Ajánlatos hallgatni közben: sweet night
Hoseok szemszöge:
Este volt már. Lassan feloldódott Yoongi és már kevésbé érezte feszengve magát, aminek örültem. Igaz, ehhez egy üveg és még pár pohár bor kellett, de elértem amit akartam. Még azzal is meg tudtam fűzni, hogy aludjon itt. Szóval, ő elment tusolni, én pedig összepakoltam a poharakat és a chipseket. Hogy mi lehet a baja Neki, fogalmam sincsen. Amióta hazajöttünk, teljesen megváltozott. Előtte tök közvetlen volt velem, most meg olyan, mintha nem is ismerne. Ott még meg is csókolt! Kétszer is! Mi lehet vele? Szerintem kénytelen leszek megkérdezni.
- Nah, kész vagyok – jött ki kicsit vizes tincsekkel. Nyeltem egyet és elmosolyodtam. Közben, küzdöttem a szívritmuszavarommal, mivel olyan szinten jól nézett ki... – Menjünk ki cigizni, rám jött – biccentett az ajtó felé. Felkaptam a gyújtóm és a dobozom, majd előrem engedtem a fiút. Furcsa mód egyáltalán nem volt hideg az éjhez képest. Letelepedtünk a lépcsőre és már rá is gyújtottunk – Tudod – fújta ki a füstöt – Kiskoromban mindig is rossz szemmel néztem azokat, akik cigiznek. 'Minek roncsolják az egészségüket?' kérdezgettem magamban – mosolyodott el.
- Most mi is ezt csináljuk – böktem meg a vállát.
- De okkal – kuncogott és megint a szájához emelte a csikket, amit én végigkövettem. A legbeindítóbb dolog a világon, ahogy Min Yoongi cigizik. Semmi sem versenyezhet vele – Kihoztam – lóbálta meg a másik boros üveget, amiből csak egy-egy pohárral fogyaztottunk. Mosolyogva megforgattam a szemeim.
- Te Yoongi – fordultam egy kicsit felé, amint lepöccintettem a hamut a szálról.
- Hm? – fordult felém álmosságtól csillogó szemekkel.
- Van valami gond? Elrontottam valamit? – itt ijedten nézett rám és ahelyett, hogy választ volna, a boros üvegért nyúlt. Meglepődve figyeltem, ahogy bőven meghúzza a tartalmát. Az alkarjába törölte az ajkát, és felém fordult. Najó, azért ez is eléggé isteni látvány, az is biztos.
- Fogalmam sincs – vont vállat – Voltak előtted kapcsolataim és ott teljesen más érzelmeim voltak. Nem akarlak megbántani, félre ne értsd – erre csak mosolyogva megcsóváltam a fejem – De sokszor van olyan vágyam, hogy megcsókoljalak, vagy pedig megöleljelek... Én egy kapcsolatban inkább romantikusabb típus vagyok – magyarázta, engem pedig gondolkodóba ejtett. Engem könnyen elvarázsolt a kisebb dolgaival, de látszólag én nem tettem eleget, hogy ő is ugyanúgy szerelmes legyen belém. Mondjuk az első pillanattól éreztem, hogy kell nekem ez a fiú, de idővel átváltozott ez az érzet mássá. Mostmár azt érzem, hogy meg kell védenem, ott kell, hogy legyek neki, bármi is legyen. Meg kell csókolnom és meg kell ölelnem. Képes vagyok akármeddig várni a kapcsolatunk elsőjéig, csakhogy neki megfelelő legyen.
- Akkor – köszörültem meg a torkom – Hamarabb vágytál a csókomra, minthogy belém szerettél volna?
- Pontosan – bólintott mosolyogva – És most is ez van – vont vállat és felém hajolt. Én sem fogtam vissza magam, hülye lettem volna. Tegnap óta erre vágytam. Yoongi illata dinnyés volt a tusfürdőmnek köszönhetően, a csókja íze pedig cigi és bor keveréke volt. Imádtam. Teljes lényét imádtam.
És ekkor elhatároztam,
Hogy elviszem Min Yoongi randizni.
YOU ARE READING
𝙀𝙩𝙚𝙧𝙣𝙖𝙡 𝙎𝙢𝙞𝙡𝙚
FanfictionAz embereknek a gyerekkoráról mindig kellemes emlékek jutnak eszükbe. Min Yoongi viszont a legborzalmasabb és legmegrázóbbat tapasztalta ekkor, és ennek következtében árvaházba került. Ott tengeti mindennapjait, kivéve, ha valaki magához veszi, de h...