Beastmode 3 / multifandom/

113 6 5
                                    

A vacsora szokásosan hangos volt, ahogy tizenöt felnőtt férfinél várható volt. Az étel pillanatok alatt elfogyott és csak az elégedett sóhajok maradtak. Namjoon egy ideig figyelt a körülötte zajló eseményekre, a kaja csatákba is néha beleszólt,  de ahogy közeledett az éjszaka egyre mélyebbre merült a saját belső örvényében. Ő nem volt falka tag, sem itt sem ott. A többiek mind viselték a falka egyéni jelzését,  érezték egymás érzéseit és teljesen egymásra voltak hangolva. A Monsta 7 falka sosem éreztette vele azt, hogy nem tartozna közéjük vagy különböző lenne, de ő érezte, hogy ez így volt. Társai legalább nem rejtették el, hogy hiába tisztelték, mint leader és mint idősebb, de nem tartották maguk közül valónak.  Namjoonnak nem volt sem saját illata, sem másodlagos neme, ami normálisnak mondható egy ideig, de ő már rég nem volt olyan fiatal, hogy ez megszokott legyen. Ami a megszokottól eltérő azt az emberek elítélték és kinézték maguk közül. Így is rendkívül hálás volt, hogy a fanok nem néztek rá máshogyan, szimplán elfogadták, hogy egy gyenge béta. 

- Namjoon! Namjoon - Shownu hangja rántotta vissza a valóságba, ahol 12 szempár figyelt rá aggódva, Youngjae és Jackson a piszkos edényeket vitték éppen a konyhába. Namjoon mosolyt erőltetve az arcára döntötte oldalra a fejét, reményei szerint elég jó színész volt, hogy elrejtse, amit gondolt. Legkevésbé sem akarta volna, hogy az a falka, akit a családjának tartott valami butaságot csináljon, ha egyszer feldühödnek. Mindenki igazán kedves és ártatlan volt, de Namjoon pontosan tudta, hogy mire képesek a falka alfái és bétái, ha meg kell védeniük a sajátjaikat. 

- Mondd ki mire gondolsz, ne magadba szenvedj! Mi segítünk - nézett rá az asztal másik végéről Shownu. A többiek is bátorítóan bólogattak és érezte az omegák nyugtató illatát, amivel őt szerették volna segíteni. 

- Nem szeretnék a terhetekre lenni, szóval ha nem probléma valaki haza tudna vinni holnap? - kérdezte végül félig az igazat mondva. Az igazsághoz az is hozzá tartozott, hogy eszébe sem volt felidegesíteni a bandatársait, amikor a come back miatt, így is pattanásig feszült volt a hangulat odahaza. 

- Hyung, nem tudnak semmit sem tenni veled - rázta meg a fejét Changkyun őszinte aggodalommal a hangjában. 

- Én nem is emiatt...

- Hyung, ne hazudj. Tudjuk, hogy nem kezelnek téged egyenlő félként. Azt is tudom, hogy erős alfáik vannak, de nézd - kezével végig mutatott az összes alfán és a bétákon, mielőtt folytatta volna -, nekünk vannak a legerősebb alfáink. A bétákról nem is beszélve, semelyikünk sem engedi, hogy bajod essen.

Shownu, Wonho, Jaebum és Jackson tényleg rendkívül erősnek számítottak, még az emberi erejük is feltűnő volt. Hyungwon és Yugyeom hiába béták voltak bárkit befolyásolni tudtak, míg Jooheon le tudott blokkolni bárkit azzal, hogy a lehető legtöbb érzelmet zudította rá. 

- Köszönjük, de nem hiszem, hogy erőszakkal kéne ezt megoldani. Abban viszont igaza van, hogy valamit tenni kell - szólalt meg Shownu nyugodtan, kezével befogva Changkyun száját, amikor újra meg akart szólalni. 

- Pontosan. Ezért szeretnénk hivatalosan is a falkánk tagjává tenni, legalábbis elkezdeni a csábítást - tette hozzá Mark és Namjoon kezéért nyúlt. Mark kisebb keze remekül illett  Namjoon erős kezébe. 

- A banda tagja maradsz, viszont mi leszünk a te falkád - Yugyeom szeme csillogott az izgatottságtól, mindenki akarta őt falkatagnak. 

- Nagyon jól hangzik és remek lenne, de nem hiszem, hogy a fiúk örülnének ennek - húzta el a száját Namjoon. Tényleg minden vágya volt egy falkához tartozni, főleg ehhez, de nem kockáztathatott. Amúgy sem érezte tisztességesnek, hogy egy Selejtet vesznek be  a falkába, nem véletlen, hogy a Bts sem vette be maga közé. Nem érdemelte meg.

