Mă trezesc din cauza lui Hajime ce mă tot scutura și îmi zicea să mă trezesc. Trind perinuța și o arunc în el, acesta surprind îmi dă drumul pentru o clipă crezând că am scăpat de el.
După nici câteva secunde sunt luat pe sus și îmi deschid instant ochii cercetând intențiile sale. Observ în oboseala mea și somnoros cum eram că se îndreaptă spre baie, iar eu mă panichez.
- Nu, Hajime, sunt treaz!
Dar nu primesc nici un răspuns din partea sa, își continuă drumul până la duș și intră cu mine în brațe, la scurt timp apa repe ne udă pe amândoi, iar mie îmi sare și cel mai mic semn de somnolență și oboseală.
- Hajime, o să răcesc!
- Nu vei raci, acum treci și fă un duș cald, într-o oră începi orele, mă anunță el serios și stăpân pe sine, dar cu o oarecare tentă de amuzament în glas.
Mă lasă jos și setează apa pe fierbinte exact cum îmi place mie, după care iese din duș și observ cum scapă de tricou și pantalonii scurți cu care dormise și își ia un prosop începând să își șteargă parul pe jumătate ud.
Când sunt sigur că a ieșit și reușesc și eu să îmi recapăt stăpânirea de sine îmi dau jos boxerii și tricoul ce deja era lipit de pieptul și spatele meu din cauza apei.
Le arunc undeva prin baie, nervos și încep să mă spăl pe cap și corp, simțind mirosul de fructe de pădure a gelului de dus ce îmi inundă nările și mirosul de ciocolată a șamponului.
Mă clătesc de soponele și mai rămân puțin în căldură aburilor și a apei calde ce îmi alină cicatricele de mult închise, dar niciodată uitate.
Imi trec mână peste una dintre ele, simțind o senzație stranie și aducându-mi aminte de momentul în care a fost făcută, dar îl alung imediat din minte, nu vreau să mă întristeze mai mult decât sunt deja.
Opresc apa și ies din duș, iau un prosop pe care îl pun pe cap, ștergând puțin cât să nu îmi pice picuri pe corp după ce îl usc și îl mai iau în prosop începând să îmi șterg corpul, realizând imediat că nu aveam haine, iar unoforma aia nenorocită se află fix în camera mea.
Oftez și îmi înfășor prosopul în jurul corpului și ies din baie, dând de camera goală a lui Hajime, mă îndrept spre ușă cu pași mici, o deschid și privesc repede în jur, asigurându-mă că nu e nimeni pe hol și o iau la fugă spre ușa camerei mele ce era la doar câțiva pași distanță. Închid repede ușa în urma mea și privesc în camera mare și călduroasă. Observ uniforma așezată pe umeraș și acesta agățat de ușa dulapului.
Îmi iau repede lenjerie și o îmbrac și mai repede, gândul îmi zboară treptat la visul ciudat avut, neînțelegând cine erau acele persoane și toată pregătirea pentru o așa numită zi de naștere. Îmi scutur capul și încerc să nu mă mai gândesc, oricum nu îmi amintesc aproape nimic din acel vis.
Cobor jos în bucătărie și simt mirosul de șuncă și cartofi prăjiți cu ou și ceai de fructe de pădure lângă. Pătrund în încăperea spațioasă și mă așez la masă privind cum ia cele doua capace de pe cănile cu ceai și le așează pe masă lângă harfuriile cu mâncare.
- Poftă bună! Îmi urează cu un zâmbet pe buze în timp ce se așează la masă.
- Poftă bună, îi răspund eu mai puțin voios și aproape sleit de energie. Tot ce voiam eu era să mă strecor în pat și să dorm toată ziua, departe de chinul liceului.
Chiar dacă nu aveam poftă de mâncare, mănânc tot ce aveam în farfurie și termin și ceaiul, apoi îmi spăl farfuria și o iau și pe a lui când termină. Când termin și mă șterg pe mâini îi simt brațele în jurul taliei mele și buzele pe gatul meu.
CITEȘTI
Adopted love
RomansaAkihiko a umblat de când avea doar cinci ani de la un orfelinat la altul. Traumatizat din cauza pierderii părinților de la o vârstă fragedă și abuzat, acesta se închide în el, refuzând să vorbească sau să se atașeze de o persoană, aceasta find și pr...