Okos teknősök és Tequila B /Kaisoo/

362 32 1
                                    


Kai pov

Pár pillanat késéssel indultam Kyungsoo után, addig a többiek tovább folytatták a vitát. A nappalit elhagyva először az emeleti szobákba mentem, de nem volt ott. A mini stúdió ajtaját halkan nyitottam ki, és figyeltem, ahogy a számomra legkedvesebb ember árnyéka a falra vetült. Soo az erkélyen állt karját szorosan fonva maga köré védve magát a kellemetlen hidegtől. Csendesen sétáltam mögé és hátulról átöleltem kezemet becsúsztatva kezei közé. Féltem, hogy ellök, de helyette összekulcsolta a kezeinket. Percekig álltunk néma csendben a város és a lélegzetünk hangját hallgatva. A hatalmas házak ragyogó reklámokkal voltak tele, minden világított és fénylett, a város még így este felé sem állt meg. 

- Sajnálom az előbbit! - suttogta maga elé csendesen. Fekete haját gyengén fújta a szél, a virágzó fák miatt a levegő tavasz illatú volt, és tökéletes elegyet képzett Soo bódító illatával.

- Semmi baj. Én pedig sajnálom, hogy úgy érzed csak szexre kellesz - válaszoltam neki hasonlóan, mint Ő. Orromat belefúrtam puha hajába és egy lágy puszit hintettem fejére.

- Néha eszembe jut, hogy miért velem vagy. Nem normális, ami köztünk van, nem helyénvaló, és nem csak azért, mert mindketten fiúk vagyunk, hanem csapattársak is - Kissé rosszul esett, hogy azt gondolja, ez valami rendellenesség. Nem mondta ki, de tudtam, hogy erre célzott. Mindig éreztem, hogy szégyelli, nem engem vagy a kapcsolatunkat, hanem, hogy más. Nem olyan, mint a többség, amiért kirekeszthetik, félt a rajongók megvetésétől, utálatától,a következményétől, ha kiderülne a kapcsolatunk és a másságunk.

- Ugyan már, ez a többieket se izgatja - szorítottam ölelésemen, hogy biztosan tudja, én ott vagyok neki. 

- Nem tudhatod. Sehunnal is beszéltem erről, néha neki is eszébe jut - vonta meg a vállát nem törődöm stílusban. Bólintottam, és ismét beállt közénk a csend. Fontos volt számomra a banda, az egyik legfontosabb, de Soo volt az első helyen. Éveket vártam rá, amíg el tudta fogadni az érzéseit és adott egy esélyt. Én voltam a legboldogabb ember akkor, és azóta is minden nap felvidított, mellettem állt és a legnagyobb támaszom volt. Miatta a bandát, a rajongókat és a zenét is feladnám, hogy boldognak és nyugodtnak lássam.

- Nekem sem könnyű. Szeretnék veled kézen fogva sétálni az utcán, elmenni randizni vagy bármi mást csinálni, amit a hagyományos párok csinálnak anélkül, hogy elítélnének minket. Nem tehetjük meg még, de amíg te vagy nekem, semmi nem számít - mondtam, miközben magam felé fordítottam. Kezét nyakam köré fonta, és közelebb lépett,  szánk szinte összeért, de nem szüntette meg a távolságot.

- Köszönöm. Nagyon szeretlek! - lehelt számra, és egy apró csókot nyomott ajkaimra. Szememet lehunyva kezdeményeztem egy hosszabbat, és kezeimet levezettem derekára közelebb húzva magamhoz.

- Mikor lesz az, hogy nem elfogadják, hanem csak nem vesznek tudomást a szexuális beállítottságról? - kérdeztem megtörve a csókot, homlokunkat egymásnak támasztva. 

- Nem tudom, talán majd egyszer, de addig is, mi is tudunk olyanokat csinálni, mint a hetero párok - sütötte le a szemeit szégyenlősen.

- Ohh, csak nem erre gondolsz? - kérdeztem széles mosollyal. Kezemet lejjebb csúsztattam, és formás fenekét simogatva csókoltam meg. Szenvedélyesebb és vadabb volt, mint az előző, de figyeltem rá, hogy gyengéden érjek hozzá. Minden szerelmemet, félelmemet, vágyamat éreztetni akartam vele. 

- Talán - vált el  tőlem egy pillanatra lihegve. Felnevettem, és tovább csókoltam. Szájáról nyakára tértem át, megkeresve legérzékenyebb pontját, ahol egy szép foltot hagytam.  Fél szemmel körülnéztem, és rövid mérlegelés után az erkélyen elhelyezett kis kanapéra esett a választásom.  Combjait megütögetve ösztökéltem felugrásra, értve a jelből teljesítette is. Lábaival erősen szorította derekamat, míg  én fenekét fogva tartottam. Elbotladoztam a kanapéig, örökké valóságnak tűnt az a két méter, mert addig sem hagyta abba nyakam édes kínzását. Leültem  a fehér szőrmés takaróra, amit még Suho választott, és takarta le vele a bútort, hogy könnyen ki lehessen mosni az éjszakák emlékeit. Kyungsoo lassú mozgásba kezdett ölemben, hátra dőlve hagytam, hogy aznap éjjel ő irányítson.  Imádom, és nem csak a nyelvtechnikáját. 

Röppentyűk estére /Kpop, bl drama/Where stories live. Discover now