Beastmode 15 /multifandom/

102 9 5
                                    

Shownu ment elől, ahogy maszkjaik és sapkáik takarásában besiettek a kórház hátsó ajtaján, ahol már egy ápoló várta őket. Természetesen egy ilyen híres páciens a lekülönlegesebb bánásmódot érdemelte, és nem csak a manager által kifizetett hatalmas összeg miatt. Hatan siettek végig a folyosón, egy elzárt sokkal szebb és színesebb szobákkal szegélyezett részig. A falak halványsárgák voltak, tájképekkel díszítve, egymástól nagy távolságra egy-egy faajtón lehetett bemenni a különálló szobákba.  Az ápoló egészen az ajtóig kísérte őket, majd elsietett. 

- A szoba előterében várakozhatnak, ha a doktor úr végzett a páciensnél, akkor tájokoztatja önöket - tette hozzá és már ott sem volt. Shownunak még megköszönni sem volt ideje, olyan gyorsan eltűnt a többi orvos és ápoló között. 

- Menjünk  - intett inkább a többieknek és halkan benyitott az ajtón. A látványra, ami bent fogadta, számított bár remélte elkerülheti őket. Jimin és Jungkook a halvány zöld kanapén ült, Jin és Yoongi a szoba szélén álltak az ablakpárkánynak támaszkodva, míg Hoseok és Taehyung a székeken foglaltak helyet. Az ajtó nyitódásra Yoongi volt az első, aki felkapta a fejét, ingerülten mordulva a belépőkre. 

- Mit kerestek itt?  - morrant rájuk köszönés helyett. Shownu és Wonho egyből a Bts és a saját falkájuk közé állt, amíg Jackson hátralépett, hogy szorosan maga mellé húzhassa a két omegát és a bétát. Számíthattak volna rám, hogy a másik falkát ott találják, de bíztak benne, hogy van annyi tartásuk, hogy nem jönnek ide.  Mark Jackson kezei közül kicsusszanva megkerülte két alfáját és idegesen Yoongi elé lépett. Jungkook és Hoseok felegyenesedtek, de nem mozdultak ülőhelyükről. Mégiscsak egy omegáról volt szó.

- Ti mit kerestek itt? Miattatok fekszik itt és még van pofátok eljátszani, hogy aggódtok érte? - sziszegte mérgesen. Mark remegett az idegességtől, ahogy szemtől szemben megállt a másik csapat vezetőjével, aki viszonozta az omega gyilkos nézését. 

- Semmi közötök hozzá, ahogy ahoz sem mi mit csinálunk! - válaszolta Yoongi nyugodtnak mutatva magát, de illata elárulta, hogy ideges. Taehyung és Jimin aggódva léptek közelebb Hoseokhoz, aki kezeit kitárva fogadta a két fiatalabbat. 

- Sokkal több közünk van ahhoz, ami vele történik! Ő a mi családunk tagja, ti emberszámba sem vettétek. Emberileg nullák vagytok mind és nincs jogotok itt lenni - Legszívesebben felemelte volna a hangját és torka szakadtából üvöltött volna, de nem akarta kockáztatni, hogy kidobják a kórházból. Namjoon volt a legfontosabb most, minden más mellékes.

- Tudd kivel beszélsz, omega! Nekem senki nem fogja megmondani mihez van jogom és mihez nem, pláne nem egy ilyen rapper wannabe omega - köpte Yoongi a szavakatt és közelebb lépett eggyel Markhoz. Mindenki meglepetésére Jin volt az első, aki reagált hátrébb húzva az alfát és egy ferde pillantással csendre intette. Yoongi kirántotta a kezét Jin markából, a kabátján lévő láncokkal végig karcolta a béta puha bőrét. Jin döbbenten lépett hátra kezét a testéhez szorítva, véletlenül összevérezve fehér pólóját. Hyungwon reflexszerűen lépett volna oda a bétához, de az csak olaj lett volna a tűzre, ezért ajkába harapva maradt, ahol volt.

- A saját falkádra nem figyelsz, Jin csak segíteni akart és te ellökted, most nézd meg. Miattad sérült meg. Ennyit érsz alfaként - rázta meg  Mark a fejét gúnyos stílusban. Yoongi feje elvörösödött a dühtől és Marknak ugrott. Shownu és Wonho villám sebességgel ugrott oda, Markot Jackson rántotta a karjaiba, míg Shownu Yoongit egy hatalmas ütéssel várta. Az alfa megtántorodva lépett hátra Jungkook karjába, aki időközben felállt Yoongi mögé.  Hyungwon Kihyun és Mark előtt,  Jackson mellé állt, ezzel az alfák és az omegák közé helyezve magát. A két legidősebb béta aggódva nézett egymásra a szoba két sarkából, némán egyetértve a következő lépésen. Jin Yoongi kivételével mindenkit a szoba másik végébe parancsolt az ablak mellé, miközben Hyungwon az egész szobát egy pillanat alatt elnémította. Erősen koncentrálta erejét az egymásnak feszülő alfákra, akik továbbra sem lazítottak támadó pozíciójukon. Hyungwon minden erejét összeszedve egy újabb hullámot küldött a kakaskodók felé, ami végre használt. Shownu és Wonho egyből hátralépett, engedelmeskedve a béta parancsának és Yoongi is tett egy fél lépést hátra. Jin bólintott Hyungwonnak, aki egy utolsó figyelmeztetés után megrázta a fejét, hogy kitisztítsa és a szédülést egy kissé csökkentse. Már elég tapasztalt volt az ereje használatában, de ennyire erős alfák befolyásolása még neki sem volt egyszerű. Pihegve dőlt hátra a falnak támaszkodva és semmi másra sem vágyott, mint a falkatársai karjában végre pihenni. De nem azelőtt, hogy láthatta Namjoont és hogy jól van. Átkozta magát amiért elfelejtett reggelizni, most nem szólhatott róla a dolog. Namjoonnak minden figyelemre és szeretetre szüksége volt, erősnek  kell maradnia.

A két falka feszülten nézett farkas szemet egymással, a szobát megtöltve a feromonjaikkal egészen addig, amíg ki nem nyílt a szoba ajtaja és Namjoon orvosa lépett ki rajta. 

- Mi történik itt? - az orvos mély hangja nem illet barátságos külsejéhez, hangja erőteljes és tekintélyt parancsoló volt. Jin elvörösödve tüntette el az összes illatot a szobából, áldva az eget, hogy képes ilyenekre. Shownuékban is volt annyi, hogy lehajtott fejjel nézzenek az orvosra, de még a Bts is néma maradt.  A Monsta 7 három alfája nagy lélegzettel nyugtatta le magát és magukban némán megköszönték a férfinek, hogy ilyen jól időzített.

- Hogy van, doktor úr?  - kérdezte Kihyun halkan. Az omega Mark kezét szorítva aggódva nézett a fehér köpenyesre, a válla fölött elpillantva, hátha meglátja a fiatalabbat. 

- Most már jól. Jelenleg ébren van, a teste kimerült. Alultáplált és vitaminhiányos, a szerevezete nem tudta felkészíteni eléggé, hogy más omegákhoz hasonlóan zökkenőmentes legyen a folyamat - magyarázta az orvos. Döbbent csend következett senki nem szólt semmit. A fejekben egységes káosz uralkodott, kivétel nélkül. 

- Ez azt jelenti, hogy Namjoon egy omega?  - kérdezte Taehyung döbbenten. A többiek is ezen gondolkoztak, de nem merték megkérdezni. Egyedül Mark volt talán, aki nem volt túlságosan megdöbbenve. A legidősebb omega már egy ideje sejtette, hogy ez következik, de egyedül Jinyougnak említette csak meg.

- Pontosan. 

- És bemehetünk hozzá?  - kérdezte Jimin először szólalva meg a nap folyamán. Mark és Kihyun egyből védelmezően morrant fel, de Jackson egy nézessel elnémította őket. 

- Ezt neki kell megmondania - válaszolt az orvos szigorúan. Minden egyéb nélkül megfordult és eltűnt Namjoon szobájában. A szobában maradtak magukba zuhanva próbálták feldolgozni. Namjoon egy omega volt. Olyan, mint Mark és Kihyun. Egy igazi omega. 

- Mit tettünk az omegánkkal? - kérdezte Jungkook félhangosan maga elé meredve. Shownu vérben forgó szemekkel nézett fel, de mielőtt reagálhatott volna a doktor kijött.  A Monsta7 alfája sosem volt még ilyen dühös egész életében. Rá nem jellemző módon égett a szeme a könnyektől és viszketett a tenyere, hogy kiverhesse Namjoon gondolatát is a többiekből.

- Szeretném megkérni, hogy hagyják el a kórház területét és amíg Namjoon itt tartózkodik nem engedhetem vissza magukat - Mindenki sokkosan torpant meg és meredt az orvosra, aki a Bts tagjaira nézve az ajtó felé intett. - Maguk pedig, jöjjenek. Nagyon várja már, hogy újra láthassa magukat - mosolygott Shownuékra az orvos. Kihyun és Mark az orvos mellett elrohanva bújt egyből az ágyon fekvő Namjoonhoz. Jackson és Wonho lassabban követte őket, mögöttük Shownu bizalmatlanul méregette a többi hat személyt, akik megereszkedett vállal álltak, de végül ő is bement. Ezzel Hyungwon egyedül maradt a váróban a Bts-szel.  Yoongi idegesen indult meg kifelé, szégyenteljesen leszegve a fejét, a többiek halk köszönést követve követték. 

- Jól vagy?  - kérdezte Jin, miközben megállt a másik béta mellett. Hyungwon halványan bólintott és kinyújtotta a kezét egy kézfogásra. Jin volt az, aki végig információval látta el Namjoonról, ezzel is kockáztatva az alfája haragját. 

- Kicsit kimerültem, de megérte. Nem lett volna jó, ha összeugrik az a négy idióta - sóhajtott Hyungwon Jin segítségével felhúzva magát álló helyzetbe. 

- Nincs jogom ilyet kérni, de vigyázzatok rá! Megérdemli, hogy megkapja azt a szeretetet, amit tőlünk sosem kapott meg - Jin szívszorító szomorúsággal és bűntudattal nézett a fiatalabbra és egy halvány mosoly után a falkája után sietett. Hyungwon egyedül maradt a váróban.  A résnyire nyílt ajtón nevetés hallatszódott ki, ezért nyugodtan ült le a kanapéra, hogy összeszedje egy kicsit magát mielőtt belépne. 

Röppentyűk estére /Kpop, bl drama/Where stories live. Discover now