1. In goede en slechte dagen, in liefde en geluk

491 5 0
                                    

(Floor) 

18 april 2017

23u45 zie ik op het display van mijn gsm, wanneer ik deze in de carkit zet. Normaal eindigt onze dienst om 23u., maar net voor het einde van onze dienst hebben wij nog een arrestatie verricht. Het papierwerk moest nog gedaan worden en dat duurt altijd net iets langer dan je wilt. Nu ga ik naar huis waar ik Anouk hoop aan te treffen. Anouk werkt als huisarts, haar praktijk is onder ons appartement. Ik ben super gelukkig met haar. Ondertussen zijn wij vijf jaar samen, waarvan twee jaar getrouwd. Het jaar voor onze trouw hebben wij een pand gekocht waar Anouk haar praktijk in wilde vestigen. Bij een bezoek aan het pand bleek het te bestaan uit drie verdiepingen, de begane grond en de eerste verdieping zijn met elkaar verbonden door een trap in de hal. De bovenste verdieping is te bereiken met een aparte trap die tevens een eigen ingang heeft. Hierop hebben wij besloten om de bovenste verdieping om te bouwen tot appartement. Wij hebben het helemaal verbouwd tot wij ons droompaleis hadden gerealiseerd. Ondertussen wonen wij er heerlijk en de praktijk van Anouk loopt goed. Anouk heeft nog een huisarts, een psycholoog, een seksuoloog en een sociaal assistent aangenomen. Dit maakt de Korf nog specialer dan welk gezondheidscentrum ook.

Na een rit van een kwartier rij ik onze parking op en zie de wagen van Anouk staan, ook de lichten van ons appartement branden nog

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Na een rit van een kwartier rij ik onze parking op en zie de wagen van Anouk staan, ook de lichten van ons appartement branden nog. Ik stap uit, pak mijn tas en loop naar de voordeur. Wanneer ik ons appartement binnenstap zie ik Anouk die achter de piano zit te spelen. De openhaard brand, er branden kaarsjes en er staat een glas wijn op de piano. Mijn jas hang ik op en zet mijn tas neer. Ik loop naar Anouk die, door haar geconcentreerde spel, mij niet heeft horen binnenkomen. Zacht kus ik haar in haar hals, zij kijkt op. 'He zoet, ik had u niet gehoord', zegt zij nadat zij is gestopt met spelen. Dat merkte ik al, jij was zo lekker bezig. 'Wil jij ook een wijntje?', vraagt zij. Ja lekker. Zij loopt naar de keuken en schenkt een glas wijn voor mij in, wanneer zij terug komt lopen pakt zij haar eigen wijn mee vanaf de piano. Ondertussen heb ik mij op de zetel gezet. Anouk zet onze glazen op de salontafel en komt naast mij op de zetel zitten. 'Hoe was u dag?', vraagt zij wanneer wij naast elkaar zitten. Rustig, wij hebben een alcohol controle gehouden en papierwerk gedaan. Vanavond tijdens onze patrouille waren wij getuigen van een drugs transactie waarop wij een arrestatie hebben verricht. Het is ook daarom dat wij moesten overwerken. En bij u?, vraag ik Anouk, waarna ik mijn glas wijn pak. 'Ik heb vandaag dat gesprek gehad met de vertegenwoordiger van Farmacom'. Oh ja, wat wilde zij nu precies?, vroeg ik. 'Zij hebben een voorstel gedaan om te investeren in Farmacom, zo kan ik korting krijgen op de medicatie die ik van hen inkoop of wanneer ik medicatie uitschrijf, krijg ik zoveel procent van de "verkochten" producten die ik heb voorgeschreven. Wat een raar verhaal. 'Ach zoet, dit wordt zoveel gedaan in de farmaceutische wereld. Zo proberen zij meer geld binnen te halen om nog groter te worden en nog meer producten te maken'. En ga jij investeren in dat bedrijf?, vraag ik. 'Nee ik zit er niet op te wachten. Het gaat mij er om mensen te helpen en te genezen en dat doe ik met de middelen die daarvoor nodig zijn, hierbij hoef ik geen geld extra te verdienen over de rug van mijn patiënten. Dit vind ik niet deontologisch'. Dat vind ik mooi gezegd lief en geef haar een intense kus.

'Wil jij nog wijn?', vraagt Anouk. Nee dank u, ik ga een douche pakken en misschien kunnen wij daarna op bed nog een filmpje kijken? 'Dat zou leuk zijn, maar wordt het dan niet te laat voor u?' Nee hoor, ik heb morgen vrij af, dat wilde ik als verrassing houden, zeg ik plagerig. 'Dan gaan wij daar morgen maar eens flink van genieten'. Dat lijkt mij zalig, zeg ik. Had jij iets in gedachten? 'Misschien, ik wil gewoon eens een dag van u kunnen genieten, efkes echt samen zijn'. Ik loop naar haar toe en pak haar stevig vast. Jij wilt niet weten hoe graag ik u zie, zeg ik tegen Anouk. Ik zou niet weten wat ik zonder u zou moeten doen, daarom wil ik ook de rest van mijn leven met u delen. 'Dat weet ik toch', zegt Anouk. 'Wij zijn voor elkaar gemaakt'. Ik geef haar een kus en loop dan richting de badkamer.

Wanneer ik uit de douche stap en mij wil afdrogen zie ik Anouk op bed liggen. Zij ligt op haar buik, haar lichaam enkel gehuld in een zwarte string en bh. Uitdagend kijkt zij mij aan, telkens weer wordt ik betoverd door haar blik. Haar bruin krullend haar hangt op haar schouders. 'Jij ziet er zalig uit', zegt zij. Ik wordt warm en begin te blozen. Mijn hart begint harder te kloppen. Jij ziet er anders ook heerlijk uit. 'I know', zegt zij met een lach. Ik loop naar haar toe en ga op bed zitten. Anouk draait zich op haar rug, wij kussen. Ik leg mij naast haar op bed, onze naakte lichamen tegen elkaar en wij blijven elkaar kussen. Anouk pakt mij beet, draait mij op mijn rug en komt op mij zitten. Met haar handen pakt zij mijn polsen en houd deze vast boven mijn hoofd. 'Floor Lommelen ik zie u ongelofelijk graag', zegt zij. Zij kust mijn lippen, mijn hals en zakt richting mijn borsten. De sfeer wordt intenser en wij beleven een zwoele nacht.


Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
In goede en slechte dagen, in liefde en gelukWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu