36. Cuddle & god røv

1.3K 56 68
                                    

Tak til random-teenager for collagen!

ALEXANDER WYATT

Kapitel 36. Cuddle & god røv

Snart to måneder, Alex. Snart er der gået to måneder. Og hvad laver du lige nu? Hvad føler du lige nu? Glæde. Hvorfor? Fordi Brooklyn ligger og sover ved siden af dig, lige nu, imens hun smiler og er i kontakt med dig. Fuck du er langt ude, og fuck hvor er det slemt. Og fuck hvor har alle andre haft ret. Jeg er faldet for hende, og hun er ikke faldet for mig. Jeg er fucked. 

Brooklyn rykker tættere på mig, hendes mund står på klem mod min arm. Jeg lægger min anden arm om hende under dyne, kærtegner hendes ryg med min tommelfinger. 

Fuck altså, Alexander, idiot. 

Og hvis hun nogensinde faldt for dig, ville hun aldrig fortælle det, fordi hun ikke stoler på dig, fordi hun ikke stoler på nogen. Fordi hun er bange, og fordi du ikke er den, hun mener, hun kan stole på. Hun ser dig, ligesom du så hende for to måneder siden. Værre. Hun ser dig som værre. 

Men lige nu? Den næste måned? Der kan du nyde, at hun ikke har andre til at røre ved, lade hende udnytte dig. Hvilket så egentlig er dig der udnytter hende. Skønt. Nu er du også en forfærdelig person. 

"Har jeg savl på hagen?" sukker hun, tørre sig sløvt i ansigtet. "Nej." Jeg smiler. "Nåh." Hun smiler og rykker tættere ind til mig. "Ved du, hvad jeg bedst kan lide ved dig? Eller faktisk det eneste?"

"Min charme? Mine jokes?"

"Nej, dit bryst." Hun griner mod min hals, imens hun lægger sin hånd på mit bryst. "Af alt der er ved mig, er det mit bryst?" Hun kigger op på mig med et smil. "Fyre har det med enten at have virkelig trænede skuldre og ryg, så deres skuldre buer sammen, og ellers har de kun trænet brystet, så de ligner en oppustet kylling. Men du har den helt perfekt kombination." Hun klapper mig på brystet. "Har vi nogle planer for i dag?"

"Nej. Hazel er ude og hjælpe Nicholas med sent julegaveindkøb, mor er på sidste arbejdsdag, inden ferien og jul, så vi er alene." Jeg stryger hende over ryggen med min hånd. "Helt alene? Så vi kan dri-"

"Nej, ikke mere drikke, vi har drukket for meget hele december." Hun sukker dybt. "Så kedelig." Et smil breder sig på mine læber. "Dit smil er også ret lækkert, men brystet vinder altså."

"Hvis jeg brugte det der som en scorereplik, ville jeg så meget få en drink i hovedet og en lussing." Hun griner. "Hvis jeg brugte den, ville jeg få en førsteklasses vej til sengen." Unfair. Alt ville være så meget nemmere, hvis man var Brooklyn. Minus at jeg ville mangle Hazel og Nicholas, mit stipendium og alt der følger med mig, som ikke følger med hende. Selv hvis det så betyder, at der aldrig kommer frie drinks. "Rør ved mig." Hendes hånd lægger sig på min kind. "Rør ved dig?"

"Stop med at få det til at lyde som noget dårligt."

For hver gang jeg rør hende, rykker jeg tætter og tætter på hende. Det er ikke godt. Men... Men du gør det alligevel, som altid. "Hvor?" Min hånd lægger sig på hendes lår. "Som om du ikke ved, hvor der fortrækkes, at du rør, når du snakker med en kvinde." Hun griner og roder op i mit hår. "Og du er ikke bange for, at ødelægge dit had til mig gennem det her?" 

"Tro mig, mit had forsvinder ikke. Jeg taber aldrig." Lad os se på det, giv mig en måned, og så er du ligeså fortabt som mig - så er der en chance for, at hun ikke total tramper på mit hjerte. Forhåbelig. Min hånd lægger sig ind mellem hendes lår, hun suger overrasket luft ind gennem tænderne. "Ikke der." Jeg hæver et øjenbryn. "Det vores grænse, vi har aldrig giver hinanden en orgasme, aldrig, som i aldrig nogensinde."

Hating the Player|✓Where stories live. Discover now