20. Gårsdagens tøj & nøgen ryg

1.6K 66 33
                                    

Tak til tasty_cheese_queen for banneret igen, lol

ALXANDER WYATT

Kapitel 20. Gårsdagens tøj & nøgen ryg

Jeg kigger mig rundt med øjne der er fyldt med søvn. Jeg blev vækket i går – ca. en time efter jeg faldt i søvn, af en snap fra Brooklyn, som jeg åbnede – jeg troede det var om Nicho, men nej. Nej. Nej. Nej. Hvor tog jeg grueligt fejl. Det var en snap af et rodet gulv. Jeg var så tæt på at få tøj på og løbe hen til hende for at rode det op. Jeg holdt igen og efter at have spidset alle mine blyanter gik det okay. Så nu er de alle samme lige lange og spidse.

Jeg går i bad, og da jeg kommer ud for at få noget tøj. Er det hele... pink? Hvorfor er mit skab fyldt med maling?

Fucking Brooklyn.

Jeg kan ikke lade vær med at grine lavt og ryste på mit hoved. Fuck hvor er hun dum. Det er helt trist. "Fuck dig Brooklyn" mumler jeg lavt, inden jeg iføre mig gårsdagens tøj. Hvornår har hun gjort det her? Er hun brudt ind? Sneget sig ind? Forgivet at være gået, men i virkeligheden være listet ind i mit skab? Hm. Hvor meget har hun hørt? Så længe hun ikke hørte mig synge, min samtale med Hazel eller Cole, så går det nok. Tror jeg. Hvad har jeg ellers sagt?

Jeg går ud af mit værelse, ned ad trappen og ind i køkkenet. Hazel står og snakker med Nicholas. "Godmorgen" hilser jeg, "morgen" svare Hazel, Nicholas ignorerer mig, "Brooklyn siger, at du er klam," fortæller han mig, "godt at Brooklyn ingen smag har, så" svare jeg, han fnyser og hopper op på køkkenbordet. "Stop med at sidde på køkkenbordet! Det er der, jeg laver mad!" Udbryder jeg, han vrider sin numse, æw. "Fu-" "sproget" afbryder Hazel, "er du klar over, at der flere bakterier på hans bag, end de-" "vi er ligeglade med dine statistikker, we don't give a shit" jeg bider tænderne sammen. Det er klamt. Klam. Ligesom rodet på Brooklyns gulv. Fuck. Ud af hovedet, ud, ud, ud.

"Hvad tænker du på?" "Brooklyns rodede gulv" svare jeg uden tøven, Hazel griner, "har hun sendt endnu en snap?" "Ja, i går, den vækkede mig" Nicholas griner, skønt at han kan grine over min smerte. Men han elsker og forguder Brooklyn mere end nogen anden. Jeg ved ikke hvorfor, det må være en fejl i hjernen. Hvordan kunne han overhovedet ende med en udsugning? Ville han lige prøve det samme som Brooklyn, eller hvad? Da Brooklyn endte der, var det igen mig der sørgede for det, imens Hazel stod og kiggede på. Hendes forældre ved det ikke, og jeg har stadig lyst til at sladre, så meget lyst. Hazel ville slå dig ihjel Alex. Suk. Hun forhindrer mig i ret så mange ting. Hvorfor elsker de begge Brooklyn? Endda min mor gør. Hvad er det for noget?

Kan Brooklyn forhekse folk? Og jeg kan stå imod? Fordi det er min pligt at befrie folk fra hende?

"Alex vi kommer forsent," Hazel puffer til mig, "fuck" jeg skynder mig at få fat i en banan, spiser den hurtigt, smider skralden ud, børster tænder, også er vi ude i bilen.

"Sikker på at du ikke er gay? Måden du stoppede bananen ned, virkede ret professionel," "ha. Ha" svare jeg, Nicholas smiler selvtilfredst, "med alle dem han har randene, er chance for at han er homoseksuel, ikke specielt stor... eller sandsynlig," mumler Hazel og piller ved en tråd i sin bluse. "Vi skal også hente Brook," tilføjer hun, jeg sukker dybt og begynder at køre mod familien Parkers hus. Hendes forældre er cool, men Brooklyn? Hun er virkelig forfærdelig. Hun er uhøflig, larmende, grim, upassende. Jeg kunne fortsætte, men tanken om hende giver mig kvalme.

Jeg stopper foran hendes hus og dytter, "morgen" råber hun, låser døren og skynder sig ind, "jeg har fået min kaffe i dag, bare rolig," "hvorfor skal alt altid handle om dig?" Hun er så selvisk, Brooklyn griner, "det gør det heler ikke, men du fantaserer så meget om mig, at du forestiller dig, at jeg fylder alt," æw, det eneste jeg fantaserer om, er at få hende væk forevigt. "Du har for høje tanker om dig selv," svare jeg køligt, "eller har jeg nu også det?" Ja. "J-" "Havde du ikke også det tøj på i går?" Spørg hun med et bredt smil, "jeg sov hos en anden," lyver jeg, "nej du gjorde ikke," griner Hazel ufordtåene, "du lugter også lidt af sved," kommentere Nicholas, "je-" "sikker på du ikke vil hjem og skifte?" "Shut the f-" "sproget" afbryder Hazel mig.

Hating the Player|✓Where stories live. Discover now