11. Lækker vikar & løb ud af kantinen

1.3K 50 24
                                    

ALEXANDER WYATT

Kapitel 11. Lækker vikar & løb ud af kantinen

Fysik. Normalt en okay time, siden Cole går på holdet, og dermed ikke kan være sammen med Hazel på dette tidspunkt. Jeg er normalt på team med ham, men siden han pludselig hader mig, er jeg sammen med Brooks. Og timen ville også være fin sådan, hun snakker kun kort til mig en gang imellem. Hvid det ikke var fordi;

1. Vi har en forholdsvis ung vikar.

2. Da Brooklyn så ham, smed hun blusen og tog en kittel på – en kittel hun kun lige har knappet nok op, til at man ikke ser alt.

3. Og alt det ville være fint, hvis det ikke var fordi, hun er min kæreste udadtil, og at hun sender flirtende blikke til ham.

Jeg ved ikke, hvorfor jeg gør det, men pludselig har jeg fat i hende. Trukket hende op til mig. „Du har virkelig bare lyst til at kneppe ham, ik'?" Min ene hånd glider ned over hendes mave, lægger sig så på hendes inderlår og presser hende hårdere mod mig. Irritationen stiger op i mig, hvorfor kan hun ikke tøjle sig selv? Jeg kan, hvorfor kan hun ikke? "Det kommer ikke dig ved." svare hun skarpt og kigger op på mig. "Jo det gør." snapper jeg og lader min fri hånd lægge sig lige under hendes bryst. "Nej" hun griber fat i mine hænder og skubber til dem, men jeg holder fast. "Hvornår har dem jeg har spredt benene for, nogensinde været dit problem?"

"Siden vi begyndte at date." svare jeg koldt. "Det betyder ikke, at jeg ikke kan være sa-"

"Jo det gør, og det var du selv med til at aftale." Svare jeg. "Jeg holder mig fra andre, du holder dig også fra andre." Brooklyn hopper overrasket, da min finger kærtegner hendes underbryst. "Fuck nu bare af Alexander, som om jeg havde tænkt mig det anyway." Hun vrider sig og tramper på min fod, jeg trækker mig forskrækket tilbage. Shit hun tramper hårdt. Ikke nogen overraskelse, hvis jeg tænker over det.

"Du rør aldrig mine boobs igen." Hun stryger advarende sin hånd hen over mit skridt, inden hun fortsætter på projektet og at blinke til vikaren.

Resten af timen fryser hun mig ude. Og jeg fatter hat. Hun har ærligt malet min pik pink før, vi har sovet sammen, vi er vågnet op med hænderne overalt på hinanden. Og så bliver hun vred, fordi jeg rammer hendes bryst i et kort sekund? Slap nu af snerp.

Jeg mærker nogle arme sno sig om mit liv, jeg vender mig om, Brooklyn kigger smilende op på mig. Sindsforstyrret. Alt for mange humørsvingninger.

Hun vil have noget.

"Svaret er nej."

"Jamen du ved ikke engang, hvad jeg ville bede om." Hun kigger mut op på mig. "Ligeglad, svaret er nej." Hvis det var noget, hun ville forvente et ja til, ville hun bare spørge. Ikke røre ved mig.

"Kom nu." Hun griber fat i min krave. "Du er pænt hot i den kittel." Hun smiler uskyldigt til mig, men den virker ikke på mig. "Du kan få lov til at røre ved mig i en mørk gyde for det." Hun blinker uskyldigt op til mig. "Jeg har ikke lyst til at røre ved dig, end ikke med en knivstang." lyver jeg, imens jeg skæver til hendes kavalergang. Hvis hun nu bare ville knappe den en tak længere op for helvede. Det hele ville være så meget nemmere. Jeg ender med at gøre det for hende. "Løgner, og jeg ville gerne røre dig med en knivstang, så jeg kunne stikke den igennem dig." Hun smiler og puffer mine hænder væk. "Jeg har lyst til at give mine boobs luft i dag Alex, så lad vær med at blande dig."

"Og må jeg ikke nok låne din bil? Bare 12 timer?"

"Har du tænkt dig at køre din søster ned?"

"Hun er ikke min søster, og kun hvis hun står i vejen." Hun lægger sine hænder på mit bryst. "kom nu, jeg magter ikke gå."

"Ne-"

Hating the Player|✓Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora