9. Shots & toxic

1.4K 50 21
                                    

ALEXANDER WYATT

Kapitel 9. Shots & toxic

Brooklyn er hurtigt ude af bilen, da jeg er kommet ud og ind, sidder hun og snakker med GG, GG der er i gang med at line shots op. Fuck. Jeg har en test i morgen, jeg har ikke brug for tømmermænd. Men selvfølgelig, Brooklyn er all for the gram, hun skal helst have hundrede billeder plus, før hun kan fortælle sine følgere, om hvad der sker, så selvfølgelig skal hun have sine shots, mig og en til at tage billeder, før hun kan fortælle dem, at hun er ude og drikke. Jeg sukker, inden jeg iføre mig kæreste smilet og vandre derover. Brooklyn kigger op og tager imod mit kys. "Klar?" spørg GG og peger på mine 10 shots. Brooklyn smiler og rejser sig. Jeg stiller mig foran mine. Brooklyn rækker ham sin mobil. "Vinklen skal være rigtig."

"Focker og Jack kom her!" råber GG, og snart har vi alles fokus.

"Tre!"

"To!"

"En!"

"Driik!"

Det første er nede, det næste er lige efter, og snart er jeg et shot foran Brooklyn, altså lige indtil jeg mærker Brooklyns hånd kravle ned i min bukselomme, hvilket føre til at jeg får et shot galt i halsen. Altså vinder Brooklyn.

Jack griner bredt og klapper mig på skulderen. "Det var sgu tæt på." inden han snaldre videre og overfalder en tilfældig chick i et kys.

Brooklyn fjerner sin hånd fra mig og kravler over baren, leder tingene igennem og kommer igen med en whisky. "Lad os dele." hun griber fat i min krave og trækker mig ned i et kys. "Test i morgen B-"

"Shhhh, lad os dele, okay?"

"Okay." Hvorfor siger du okay?!

"Godt." Hun åbner den, rækker den til mig, jeg tager en tår, sådan går den frem og tilbage mellem os, jeg tager nogle ordentlige mundfulde, bare for at få hende til at stoppe med at presse. Brooklyn hopper op på baren igen, hendes kjole kravler op ad hendes lår, og som forudset stirrer folk, og ikke på hendes ansigt. Brook rykker sig hen foran mig, trækker mig hen mellem hendes ben. "Jeg tror, at du er fuld Brooks, så slap af, okay?"

"Nej, Alex, jeg gider ikke mere. Få mig til at glemme." Hun snor sine arme om min hals og kigger trist på mig. "Bro-"

Hendes læber rammer mine i et kluntet kys. "Bare lad mig glemme." Og der går det op for mig – samtidig med at alkoholen slår ind – at Brook havde planlagt at fylde mig med alkohol. Men fordi alkoholen er slået ind, er det ikke noget jeg går op i, ikke noget jeg bliver sur over. "Okay, kun lidt." Mine hænder glider op ad hendes lår, trækker hende tættere på. "Vi kunne lave en Jack." hvisker hun grinende. "Han havde sex med en eller anden i det her rum siger GG." Æw. Typisk Jack. "Not gonna happen."

"Kedelig, drik noget mere."

"Nej." Jeg griner og kysser hende igen, men hun bryder det. "GG, kom her." Hun vifter ham hen til os. "Her, vær en skat at tage et billede, okay? Hans hånd skal være med." Hun rykker min hånd længere op ad sig, placere den anden på hendes bryst, roder sine egne hænder op i mit hår og kysser mig. GG gør sit job, og efter et par minutter stopper Brooklyn mig. Hun får sin mobil tilbage og kigger, bedømmer det, godkender et enkelt og siger så tak som tegn på, at hun ikke har brug for ham længere. GG griner og forsvinder. Brooklyn lægger mobilen tilbage i sin taske og trækker mig ind i et kys. Jeg når lige at se Jean smile bittert, men fejer det væk med det samme. Brooklyn er vred og usikker, så jeg bør ikke sige hende imod. Selvom hun er af hunkøn, slå hun fandme hårdt.

Brooklyn trækker sig og hopper ned. "Vi skal ikke være triste, vi skal feeesteee." Hujer hun, griber resten af flasken drikker halvdelen af det der er tilbage og giver mig resten. "Drik, min skat." Hun griner videre, inden hun forsvinder ind i mængden.

Hating the Player|✓Where stories live. Discover now