ALEXANDER WYATT
Kapitel 17. Rolig & mental breakdown
Brooklyn kommer ind fra at have været udenfor med Nicholas. "John er her," fortæller hun og lægger en kold hånd på min nakke, jeg nikker, "noget galt?"
"Han ender med at fucke med ham, John er her ikke for at bonde, han vil et eller andet, om det er penge eller bare at ødelægge, han er her ikke for sjov, jeg hader, at det skal gå ud over Nicholas, han virker som om, han får det bedre, men det virker midlertidigt, det virker ikke rigtigt, jeg vil gerne have, at når han er glad, så er det fordi, noget fast er kommet ind i hans liv, jeg ved det ikke, en soulmate? De der evigheds crush Cole plapre om? Jeg ved det ikke, bare ikke John, han er selv fucked og ødelagt," fortæller jeg frustreret. Hazel skæver til os fra køkkenet, hun er igang med at sætte øl ind i det, Rose ligger og sover på sofaen, hun har arbejdet konstant, siden hun stod op, på at pakke ting sammen, hun vil virkelig gerne være på Brooklyns gode side, det er hyggeligt. Jeg smiler til hende, inden jeg kigger hen på Brooklyn, hun stryger mig over nakken, "han går ret meget op i, om du er okay," fortæller hun, "det er jeg også, det er helt fint," lyver jeg, for jeg lyver, jeg vil ikke have, at Nicholas skal være sammen med John, for jeg ved det, og det gør jeg bare, at de ikke har den samme plan, og at Nicholas kommer i klemme. Brooklyn krammer mig, jeg lægger mine arme om hende. Jeg kan ikke lade vær. Ville jeg kunne stole på hende, hvis vi gik ind i et forhold, et virkeligt et? Jeg er bange for, at svaret er nej, men jeg vil virkelig gerne kunne. Jeg lægger mit hoved på hendes og lukker mine øjne. "Du fik ikke sovet længe i nat, vel?" spørg hun, jeg griner, "nej, det gjorde jeg ikke," hun trækker sig lidt væk, "du kan bare gå op og tage en halv time, inden de andre kommer, ellers går du ud før 12," jeg griner og går ovenpå, jeg ved godt, at jeg ville ende med at tage en lur, fordi hun ikke ville give op, så jeg giver op på forhånd, og så har jeg på fornemmelsen, at hun gerne vil bruge noget tid med Hazel, de har brugt utrolig meget tid det sidste stykke tid, muligvis fordi jeg ikke har været der til at forstyrre. Jeg smider mig på hendes seng, og lader hendes duft omringe mig.
"Aaaleeex," Brooklyn puffer til mig, jeg åbner træt mine øjne, "ja?"
"Klokken er ni, folk begynder at komme, Jack har spurgt efter dig i hvad der føles som evigheder, og Hazel snakker med Cole, imens Rose snakker med Jeans veninde Sarah eller noget i den stil, så gider du ikke komme ned og underholde mig? Jeg kan ikke drikke allerede nu," jeg skubber mig op og sidde, "din kjole er kravlet op," fortæller jeg, hun smiler, "ligeglad, men hvis du følger med nu, så kan jeg godt trække den ned, jeg rejser mig langsomt. Jeg sov virkelig godt, jeg forstår ikke, hvorfor hun ville forstyrre mig, det var perfekt. Brooklyn trækker sin kjole ned over sin røv og trækker mig med sig, hun låser døren til sit værelse, inden vi går ned.
"Hov, der er kommet flere," hun griner, huset er halvt fyldt, og jeg kan høre folk udenfor. Jack kommer mod os, "hey, Alex, du kan ikke bare skride, vi har brug for nogle der vil drikke, lad os drikke," jeg har virkelig ikke lyst til at drikke lige nu, "er GG her ikke? Han vil sikkert gerne drikke," Jack sukker, "GG er her, men han er allerede fuld, og han fik en udpumpning sidste uge, så jeg vil ikke sende ham tilbage allerede," Brooklyn ryster smilende på hovedet, "se der er Focker, få ham til at drikke," jeg peger hen på døren, "det er bare underligt, siden I ved..." han sukker, "come on, ignorer det, drik lidt, hav det sjovt." Jeg klapper ham på ryggen. "Fuck ja," Jack smiler og forsvinder hen til ham, Focker rækker fuck til mig, inden han bliver skubbet ud i køkkenet af Jack. Brooklyn snupper en uåbnet øl fra et bord og åbner den, hun tager en tår og møder så mit blik. "Hvad vil du nu?" spørg jeg, "vi kunne drikke os fulde og danse på et bord?" efter min fødselsdag, vil jeg springe over der, videoen kører stadig rundt, og hvis John ikke var kommet, var det sikkert gået værre til ,end kun uden bluse og kjole, "jeg tror, jeg springer over der, i dag, men måske næste gang?" Hun griner og snurrer rundt om sig selv, "vi er ellers utrolige danse partnere," jeg skær tænder, "ikke rigtig," hun fnyser fornærmet, "du er, men jeg er ikke, jeg ved ikke, hvad fuck man gør," hun smiler, "det er ikke så svært, du bevæger dig bare, lad vær med at tænke og giv slip," nemt nok at sige for hende, hun laver ikke andet end at give slip og danse løs, men jeg kan godt lide kontrol, hun lægger sine arme om mig og trækker mig med sig ud på danse gulvet, "så dans på gulvet med mig," beder hun udfordrende, "sikker på at vi ikke først skal tjekke Cole og Hazel?" Hun hæver et øjenbryn, "jeg er ret sikker på, at de bare snakker, Hazel virker ikke som "hav sex til en fest" typen, men måske er det bare mig?" Jeg ryster på hovedet, selvfølgelig er det ikke bare hende, Hazel og Cole ville ikke gøre sådan noget, de kan godt tage ansvar og passe på, håber jeg i hvert fald.
YOU ARE READING
Hating the Player|✓
Teen FictionBrooklyn og Alexander hader hinanden. Længere er den ikke, troede de. Men som tiden går, går det også op for Alexander, at hans had er ubegrundet, og tvivlen rammer ham. Brooklyn er stædig, men er hun stædig nok til at holde fast i sit had, når h...