Rap Monster pov
Már harmadszorra álltam neki ugyan annak a feladatnak. Általában, ha harmadszorra se sikerül feladom vagy megkeresem Ju-t. Éppen nekiálltam volna elölről a feladatnak, amikor kopogtak. Nem szoktak zavarni, csak, ha fontos dologról van szó vagy baj van, ezért kiszóltam, hogy bejöhet.
- Ne haragudj, amiért zavarlak, de van egy kis problémánk - mondta a látogatóm.
-Mi a baj Jungkook? - kérdeztem felé fordulva, - Ki az a gyerek?
-Nézd meg kicsit jobban - mondta és közelebb jött a gyerekkel, akit a kezében tartott. Valamiért nagyon ismerősnek tűnt. - Jungkook, hogy lett Teahyungból kisgyerek?
-Hát az úgy történt... Tudod...
- Megint ott játszottatok, ahol nem kellett volna és ráesett ez egyik varázslötty, ugye? - kérdeztem bele vágva a szavába.
-Igen - hajtotta le a fejét bűnbánóan.
-De hányszor elmondtam már nektek, hogy nem hiába vannak a szabályok - emeltem meg egy kicsit jobban a hangomat, mire Taehyung megijedt és elkezdett sírni, - nyugtasd meg, kérlek.
-Én nem tudom, hozzád szeretne menni - ránéztem a kis kezeit felém nyújtó, síró babára és nem tudtam nem átvenni Jungkook-tól.
-Na jól van, semmi baj - simogattam meg a hátát, szorosan ölelt kicsi kezeivel, - Miért hozzám hoztad? Miért nem a többiekhez?
- Nem tudtam mit csinálhatnék, ő meg csak a te nevedet hajtogatta. Most mit csinálunk vele? - kérdezte a fejével a baba felé intve. Szét néztem a rendetlen szobán, ami tele volt mindenhol veszélyes dolgokkal. Nem szerettem volna ha Tae itt játszik és tekintve, hogy milyen pici most, itt nem biztonságos neki.
-Nem tudom, menjünk Jin-hez. Ő biztos tudja mit kell csinálni egy gyerekkel - mondtam elindulva kifelé az ajtón kezemben a kicsi Taehyung-gal és mögöttem Jungkook-kal. Végig néztünk jó pár szobát, mire megtaláltuk. A konyhában főzött éppen, amikor megzavartuk.
-Jin, segítenél nekünk? - kérdeztem lefejtve V vékony karjait a nyakamból, hogy a pultra tudjam ültetni. Arrébb toltam jó pár tálat és hozzávalót ezzel csökkentve az esélyt, hogy valamelyikbe bele mászik.
-Persze mi a baj?
-Ő - ültettem fel V-t a pultra egy percre se engedve el, még a végén leesik és megüti magát.
-Ó, mi történt vele? - kérdezte, amikor végre felnézett a receptkönyvéből. Sose felejtem el azt az arcot, mintha szellemet látott volna. Ha nem lett volna baj, akkor még nevettem is volna.
- Valamelyik varázslötty rá borult, és baba lett belőle - vázoltam röviden a helyzetet, és elkaptam Tae-t még mielőtt bele fejel az egyik krémes tálba.
-Melyik varázslötty volt, ahogy te mondtad? - kérdezte jobban szemügyre véve szegény babát, aki ijedten pislogott hol Jin-re hol rám.
-Nem tudom, azt Jungkook nem mondta. Hány éves lehet most? Egy vagy kettő max, nem? - kérdeztem újra az ölembe véve V-t mielőtt még elkezd sírni. A fejét belefúrta a pulcsimba, hogy Jin elől elbújjon. Jin megsimogatta a hátát, és visszaállt a pult mögé.
-Nem tudom, nem volt túl sok dolgom gyerekkel eddig. Hol van Ju? Ő biztos tudja - mondta mire az említett be is lépett a szobába.
-Mi van velem? - kérdezte, de amint észre vette a pulcsimat szorongató kisgyereket egyből leszűrte mi a helyzet. - Melyik varázs elixír volt?
YOU ARE READING
Röppentyűk estére /Kpop, bl drama/
FanfictionEgy, kettő max három részes történetek. Leginkább yaoi, de néha hetero is becsúszik, 14+ 16+. A másik ficimhez tartozó novellákat is idefogom tenni.Néha találkozhattok sokkal szomorúbb, nyomottabb, névtelen ficikkel, amik az érzelemre helyezik a han...