35. Morgen rutine & matador

1.3K 46 55
                                    

Tak til random-teenager for collagen!

BROOKLYN PARKER

Kapitel 35. Morgen rutine & matador

Jeg vågner op ved siden af Alexander - med tøj på. Underligt. Alexander er et af de få mennesker, der har det okay, med at jeg sover nøgen. Det er som om, folk forventer, at man tager tøj på efter sex? Og Hazel er bare bange for at skubbe sin fod op i min røv, imens vi sover, hvilket er forståeligt nok, for hun sparker virkelig meget.

Jeg strejker mig, og kommer til at slå ham i hovedet - helt klart et tilfælde - han sætter sig op med det samme. "Hvad sker der?" Jeg griner lavt. "Stop med at snakke så højt."

"Ikke min skyld, at du skulle drikke så meget." Jeg smiler op til ham, inden mit blik lander på hans håndled. "Uh, hvad har vi der." 

"Du fik lov til at give mig en tattoo."

"Hvorfor husker jeg ikke, at jeg fik lov til at skade dig?" Jeg slår mig selv i hovedet, virk nu, hans smerte er min glæde. "Du designede den, med hjælp fra Alberto - han lavede den, ikke dig." Jeg smiler. "Godt, så er jeg ikke gået glip af noget. Tag det der af, vis mig den." han fjerner det langsomt. Åh, den er pæn. Gav jeg ham virkelig den der? Sådan en personlig en der beskriver en af hans gode sider, når jeg kunne have givet ham en røv? "Seriøst?" Han griner. "Du er ret sød, når du er fuld." Jeg sukker. "Har du renset den?" Han ryster på hovedet. "Kom" Jeg rejser mig, han følger med mig ud på badeværelset. "Du har noget til rensningen her?"

"Jeg har noget overalt, hvor jeg kommer, mine tatoveringer er altid spontane. Kom her med dit håndled." Han rækker mig det, jeg tager det anti-bakterielle middel frem, skylder først hans håndled i lunkent vand, derefter smører jeg midlet ud over hans håndled. Jeg taber derefter min creme til tatoveringer frem og smør et tyndt lag ud over hans håndled. "Den skal holdes fri nu, okay? Men du skal undgå solen, det vil sige ingen kortærmede den næste måned, okay? Ellers falmer den, og så starter det hele forfra. Du kan godt bade, med prøv at undgå for meget vand og aldrig meget varm eller koldt, forstået?"

"Ja, tak." Jeg smiler. "Den er jo pæn, noget skal gøres for at du ikke ødelægger den." 

"Men jeg kan godt..."

"Godt hvad?" 

Han læner sig ind over mig, trykker sine læber mod. Jeg giver efter alt for hurtigt og lader mine hænder begive sig op i hans trøje. "De tre måneder er snart overstået." mumler jeg. "Mhh." 

"Det her fortsætter ikke efter."

"Og jeg glæder mig til det." svare han hæst, jeg griner og slipper ham. Jeg pakker mine ting væk. "Det skal gøres hver dag, okay? Og hvis du kan lægge en indbinding rundt om det, så det ikke bliver generet, vil det være extra godt. Nu bedre du passer på den, nu bedre vil resultatet blive." Instruerer jeg, han nikker. "Hvorfor var det, at du vidste, du ville komme tilbage til Alberto senere?"

"Jeg har ikke gjort noget dumt i et stykke tid, der må ske et eller andet snart." Han ruller med øjnene. "Så længe du ikke fucker vores hemmelighed op."

"Jeg fucker alt op, det ville undre mig, hvis det her var en undtagelse, ville det undre mig - og alle andre der kender sandheden - rigtig meget."

"Du fucker ikke alt op, come on, det bare noget folk siger, fordi de overdriver."

Jeg lægger mine arme over kors og hæver et øjenbryn. "Hvad har jeg ikke fucked op?"

"Dit og Hazels venskab!"

Hating the Player|✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora