(Floor)
15 maart 2018
Traag loop ik de trap naar ons appartement op. Nu de adrenaline op is wordt mijn vermoeidheid pas echt voelbaar. Mijn rugzak gooi ik neer onder de kapstok, mijn jas hang ik op. Uit de koelkast pak ik een flesje water en een appel. Ik plof neer op de zetel en pak de krant van tafel. Tijdens het lezen bijt ik van mijn appel en drink van mijn water. Ik besluit om mij te gaan douchen en dan naar bed te gaan. Slaap dat is waar ik nu nood aan heb. Voor ik mijn in bed leg zet ik mijn GSM af.
'Schat. Schat wordt jij wakker?' Hoe laat is het misschien?, vraag ik met mijn ogen nog dicht. 'Kwart over 7. Ik heb eten besteld dat is zojuist bezorgd'. Iets te eten gaat er wel in. 'Dat dacht ik al. Ik zie u subiet'. Ik wrijf in mijn ogen en rek mij uit. De dekens sla ik van mij af, ga op de rand van het bed zitten en trek mijn bh aan. Uit de kast haal ik een spijkerbroek en een gemakkelijk zittend shirtje. Wanner ik mij heb aangekleed loop ik de slaapkamer uit. Anouk heeft de tafel gezet en de geur van het eten komt mij tegemoet. 'Schat, wil jij een wijntje bij het eten?'. Nee merci, een glaasje water is goed. Ik zet mij aan tafel terwijl Anouk in de keuken een kan water inschenkt. Dat heb jij weer heerlijk besteld, zeg ik met een glimlach. 'Ik weet het. Jij mag kiezen spaghetti bolognese of spaghetti bolognese'. Dan denk ik dat ik voor de bolognese ga. Anouk moet lachen en komt dan ook aan tafel zitten. Ik schep het eten op Anouk haar bord dan pak ik voor mijzelf. Dat smaakt weer smakelijk. 'Dat is nog niets. Als toetje heb ik Tiramisu'. Zalig.
'Ik heb u gemist vannacht', laat Anouk weten wanneer wij in de zetel tegen elkaar zitten. Ik u een beetje. Anouk geeft mij een duw tegen mijn schouder. 'Ah zo'. Ja sorry ik had geen tijd om u te missen. 'Uit het oog uit het hart', zegt zij gespeeld dramatisch. Ik moet lachen. 'Ik ga wel op zoek naar een minnares'. zal ik helpen de advertentie opstellen? Nu moet Anouk lachen. 'Er is niemand die aan u kan tippen', zegt zij en geeft mij een kus. Onze hoofden komen los van elkaar, maar wij blijven elkaar in de ogen kijken. Een warm gevoel trekt door mijn lichaam. Ik stop een pluk haar achter haar oor. Met mijn hand glij ik over haar schouder en arm naar haar hand die ik vastpak. Ik buig mij naar voren en vlak voor onze lippen elkaar raken trekt Anouk haar hoofd terug. Met een zwoele blik kijk ik haar aan en direct drukt zij haar lippen op de mijne. Even kussen wij. Al kussend baan ik mij een weg naar Anouk haar hals. Al kussend begin in de knopjes van haar blouse los te maken en trekt deze uit. Met mijn kin tussen Anouk haar duim en wijsvinger leidt zij mij terug naar haar lippen. Dan pakt zij de onderkant van mijn shirt vast en in een vlotte beweging trekt zij mijn shirt over mijn hoofd. Ik kus haar, in haar bh zittende, borsten. Kus mij een weg terug naar boven. 'Laten wij naar de slaapkamer gaan'. Wij staan op. Wacht, zeg ik tegen Anouk die wilt gaan lopen. Ik sla mijn armen rond haar middel en til haar op. Anouk slaat haar benen om mijn middel. Gaat dat met u buik? Anouk knikt en begint mij terug te kussen.
In één beweging leg ik Anouk met haar rug op het bed. Ik sta recht en open haar broek. Anouk tilt haar billen op waardoor ik haar broek uit kan trekken. Zij komt recht zitten. Maakt mijn spijkerbroek open en legt zich terug op bed. Ik stap uit mijn broek en klim op bed. Ik zet mij voorzichtig op Anouk. Jij bent zo mooi. 'Jij bent anders ook niet de lelijkste'. Wij glimlachen. Anouk komt recht zitten. Opnieuw kussen wij elkaar ondertussen maakt Anouk de sluiting van mijn bh los. Ik haal mijn armen uit de bandjes. Dan doe ik hetzelfde bij Anouk. Die heeft zich ondertussen op mijn borsten gestoord. Ik gooi mijn hoofd in mijn nek genietend van Anouk haar lippen op mijn borsten, eerst links dan rechts. Mijn handen leg ik op haar schouders en duw haar voorzichtig achterover. Plat op haar rug wacht Anouk wat er gaat komen. Ik bijt zachtjes in haar oorlel, kus haar hals, schouder, borsten, buik en navel. Met twee vingers tussen de rand van Anouk haar slip trek ik deze naar beneden....
JE LEEST
In goede en slechte dagen, in liefde en geluk
FanficMijn verhaal gaat vooral over Floor Lommelen, de Buurtpolitie, en haar vrouw Anouk. Zij gaan voor een nieuwe stap in hun huwelijk, maar dit verloopt niet zonder slag of stoot. Houdt hun huwelijk stand of verliezen zij elkaar? Voor dit verhaal heb i...