Tak til AxxWriter for collagen!!
ALEXANDER WYATT
Kapitel 10. Wyatt drama & købe en villa
Jeg vågner op med mine arme om Brooklyn, hun ligger ude ved kanten, og jeg ligger oppe ad hende. Jeg husker intet fra i går, ikke andet end at jeg slog John, min far. Tog jeg noget? Og i så fald, hvad tog jeg? Jeg bliver liggende for at undgå, at mit hoved vil gøre endnu mere ondt, det dunker hurtigere end min hjerterymte, har Brooklyn panodiller her? Og hvorfor ligger jeg stadig op ad hende?
Jeg trækker mig væk fra hende, fuck, det er ikke meningen, at min krop skal ville ligge op ad hendes, den skal pege væk, jeg skulle bruge de her dage på at tænke, ikke på hende. Det er en dum ide og det er distraherende. Brooklyn sætter sig op, da jeg rejser mig. "Morgen, panodilerne er ude på badeværelset, at prøve at drukne sig selv i toiletlet er ikke tilladt," hun smiler ikke, det gør hun sjældent om morgnen, "tak," jeg går ud på badeværelset og tager to panodiller og et glas vand. Brooklyn går derud efter mig. Det gør lidt ondt at tænke på, at vi var nået så langt i vores forhold, at vi kunne være på badeværelset samtidig, selvom den ene var på toilet. Men det er dumt, det burde ikke være irriterende, hvem går op i sådan noget? Ikke fordi, at et par der kan gøre sådan noget, virkelig er nået langt, men jo sådan er det, og jeg kunne lide vores udvikling, og nu står vi her, og min far er her, min far, han skred for 12 år siden, hvordan kan han bare komme tilbage? Det burde ikke være okay, det burde heller ikke være muligt, det er ikke fair, hvorfor får han lov til det? Smider mor ham ud? Det håber jeg. Vi kan skære ham helt ud af vores liv, ingen af os vil se ham, fordi seriøst, hvem ville?
Brooklyn kommer ud igen. "Jeg går ned og laver kaffe, brug for noget?"
"Nej, tak."
Hun tager sine morgentøfler på, og kort tid efter kan jeg høre hende gå ned ad trapperne. Jeg tager mine bukser og bluse på, inden jeg også går nedenunder. Rose kigger op fra sin mobil, hun smiler til os, "godmorgen," Brooklyn giver hende et nik, Rose smiler. "Vil du også have noget?" spørg Brooklyn sin far, han sidder på sin kontorstol og arbejder, "ja tak."
"Også mig," Samantha kommer ud fra sit værelse med en badekåbe om sig, "godmorgen Alexander, jeg hørte jer slet ikke i går," jeg smiler til hende, "vi var også helt stille," Brooklyn skæver til sin far, han smiler troværdig til hende. Ved han, hvad der skete i går? Hvordan jeg endte her? Jeg vil gerne vide det. Jeg går hen til Brooklyn. "Hvad skete der i går?" hvisker jeg, "læs," hun rækker mig sin mobil, "inde på min samtale med Nicholas," jeg går derind.
Brooklyn: Hvordan endte i egentlig til festen?
Nicho: Alex endte på en bar, drak en øl, tvang stoffer fra mig (Det værste ved hele aftnen) og så kom der nogle forbi, en han gerne ville knalde, og jeg fortalte ham, at det ville han i virkeligheden ikke (så god en bror er jeg) og han fortalte om din lille affære (godt valg forresten) og så valgte han, at han ville banke Rick
Brooklyn: Fuck
Nicho: Det går nok, det er jeres problem, jeg lader bare som om, at jeg ikke kender til det
Brooklyn: Tak
Jeg rækker hende den tilbage. "Fuck," mumler jeg, "det sagde jeg også, twins," jeg ryster på hovedet, "hvordan kunne jeg finde på at gøre det?" Hun trækker på sine skuldre, "vi gør alle dumme ting i sorg, jeg dømmer ikke, ikke fordi jeg ville kunne alligevel," hun smiler skævt, inden hun hælder kaffe op til sin far, mor og sig selv. "Giver du dem en kop hver? Min far skal have den med mest mælk," hun rækker mig dem, jeg tager dem og giver Samantha og Gerth deres kop, "tak." Jeg står og tripper lidt i stuen. "Alex skal hjem, sig farvel, han har nogle ting at tage sig af," fortæller Brooklyn, tager sin kop kaffe og puffer mig mod entreen, "vi ses," råber Rose. Brooklyn skubber mig ud ad døren med mine sko og jakke. "Vi ses vel om to dage," jeg stikker mine hænder i mine lommer, "jeg kan ikke lide at se på dig, når du er sur på mig, derfor smider jeg dig ud, men også fordi du skal ordne nogle ting," jeg nikker, "så du går nu, inden jeg bryder grænsen og kysser dig," hun lukker døren, "for det har jeg virkelig lyst til," hører jeg hende mumle, inden låsen klikker. Jeg stirre på den et par minutter, inden jeg vender om, døren bliver åbnet igen, "jeg lånte din bil, her," hun kaster mine nøgler til mig, jeg griber dem, "jeg ignorerer, at du ikke spurgte først, denne gang, men kun denne gang," hun smækker døren igen.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Hating the Player|✓
Ficção AdolescenteBrooklyn og Alexander hader hinanden. Længere er den ikke, troede de. Men som tiden går, går det også op for Alexander, at hans had er ubegrundet, og tvivlen rammer ham. Brooklyn er stædig, men er hun stædig nok til at holde fast i sit had, når h...