43. - igyunk.

247 36 15
                                    

-... Következő kérdés - csapta össze a tenyerét Hoseok. Az első körnél voltunk, ő volt az utolsó kérdező. A játék roppant egyszerű volt. Feltesz valaki egy kérdést. Ha válaszolsz - persze őszintén -, nem iszol. Viszont ha nem akarsz nyilatkozni, akkor egy felessel vagy gazdagabb. Eddig nem voltak vészesek a kérdések, így senkinek sem volt üres pohara - Innen ki szűz?

- Hoseok... - dőlt hátra kissé idegesen Namjoon. Mi is meglepetten néztünk a kérdés gazdájára, aki ördögi mosollyal várta a válaszokat.

- Kezdem én! - tette fel a kezét - Én már nem vagyok szűz - jelentette ki könnyedén.

- Oké, szerintem én iszok - sóhajtott fel Jungkook és lehúzta a pohár tartalmát. Grimaszolt egyet és ivott rá gyümölcslevet.

- Én se vok szűz - vont vállat Tae könnyedén.

- Nálad sejtettem - bólogatott Hobi.

- Én az vagyok még - nevetett fel kínosan Namjoon.

- Ne má' - emelkedett fel Tae szemöldöke - Hazudsz baszki.

- Miért? Ennyire nem néznéd ki belőlem? - vakarta meg a homlokát.

- Belőled néznénk ki a legjobban Hoseok után - ittam bele a vízembe.

- Skip! - sóhajtott Nam.

- Én se vagyok az - mosolyodott el félénken Jimin. Itt kissé meglepődtem, de időm sem volt jobban lereagálni, mivel továbbhaladtunk.

- Már rég nem vagyok az - büszkélkedett Jin. Ezután mindannyian rám néztek várakozóan. Ha iszok, akkor gyáva vagyok és az gondolják, hogy még nem vesztettem el. Viszont, nem szívesen beszélek róla.

- Nah, Yoongi? - emelgette a szemöldökét Tae.

- Yoongi szerintem tuti szűz. Túl ártatlan - tette karba a kezét Hoseok.

- Há' azért annyira ártatlan én sem vagyok - mosolyodtam el.

- Ne bassz - kerekedett Namjoon szeme - Nah, ő hazudik! - mutatott rám.

- Kivel? - kérdezte Hobi döbbenten.

- Egy akkori barátnőmmel - mosolyodtam el.

- Mennyi voltál? - faggatott tovább.

- Ne menjünk bele a részletekbe - csóválta a fejét Taehyung, közben egy 'minden oké?' pillantással ajándékozott meg, mire egy halvány mosollyal válaszoltam - 'igen, minden rendben'. Köszi, Tae.

- De ez még nem is vészes... Nem azt kérdeztem, hogy milyen pózban és mennyi ideig... - forgatta meg a szemét.

- Te Hoseok - szólalt fel Jin - Te ennyire szakértő vagy?

- Igen, az - bólogatott bőszen Jungkook - Végigkefélte az egész sulit - mesélte - És még büszke is rá - húzta el a száját.

- Nem vagyok rá büszke - tette fel az ujját - De ami megtörtént, az megtörtént. Nah, szóval? Mennyi voltál?

- Miért érdekel ennyire? - túrtam bele a hajamba, mire vállat vont - Tizenöt voltam. Te mennyi voltál akkor?

- Én is tizenöt - mosolyodott el - És egy sráccal.

- KÖVETKEZŐ KÉRDÉS! - lett tele a pohár Namjoon számára. Ebbe mindenki beleegyezett. Jungkookra néztünk, aki kedvesen elmosolyodva szórakozott az üres poharával.

- Mikor voltál utoljára szerelmes?

- Na várj... - dörzsölte meg Hoseok a szemeit. Kíváncsian vártam, hogy mit hoz ki ebből - Ha nem akarom elmondani, akkor iszok...

- Igen, ez a játék - bólintott Jin.

- Akkor iszok - mosolyodott el és legurította a torkán az alkoholt. Mindenki volt már szerelmes, ebben a körben csak Hobi ivott. Ártalmatlan kérdések sorozata érkezett. Az enyém volt durvább a többinél...

- Coming out - mosolyodtam el. Én meg hülye vagyok, mert nekem is meg kell válaszolnom... Gratulálok, Yoongi. Nem másokat szívattál meg, hanem magadat.

- He? - nézett rám értetlenül Nam.

- Én biszex vagyok, bár ezt mindenki tudta... - kezdett bele Hoseok.

- Hát... Én is... Izé - vakarta meg a fülét Jungkook.

- Im gay - aegyozott Tae.

- Heteró vagyok - tette karba a kezét Namjoon - Mik ezek a hülye kérdések?

- Én is - biccentett Jin.

- Teljesen heteró - mosolygott Jimin.

- Én meg pánszexuális - ejtettem ki 'könnyedén' a szavakat, holott belül remegtem. Az oké, hogy társaságunk jelentős része nem heteró, de attól akik azok, félek. Mi van, ha ezért elítélnek? Ha másképp néznek rám? Ha már nem csak Yoongi leszek nekik, hanem más...

- Azt hittem több lesz a heteró - kortyolt bele a limonádéjába Jimin.

- Hirtelen hernyót ejtettem - nevetett fel Tae.

- Akkor nem csak én - csatlakozott Jin is. Hamar átugrottuk a témát és folytattuk a Hoseok által kérdezett szexuális dolgokkal, meg a többi chilles témával, ami lassan átment iszogatós beszélgetésbe. Tartott ez hajnalig. Amint kettőt ütött az óra, elhatároztuk, hogy ideje lenne aludni. Hiába haldokoltunk a fáradságtól délután, egészen a buli végéig éberek maradtunk. A jó társaság mit ki nem hoz az emberből...

𝙀𝙩𝙚𝙧𝙣𝙖𝙡 𝙎𝙢𝙞𝙡𝙚Where stories live. Discover now