Sehun elgondolkozva sétált be leadere szobájába, hátha az idősebb tudja a választ kérdéseire. Suho az ágyán feküdt kezében a laptopjával és éppen Yixingnek magyarázott valamit, amikor Sehun bekopogott a félig nyitva hagyott ajtón.
- Igen? - fordult a hang irányába Suho, Yixing is megtorpant a járkálásban. Sehun nyakát vakargatva gondolkozott, hogy megkérdezze-e vagy inkább hagyja. Végük úgy döntött, abból nagy baj nem lehet, ha rákérdez.
- Nem tudjátok, miért lett Baekhyun hirtelen ilyen kedves? - bökte ki gyorsan. Suho és Yixing egymásra nézett és kitört belőlük a nevetés. A barna hajú megpróbált nem feltűnően röhögni de a kínait nem érdekelte. Felszabadultan dőlt hátra és szórakozott szegény maknaen.
- Baekyhun hogy is mondjam, vérszemet kapott szombaton - mutogatott Suho mindenfélét, hátha Sehun ebből is megérti, de nem úgy tűnt.
- Vérszemet?
- Suho úgy érti, Baekhyun a farkadat akarja - segítette ki Yixing párját és a sokkolt legfiatalabbat is megkímélte a további gondolkozástól. Baekyhun ki akart próbálni mindent és nagyon szívesen próbálta volna ki mit tud Sehun. Régóta kíváncsi volt, de valami mindig visszatartotta.
- Tessék? - kérdezett vissza Sehun leesett állal. Yixing tényleg azt mondta, hogy a farkát? - gondolta magában, hátha csak süket.
- Azt akarja, hogy megdugd - Bólintott, akkor tényleg jól hallotta. Az első döbbenet után kaján mosolyt varázsolt az arcára, ahogy eszébe jutott valami. Megköszönte az információt és új játszótársát keresve megindult Baekhyun és Chanyeol szobájába. Izgatottan szinte végig rohant a folyosón, de odaérve fékezte magát, nehogy elszúrja. Talán még magának sem ismerte be, de nem zavarta, hogy Baekhyun vágyott rá. Még ha csak szexet is akart. Az idősebb határozottan gyönyörű volt, kedves, vicces és mindenkit elbűvölt.
- Baek, itt vagy? - kopogott be halkan a szobaajtón és várt, amíg nem kapott igenlő választ. Akkor lassan benyitott, mintha félne vagy zavarban lenne, pedig nagyon is élvezte a helyzetet. Szerencsére egyedül volt a szobájában, ezzel tökéletessé téve a dolgot. Az asztalánál ülve valamit firkálgatott a füzetébe, de gyorsan becsukta még mielőtt a vendége belépett volna.
- Szia - köszönt a fiatalabb, a terve most túl gyorsnak tűnt, nem gondolkozott azon, hogy mit is akar csinálni, csak csinálta.
- Szia, Sehun! Mit szeretnél? - kérdezte Baekhyun kedvesen, ahogy az elmúlt pár hétben megszokta. Nem esett neki nehezére, hiszen mindig is kedvelte, amióta megtudta a számát, azóta meg még jobban felkeltette az érdeklődését.
- Semmit, csak gondoltam csinálhatnánk valamit. Együtt.
- Ohh, mire gondoltál? Van egy új videójátékom kipróbálhatnánk. Mit szólsz hozzá? - lett Baekhyun izgatott az új játéka miatt. Felpattant a székéből és hosszú lábaival gyorsan a polc előtt termett és ujjait végig húzva vette elő a megfelelő játékot. Addig Sehun otthon érezve magát leült a szépen bevetett ágyra és onnan figyelt.
- Én másra gondoltam - Intett Sehun az ujjaival, Baekhyun engedelmesen közelebb lépett, mit sem sejtve Sehun szándékából. Hirtelen mozdulatta kapta el a vékony csuklót, hogy a legkisebb erőlködés nélkül rántsa az ölébe. Baekhyun döbbent nyögéssel esett az izmos combokra, ahol egy kis fészkelődés után visszanyerte egyensúlyát és kérdőn nézett Sehunra pár centi távolságból.
- Mit... Mit csinálsz? - kérdezte szuszogva, ahogy Sehun ajka elindult fülétől le egészen kulcscsontjáig, egészen lassan haladva kiélvezve a puha bőrt.
- Amit te szeretnél - nyalt végig kidudorodó kulccsontján libabőrt okozva az idősebbnek. Baekhyun párszor még próbált ellenkezni, de Sehun elég magabiztos volt, hogy folytassa. Lassan újra és újra csókokkal borította a nyakát hallgatva az apró reakciókat, amikért odavolt. Baekhyun mintha álmából ébredt volna nézett mélyen Sehun szemében, elveszve a sötét csillogásban, amiben saját vörös arcát látta. Mindkettejük esze és szíve háborút vívott egymás ellen, percekig csak bámulták egymást.
- Ez nem jó ötlet! Csapattársak vagyunk - törte meg a csendet. Sehun meglepetten felvonta szemöldökét, maga sem értve miért, de szomorúsággal töltötte el, hogy nem lehet a bordó hajúval. Titkon már rég várt erre és most, hogy itt volt az alkalom Baek elszúrta.
- Te is ezt akartad nem?
- De, de igen. Először, de nem akarlak elveszíteni. Nekem Oh Sehun a fontos, nem az hogy engem is megdugj. Hibáztam - vallotta be. Baekhyun is tudta, hogy nem teheti tönkre a kapcsolatukat egy futókaland, abban pedig nem reménykedett, hogy valami komolyabb lehet köztük.
- Nekem is fontos vagy - suttogta Sehun meghatódva. Fejét az idősebb vállára hajtotta és úgy húzta magához még közelebb Beaket. Ki tudja meddig ülhettek így, de mindketten érezték, hogy valami ezek után megváltozott bennük. Egy idióta poénnak, gyors dugásnak indult, de egészen más lett belőle, és senki sem bánta.
YOU ARE READING
Röppentyűk estére /Kpop, bl drama/
FanfictionEgy, kettő max három részes történetek. Leginkább yaoi, de néha hetero is becsúszik, 14+ 16+. A másik ficimhez tartozó novellákat is idefogom tenni.Néha találkozhattok sokkal szomorúbb, nyomottabb, névtelen ficikkel, amik az érzelemre helyezik a han...