcią przyjmiemy Panią na stanowisko projektanta wnętrz w firmie Little Things.
W załącznikach zawarliśmy adres naszej siedziby oraz zasady Funkcjonowania firmy i lisę zadań w pierwszym miesiącu pracy.
Zaczyna Pani 28.04.
Z poważaniem,
Dyrektor Sekcji do Spraw Projektowania Wnętrz,
Edward Summers

K: Milena, dostałam! Ale proponują mi pracę w Londynie...
M: Kurde, u mnie nic... Ale właśnie wchodzę na pocztę, trzymaj kciuki!
M: DOSTAŁAM!!! I ZGADNIJ KURWA GDZIE?!
K: No nie gadaj...
M: TAK, KURWA! FUCK YEAH!!!!!!! No nie mogę, los jednak nie chce, żebyśmy się rozstawały! TAKI PRZYPADEK! <3

M: Ogólnie to dziwne... Mam wrażenie, że nie zgłaszałam się do takiej firmy jak Little Things...
K: Wiesz co, my już tyle tych ogłoszeń rozesłałyśmy, że nie ogarniam... Dobra, idziemy spać, bo przecież musimy rano wstać.:P
M: Haha, nie czujesz, jak rymujesz xD No, idziemy, dobranoc Pajacu :**** <3
K: Dobranoc Głupolu <3 :****

* wyobraźcie sobie, że te dwa maile zostały napisane po angielsku :P

Through The DarkWhere stories live. Discover now