...
Koniec historii YeRi i Sugi. Płakać mi się aż chcę. To była mocna i pełna miłości i cierpienia opowieść. Szczerze mówiąc jestem z niej bardzo dumna. Cieszę się ,że kończąc ją dochodzę do 11tysięcy wyświetleń. To całkiem niezły wynik.
Dziękuję wszystkim, którzy dotarli tutaj razem z YeRi i Sugą. Tym razem ,bo to moja druga książka ,zakończyłam ją w ciekawszy sposób. Myślę ,że ta historia samą mnie dużo nauczyła. Mam też nadzieję ,że nikt nie ma mi za złe takiego końca.
Min YeRi i Min Yoongi <3 ^^
...
Nie wiem czy to was zaciekawi. Ale dostałam kilka fajnych pytań ,na które postaram się wam odpowiedzieć. (Dostałam je na priv ,więc odpowiadam) Nie lubię bawić się w nominacje, ale ze względu na wdzięczność ,że czytacie i dzielicie się ze mną swoimi wrażeniami chciałabym też dać coś od siebie oprócz pisania historii 💞. Wybrałam najciekawsze i mam nadzieję ,że nikt się nie obrazi. Nie będę pisać kto jest autorem ,bo nie wiem czy by sobie tego życzył. A więc:
1. Skąd wziął mi się w ogóle pomysł na chorobę YeRi?
Białaczka. Bardzo ciężka choroba ,ale wbrew wszystkiemu jeden z najlepiej rokujących nowotworów.
Jestem wolontariuszem na onkologii ,więc myślę ,że połączycie kropki. YeRi nie była jednak wzorowana na prawdziwej postaci. Oprócz onkologii o białaczce dowiedziałam się oddając wymazy do fundacji DKMS - dawców szpiku. Polecam sobie o nich poczytać 💕
(Nie, nie płacą mi za "reklamę")2. Czy rozdziały powstają zawsze chronologicznie?
Nigdy. Naprawdę! Po prostu jeśli mam ochotę napisać jakąś kłótnie piszę ją. Kiedy mam ochotę na romantyczny -piszę romantyczny. Potem sklejam tak by miało jakikolwiek sens. Rozdział 99 napisałam chyba miesiąc przed 95 ,więc naprawdę nigdy nie pisze chronologicznie.
3. Zawsze masz wenę?
Nie. Dlatego staram się wykorzystać ją ,gdy jest. Potrafię jednego dnia napisać 10 rozdziałów, a przez kolejny tydzień nic.
4. Dlaczego właściwie piszesz fanfiction?
Szczerze mówiąc to dlatego ,że ludzie lubią to czytać. Zresztą powiedzmy sobie szczerze moje ff żyje raczej swoim życiem. Ma oczywiście postacie z BTS lub innych zespołów ,ale w większości to totalnie oddzielne historie.
A niestety historię bez BTS nie cieszą się takim powodzeniem ,więc może dzięki byciu Army więcej wkładam w to serce.5. Kto jest twoim biasem?
Ciekawe pytanie. Na początku był to SeokJin. Potem Jimin. Później Suga, a teraz V... Jeśli czytacie moje książki to wiecie ,że to jest uzależnione od tego o kim akurat piszę.
6. Chcesz napisać całą serię o BTS?
Nie wiem. Może? Na razie pracuję nad historią o V. W glowie gdzieś z tyłu mam też pomysł na J-Hope i Jungkooka. Ale zobaczymy jak to się dalej potoczy.
7. Chcesz zostać pisarką skoro piszesz na wattpadzie?
Raczej nie. Uwielbiam to robić. To moja pasja, ale nie wiąże z tym przyszłości. To tylko moje hobby.
8. Uważasz ,że YeRi jest do Ciebie podobna?
Tak i nie. Jest odważniejsza i pewniejsza siebie. Osobiście ją podziwiam.
9. Czytasz kogoś na wattpadzie?
Na początku czytałam ,ale malutko. Ok 2017 rok. Teraz nie mam czasu, bo sama piszę :(.
10. Jesteś na humanie?
Nie hahaha Jestem na biolchemie, a kiedyś byłam na matinf.
11. Znasz te języki ,które używasz w swoich opowiadaniach?
Uczę się ich. Umiem się dogadać, ale biegle mówię tylko po angielsku.
12. Mogę zadać Ci pytanie?
To moje ulubione pytanie! Oczywiście ,że tak! Uwielbiam wasze pytania i szczerze mówiąc nie wiedziałam ,że tak was ciekawię xD. Ale bardzo się cieszę ,że pytacie. Mam nadzieję ,że zadawalają was odpowiedzi i będziecie dalej czytać moje książki! Zapraszam do historii V i HaRam. Tym razem trochę z Włoch 💞
Jeszcze raz dziękuję i choć naprawdę trudno zakończyć mi tą historię wiem ,że tak trzeba. Zamknęłam ją w 100 rozdziałach. To jest 101 nielegalny haha. Jeszcze raz:
DZIĘKUJĘ 💕💕💕
...
ㅡ.ㅡ
Dzięki.
CZYTASZ
BTS- SUGA
Fanfiction🎖#1 minyoongi - 19.07.2021 🎖#1 suga - 01.01.2024 🎖#1 rap - 5.03.2022 🎖#1 bang - 12.04.2020 🎖#1 romantic - 14.09.2020 🎖#6 idol - 8.02.2021 YeRi przeprowadza się do Daegu. Zmagajac się z nowym miastem poznaje kolegę swojego starszego brata. Chł...