Anunțuri

198 8 5
                                    

11.09.2020  

    Anunț că de ce nu.

Bun, deci eu acum sunt în excursie cu familia, ca da, nu am prieteni să merg cu ei, bine, glumesc.

Și mi-a venit mie două idei strălucite pe la 6 dimineața când m-am trezit să mă pregătesc, uite care sunt:

1. Să dedic următorul capitol primei persoane care răspunde corect la o întrebare despre carte.

2. Cum mie îmi place să adaug personaje noi, cel care răspunde corect la o întrebare despre carte va reprezenta un personaj din carte care va fi adăugat în viitorul apropiat și are posibilitatea să mă ajute la carte, în secvențele unde va apărea.

O să revin cu o întrebare la aceast capitol mai târziu, când o să-mi vină una bună.

14.09.2020

Ok, m-am tot gândit la o întrebare bună, dar mi-au venit două.

Așa că o să le pun pe amândouă, deci două întrebări pentru două idei...le găsiți la capitolul "Concurs".

De asemenea, dacă merge bine, poate voi repeta acest concurs, asta dacă doriți și voi.

20.09.2020

Concursul s-a încheiat, în capitolele următoare veți vedea și rezultatele.

27.12.2020

Vreau să vă anunț că am publicat o nouă carte, iar dacă vă plictisiți sau sunteți curioși, vă rog să treceți și pe la ea și să îmi spuneți cum vi se pare.

Adopted loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum