8. Hjertesorger & totalt modsat

2.1K 76 47
                                    

ALEXANDER WYATT

Kapitel 8. Hjertesorger & totalt modsat

"Jeg tænkte, at hvis nu d-" "Hvor fuck er Nicholas?" Cole sukker dybt, "what the actually fuck Alex, gider du vende tilbage til jorden? Jeg prøver at fortælle dig om hende her, som jeg vil date, så jeg kan stoppe med at tænke på Hazel, som du er så opsat på, at jeg glemmer, også afbryder du med snak om din bror. Han er ikke din hund, han er 15?" "16" retter jeg ham, "same shit, han er ung, han laver dumme ting, men han er ikke dum, han finder ud af det, sådan er det med din familie, I er kloge nok til at finde ud af det," "jeg er smigret," "som om, dit ego nåede højeste niveau for lang tid siden," han smiler og læner sig tilbage.

"Men for at komme tilbage til Rebecca," han snurre rundt på stolen, "hun hedder det samme som hende i ul-" "så klapper vi i," Cole sender mig et koldt blik, "sorry sorry, jeg troede, du var klar til at rykke dig, og du derfor var stabil nok til min søster, det kan jeg så fortælle dig, at du tydeligvis ikke er!" Jeg klapper smilende en hånd i bordet, "fuck dig Wyatt" han himler med øjnene, "jeg gik ikke i seng med Rebecca by the way, så det giver plus, ik'?" Han kigger forhåbningsfuldt hen på mig, "du er ikke ovre hende der ikke må nævnes," jeg himler med øjnene, "så nej, intet kan give plus. Jack ville kunne få point, han er en ren fuckboy, så han skulle bare lade vær med at gå i seng med alle mulige." svarer jeg, "du joker, ik'? Vil du ærligt heller have, at en som har dyppet penslen i den del af byens spande, dig og Seb ikke har været i måtte dyppe den i din søster, men mig, som kun har været sammen en, må ikke engang kigge på hende," jeg griner bredt, "først og fremmest, har du lige sammenlignet hende med en spand," "det var ikke sådan det skulle lyde," han stønner irriteret.

"Cole" jeg sukker dybt og dramatisk, "Jack må gerne glo så meget han vil, for Hazel kunne aldrig finde på at falde for en som ham, hun bliver frastødt bare ved tanken," jeg har tænkt det hele igennem, alt er ordnet, "men dig, du er lige hendes type, Hazel elsker hemmeligheder, næsten ligeså meget som New Yorks hundjævel Brooklyn den afskyelige, derfor er du interessant. Jeg har tænkt det hele igennem Wickey," jeg griner overlegent og giver ham fingeren. "Hvad med Oliver?" Spørg han pludselig, "Focker er ikke noget problem, vi har en aftale," jeg fortæller ikke, at han er bi, og til gengæld rør han ikke Hazel, hverken som ven, fuck-budy, kæreste eller andet. "Kan jeg bestikke dig til at kigge væk, hver gang Ha-" "nej Cole, hun er min søster, og selvom du er bedre end de andre, så er du ikke ovre den sidste, derfor er du ikke klar til et nyt forhold, altså mentalt" Cole sukker dybt, men lyser så op, "hvad med Seb?" "Intet problem, han er alt for optaget af Brooklyn den klamme, som du altid siger. Hellere Brooklyn den frastødende end Hazel, og måske hun kunne blive såret oven i det," selvom Seb nok aldrig ville såre Brooklyn. Kun jeg ville, og ja, så er der lige hendes ex Esme, klamt navn by the way. Esme lyder som en gammel dame som bor i skoven. Alene. Hvilket Brooklyn nok ender med at bliver, hun kunne skifte navn. "Du er syg i bøtten Alex, din søster ender ensom," "min søster skal nok få en kæreste, og alt det der hun ønsker sig, men uden at have kærestesorgen først. Du kommer ikke til at såre hende, Focker gør ikke, ingen gør." Det er planen, Hazel skal leve lykkeligt, bortset fra Brooklyn, hende har jeg aldrig kunne få fjernet fra hende. Desværre.

"Men hvor fuck er han?" Spørg jeg ud af det blå, "klokken er 21, min mor er hjemme om lidt, han bør være hjemme. Hazel er to år ældre end ham, og hun kan finde ud af det, hun ligger roligt og sover i sin seng, okay måske ser hun Netflix, men i det mindste stikker hun ikke af eller ryger Hash, eller hvad fanden ved jeg." Slås, vædder alt sådan noget pis. Jeg tager en dyb indånding, "jeg vil ikke give min mor flere belastninger," "heyhey Wyatt, Nicho er ikke en belastning," retter han mig, "nej, jeg mente det ikke sådan, men du ved," jeg trækker på skuldrene.

Hating the Player|✓Where stories live. Discover now