34. Et show & et pumpende hjerte

1.2K 55 95
                                    

Tak til random-teenager for collagen!

ALEXANDER WYATT

Kapitel 34. Et show & et pumpende hjerte

Hendes krop snor og bukker sig omkring stangen, i luften, omkring sig selv. Hun vrider sig, danser, smiler, bukker sig frem. Straks bliver der skubbet penge ned i hendes trusser og bh. Jeg går langsomt derhen. Griber forsigtigt fat i hendes bh. "Jeg regner med, at du venter på mig efter det her." mumler jeg og slipper hende. "Jeg giver ikke privatshows." svarer hun med et drillende blik. Inden hun danser over mod de andre i glade spring. Fuck. 

"Ja, ik'? Det er nederen, ligemeget hvor mange penge du har, så vil hun bare ikke." En ældre mand griner, omkring de 40 år. "Måske skulle jeg tage hårdere metoder i brug." Han klukker. "Du rør hende ikke."

"Stripperne er vores alle, ikke kun di-"

"Hun er ikke nogens, rør hende, og jeg skal sørge for, at du fortryder det." Efter alt hun har været igennem, vil jeg ikke engang høre på det der pis. "En ex?"

"Nej, en kæreste." Han hæver et øjenbryn. "Så er hun vel din." Jeg fnyser. "Nej, hun er sin egen, men det betyder ikke, at du skal udfordre det. Rør hende, og jeg vil personligt feje dine rester op fra gulvet, når hun er færdig med dig."

Han klapper mig på skulderen. "Så store ord." Inden han går. Jeg ryster på hovedet. Hvorfor er det, hun altid skal befinde sig ubehagelige stedet? Kan hun ikke bare... det ved jeg ikke, gøre mig mindre urolig?

Hun blinker til mig, inden hun danser ud. Jeg går mod døren, sørge for, at ingen andre får samme ide. Jeg går derind.

"Brooks."

Hun slikker på sin slikkepind, køre den rundt i sin mund.

 "Hvad er der?" Jeg træder tættere på, rækker ud og køre en finger ned langs bh'ens strop. "Sikker på, at du ikke kunne bøje din "ingen privatshows" regel en gang for mig?"

"Det kunne tænkes."  Brooklyn smiler, lader sin jakke falde til gulvet, imens hun vrider sin krop i takt til bassen der får væggene til at vibrere. Hendes øjne lukker i, i samme øjeblik hendes krop stryger op og ned ad min, snurre rundt om mig. Hun tager slikkepinden ud af munden. "Her, hold den for mig." Jeg åbner munden for at fortælle hende, at hun bare kan smide den ud, så skal jeg nok skaffe en ny, hvis det betyder noget, men hun når at stikke den i munden på mig. "Ti stille dummie, vær stille og lær." Hun overgiver sig til musikken. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at hun godt selv ved, hvor fandens tiltrækkende hun er. Det klør i mine fingre efter at give slip, trækker hende ind til mig og kysse hende. Men hun ville aldrig gå med til det, og det ville bare ødelægge alt, eller i hvert fald den her dans. Folk hujer udenfor af hendes veninde, men det blandes snart sammen med sangene. Jeg lægger ikke mærke til, hvor tændt jeg er, før Brooks røv køre op ad mig.

Og så bliver det for meget. Mine hænder glider op ad hende og trækker hende tættere på mig, jeg smider slikkepinden bagud, håber den lander i skraldespanden, jeg kysser hende og skubber hende op imod væggen. Hun protesterer ikke, lade blot sine hænder køre ned over min røv, hun napper mig i læben.

Og der mærker jeg det.

Et eller andet på hendes mave.

"Hvad har du på maven?" Spørg jeg undrende og trækker mig, hun griner og trykker på en kontakt så rummet bliver lyst op. "Du mener ikke seriøst, at du har fået stukket tre huller i maven, vel?" Hun smiler, "jeg troede ikke, at det ville være en overraskelse efter tungen. Vær glad for, at jeg fortrækker små falske diamanter og ikke tyre ringe," hun griner og lægger sine hænder på min nakke, "er det frastødende? For så kan du bare gå," hun sender mig et selvtilfredst smil, "overhovedet ikke" jeg kysser hende igen, lader min hånd kærtegne hendes navle ringe. "Jeg overvejer at få en i læben," mumler hun, "mhh" jeg skiller hendes læber fra hinanden og lader min tunge udforske hendes. Det her er så meget bedre, end alt andet jeg har prøvet.

Hating the Player|✓Where stories live. Discover now