Tak til GeminiXreading for collagen!
HAZEL WYATT
Kapitel 31. Frustration & din historie
Hvor er han? Hvor er Nicholas?
Hvorfor skal han altid forsvinde?
Kunne han ikke bare nogle gange tænke sig om, tænke på dem han gør urolige?
Tåre stiger op i mine øjne. Nej Hazel, du har ikke tid til at græde lige nu. Du finder ham indenfor en halv time, og så må du græde, og så kan du håbe, han er vågnet, så du kan få ham i bad, og når han så er i seng, må du græde igen foran Teen Wolf. Men lige nu kan du ikke græde, lige nu må du ikke græde.
Jeg tager mine sko på og en jakke, inden jeg går ud, låser døren efter mig og går mod byen. Krydser fingre for, at han ikke er inde i fest delen.
Men selvfølgelig er han det. Jeg bruger "Track min iphone" og den leder mig hurtigt længere og længere ind i bylivet. Det liv jeg holder mit væk fra. "Hey." En hånd lægger sig på min arm, jeg trækker mig hurtigt væk og kigger skræmt op.
Fuck.
"Hvad laver sådan en som dig, her?" spørg han smilende. Jeg kigger ned ad mig selv. En af Nicholas hoodies, nogle af mine jogginbukser, et par sneakers og uglet hår. Jeg har aldrig gået i Alex tøj, det har altid føltes underligt, især fordi Brooklyn altid har brugt det, det virker bare forkert. Så Nicholas tøj er mit. Det er stort, blødt og rart. "Jeg leder efter en. Undskyld, jeg ville ikke forstyrre... hvis jeg altså forstyrrede, det ved jeg ikke, om jeg gjorde, men hvis jeg gjorde, så er jeg ked af det, undskyld igen, jeg går bare den vej." Jeg peger over min skulder. "Hvem er det, du leder efter? Jeg kan hjælpe."
"Øh, nej, det okay, men tak, altså jeg skal bare den vej."
"Det ville jeg kraftigt fraråde dig, jeg tror ikke, at de der har gode intentioner. Så fortæl mig, hvem er du, hvem leder du efter, og hvordan kan jeg hjælpe?"
"Åh okay, øh, altså, min lillebror, Nicholas Wyatt er forsvundet. Det gør han ofte. Øh og jeg har tracket hans mobil, men den siger intet præcist. Jeg er Hazel Wyatt, måske kender du min ældre bror Alexander? Eller nogle af hans venner?"
"Siger mig intet, men kom, jeg guider dig igennem det her, så du hurtigst muligt kan finde ham."
"Tak."
Vi begynder at gå, ham med et roligt udtryg, imens jeg bliver ved med at skæve til ham. Ham her ville være Brooklyns type, ikke min. Du har ikke en type Hazel, kun Cole typer, og der findes kun en Cole, så nej, det tæller ikke.
"Hvad med Brooklyn? Siger det dig noget?"
"Brooklyn? Hmm, nej det gør det ikke."
"Hvad med Jack Heavy?"
"Nope."
"Sebastian Flynn?"
"Aldrig hørt om."
"Oliver Focker?"
"Genialt efternavn."
YOU ARE READING
Hating the Player|✓
Teen FictionBrooklyn og Alexander hader hinanden. Længere er den ikke, troede de. Men som tiden går, går det også op for Alexander, at hans had er ubegrundet, og tvivlen rammer ham. Brooklyn er stædig, men er hun stædig nok til at holde fast i sit had, når h...