39. Utroskab & utroskab

1.1K 50 112
                                    

BROOKLYN PARKER

Kapitel 39. Utroskab & utroskab

Jeg vågner op i Alexanders arme, min første nat i et halvt år uden mareridt. Jeg ruller rundt, så jeg kan se op på ham. Måske skulle jeg fortælle ham, at jeg ikke hader ham? At noget har ændret sig? Men nej, det kan du ikke Brooklyn, ikke lige nu i hvert fald. Specielt ikke, fordi du vågner op glad, du er bare lettere at påvirke. Du tager hjem nu, inden han vågner, tænker over det, og så kommer du igen senere. Jeg ruller ud ad sengen, tager mit tøj på og kysser hans pande, inden jeg kravler ud ad vinduet og går hjem af. Utrolig langsomt. Jeg vil ikke rigtig hjem, det har været nogle perfekte 24 timer, det vil jeg ikke have bliver ødelagt nu. 

Min morbil vibrerer, jeg tager den. 

"Hej, Brook, det er Jean. Undskyld jeg ringer på det her tidspunkt, men jeg har noget vigtigt at fortælle dig, kan jeg komme forbi ved 12-tiden?" 

"Ja, klart. Hvis det er vigtigt, har jeg altid tid."

"Tak, vi ses om fire." Og så lægger hun på. Jeg tænker ikke videre over det, går blot ind i huset og op på mit værelse, hvor jeg skifter til mit løbetøj og lunter nedenunder igen. "Hey Laiba, med ud og løbe?" Laiba kigger op fra sin kurv i gangen. "Tur?" spørg jeg. Hun springer glad op, jeg griner, inden jeg åbner døren, så vi kan komme ud. Og så starter vores løbetur.

---

Jeg træder ind ad døren med krampe i venstre ben, fuck det er lang tid siden jeg løb, jeg burde virkelig se at tage mig sammen, det her går overhovedet ikke. Laiba går hen til sit vand, jeg lukker og låser døren.

"Hej skat! Vi tager ud med Rose efter skitøj i dag, mangler du noget?" 

"Nej, god tur."

Huset helt for mig selv, det bliver ikke bedre. Jeg går i bad, tager et rigtig rigtig langt bad, hvor jeg mest af alt bare står under bruseren og nyder varmen. Efterfølgende tager jeg mit joggingtøj på, okay, det er Alex joggingtøj, og det er sådan alt for stort, men det er ligegyldigt, bukserne er det bedste, især fordi de hænger under hofterne. Flashback til 2013 hvor hængerøv var the shit. Det så hæsligt ud, godt Alexander ikke fulgte den trend. Nok mest for ham, jeg ville have hevet bukserne ned på ham hele dagen lang, fuck det ville have været guld. Jeg sætter mit hår op i en rodet knold og går nedenunder, for at se noget Lucifer og vente på Jean.

Præcis kvart i 12 banker det på døren, jeg slukker for tv'et og går ud og åbner. "Hey" hilser jeg smilende og bliver krammet af hende. "Hej, jeg har ikke så meget tid, vi har lige åbnet gaver, men vi skal snart ud, jeg... åh Brook." Hun kigger på mig med medlidenheden tværet ud i fjæset. "Kom nu lige indenfor. Tørstig?" Hun ryster på hovedet, går ind, lukker døren, hilser hurtigt på Laiba, inden hun sætter sig ved spisebordet, hun tager sin mobil frem. "Du ved, jeg elsker at sladre, men ikke den her slags, fuck Brook, det er utænkeligt, og jeg troede virkelig ikke på det, jeg... jeg troede det var løgn, men jeg kunne slet ikke se, hvordan det ikke skulle passe. Her." Hun skubber sin mobil over til mig, jeg behøver ikke kigge mere på det end i to sekunder, før jeg tydeligt kan se Alexander, der står med en eller anden opdullet lort. Med tungen i fucking halsen på hende, en hånd i hendes bukser. Han.

Nej.

Brooklyn, du bør gå hen og snakke med ham. 

"Det... Det blev taget i går morges..." hvisker hun lavt. "Stop, jeg gider ikke mere bullshit Jean." Jeg går ovenpå, hun følger hurtigt efter. Jeg trækker tøjet af, finder et par jeans og en top. "Payback mother-fucker." Hvæser jeg lavt til et billede af os som baggrund. "Har du din bil?" Hun nikker. "Sæt mig af hos Rick."

Hating the Player|✓Where stories live. Discover now