ALEXANDER WYATT
Kapitel 2. Sexting & Pizza
Alt svømmer rundt for mit blik, en dame har min arm om sin skulder, på den irriterende skingre stemme, kan jeg høre, at det er Jeanne, hun er så desperat. Hun tror, at hvis vi har sex nok gange, vil jeg ende med at forelske mig i hende, men det gør jeg ikke, jeg er faktisk virkelig træt af hende. Virkelig træt.
"Kom" hvisker hun og trækker mig ind i mit eget hus, jeg håber virkelig at Hazel er gået i seng, hvilket hun sikkert ikke er, det er sommerferie, og hun er 18... Hun er ikke i seng før i morgen klokken 4...
Måske kan jeg nå op på værelset, in-"Ale..." Hazel stopper op ved synet af Jeanne, "så du må gerne være sammen med andre, men jeg må ikke? Du er simpelthen så dobbeltmoralsk, a-" "hun går nu", bider jeg hende irriteret af, imens jeg prøver at fokusere på hendes vrede øjne, men det går ikke, mit blik svømmer rundt. "Går?" Jeanne kigger irriteret op på mig, "du kender vejen". Det eneste gode ved Jeanne er, at hun aldrig skaber en scene, når jeg smider hende ud, ikke efter første gang.
"Du er pisse fuld", kommentere Hazel og overtager Jeannes plads under min arm, hun føre mig ud i køkkenet og giver mig et glas vand, kort efter kaster hun et glas vand ud over mig, hvis jeg ikke blev en smule klar i hovedet af at drikke vand, er jeg helt klart frisk nu.
"Jeg går op til Brook, og du kan lige vove på at gøre noget ondt mod hende", hun hæver en advarende finger af mig, inden hun går. Gøre noget mod Brooklyn? Kunne jeg kun finde på, hvis hun generede mig. Hvilket hun gør ved at trække vejret, men mere end ellers, måske hvis hun sårede Nicho... eller gik i seng med mine venner... eller åd min ma- jeg spiser hendes.
Pizza here i come.
I det jeg åbner låget på pizzabakken, hader jeg pludselig Brooklyn mere end normalt. Salat pizza? Er hun virkelig så forfærdelig en person? Svaret er: Ja.
Jeg rækker ud efter min mobil og ringer efter en pizza. Hvis jeg ser den dreng fra pizza servicen igen, er han færdig. Hazel skal ikke have knust sit hjerte af en eller anden idiot, ikke mine venner, et pizzabud, eller nogen anden, for min skyld, kunne hun godt ende som nonne i et kloster. Langt væk fra alt med en pik.
Jeg går med dunkende hoved, stadig en smule rundtosset op ad trappen. Brooklyn står lænet op ad væggen med Nicholas foran sig, de smiler og griner begge, Brooklyn rør ved Nichos bluses udskæring. Brooklyn sender mig et koldt blik, som jeg hurtigt besvare, inden vi begge går hvert til sit. Nicholas og Brooklyn har altid flirtet, lige siden de lærte, hvad det er. Men ingen tager det seriøst, Brooklyn går i seng med andre, Nicholas... ja han laver alt muligt pis, ting han virkelig ikke burde rode sig ud i.
Men i det mindste får hun ham til at smile... lidt for meget. Endnu en grund til at hade hende. Hun ender med at såre ham, når det går op for ham, at det kun er en leg for hende.
Hun er single... Hun er lækker... Men hun er Brooklyn, og det afgør alt.
Jeg smider mig på min seng og trækker min computer hen til mig. Netflix og alkohol er ynkeligt sammen, men siden jeg ikke kan have sex... er det det bedste her.
The Office.
Jeg smider blusen og trækker et par jogging bukser på. Mit yndlingstøj.
Dørklokken afbryder det kedeligste afsnit i The Office nogensinde, "Hazel du åbner!" Råber jeg ud til hende, "nej jeg gider ikke, din dobbeltmoralske skid" og hun er stadig sur. Mig dobbeltmoralsk? Nej, det hedder: "bror opdager farerne, før de såre dig", hun burde være taknemmelig, hun burde takke mig og give mig frihed, bare en smule. Men nejnej, lad os hade Alex, fordi han hjælper dig. Men på den anden side, hun har altid haft dårlig smag, som da hun f.eks. valgte at blive venner med Brooklyn. Dørklokken ringer igen, "Alexander fucking Wyatt det er din lorte pizza, se at komme i gang, eller jeg henter den og æder den!" Råber Hazel irriteret, ups, jeg skubber mig op fra sengen og jogger ned ad trappen. Jeg åbner døren og smiler ved synet af damen foran mig, eller ikke dame på den måde, måske 19 år. "Her" hun rækker mig pizzaen og tager imod pengene.
YOU ARE READING
Hating the Player|✓
Teen FictionBrooklyn og Alexander hader hinanden. Længere er den ikke, troede de. Men som tiden går, går det også op for Alexander, at hans had er ubegrundet, og tvivlen rammer ham. Brooklyn er stædig, men er hun stædig nok til at holde fast i sit had, når h...