- Ha elfogadsz minket, akkor a miénk vagy és mi a tiéd. Ha bántanak szóval vagy tettekkel...

- Akkor halottak - vágott Kihyun szavába Jackson láthatóan idegesen. A gondolatát sem tudta elviselni, hogy valaki is kezet emel a fiatalabbra, Namjoon sem volt gyenge de egy alfával szemben esélye sem volt és a Bts-ben három erős alfa is volt.

- Jackson, nem fogunk megölni senki - nézett a szőkére Mark fáradtan. Namjoon bal oldalról hallotta, ahogy Bambam eldünnyög egy "még" szócskát és halványan  elmosolyodott Bambam felé küldve egy szívecskét. Bambam muffin illata a boldogságtól felerősödött és az egész szobában a sütemény illatta szállt. 

- Hyung! - kiáltott fel Yugyeom váratlanul. Mindenki ijedten kapta a legfiatalabb felé a fejét és az egész szoba megnémult. - Sütit ígértél vacsora után. 

- Ohh, baby - sóhajtott Kihyun megnyugodva, hogy semmi komoly baja nincs a baba bétának. Yugyeom nem rég vált csak bétává, mindenki nagy meglepetésére nem omega lett, ahogy tervezték. Yugyeomnak ugyanolyan édes illata volt, mint bármelyik omegának és különleges bétának számított, bár még nem voltak tisztában a képességeivel. Hyungwonnak saját maga kellett kitanulnia az erejét, de Yugyeomnak már nem kell végig mennie mindenen egyedül, amiért nagyon hálás volt. Kihyun két hatalmas tál sütivel tért vissza a konyhából, az asztal mindkét végere letett egyet és visszaült a helyére Shownu mellé. 

- Imádlak, Hyung - motyogta Yugyeom teli szájjal és a többiek is teli szájjal bólogattak. Youngjae telefonja rezegni kezdett az asztalon, de senkit nem érdekelt annyira, hogy csendben maradjon. Namjoon élvezettel rágta a csokis sütit és hagyta, hogy magával ragadja a többiekből áradó vidámság.

- Mingyuék beugranak, majd egy kicsit később. Most végeztek egy fotózással és eléggé kivannak merülve - tette le Youngjae a telefont. A Seventeen is a falkához tartozott viszont csak közvetve. Mind viselték a falka jelét, de ugyanakkor ők Seungcheol falkája is voltak, de ugyanúgy Shownu volt a fő alfájuk. Mint egy fának az ágai, a törzs a Monsta 7 falka volt, az ágak pedig a Seventeen és a Straykids. Nem volt ritkaság, hogy egy falkának több alfalkája volt, az Exonak is ott volt az Nct vagy a Super Juniornak a Shinee.  A tagok közt lévő köteléket nem befolyásolta milyen minőségben voltak falkatagok. 

- Akkor teszünk el nekik is sütit és alhatnának itt, nem? - kérdezte Mark mindenkitől és senkitől egyszerre. Egy ekkora társaságban megszokott volt, hogy nem konkrét embertől kérdeztek, csak úgy maguk elé mondták és aki hallja, válaszol.

- Persze, ha akarnak - válaszolta Jaebum azonnal. Jobban szerette, ha az egész falka együtt volt, olyankor érezte az alfája a legelégedettebbnek magát. 

- Valamikor áthívhatnák az Exot is nem? - vetette fel Jooheon teli szájjal és Namjoon pont premier plánból látta a félig megrágott falatot.

- Aha, majd holnap felhívom Krist - lelkesedett egyből Minhyuk. Egy ideig úgy volt, hogy Minhyuk Kris falkájához csatlakozik, de végül Shownu mellett döntött, de azóta is közel állnak egymáshoz. Hyungwon szemét forgatva harapott bele a sütijébe, de keserűnek érezte ezért inkább lepasszolta Changkyunnak, aki boldogan elfogadta. Minhyuk is észrevette a közjátékot, de nem akarta mindenki előtt megbeszélni, majd talál időt arra, hogy tisztázzon mindent. 

- Én azt hiszem elmegyek fürdeni, elég fáradt vagyok - vakarta meg Namjoon a tarkóját, amikor mindenki befejezte a vacsorát. A többiek is összeszedték az edényeket, Jaebum és Jackson pedig a konyha felé vette az irányt, ők jöttek a sorban a mosogatásnál.

- Hyung, fürödhetek veled? - érintette meg Bambam Namjoon vállát, mielőtt még kilépett volna az étkezőből. Namjoon csak bólintott és a fürdő ajtajában állva várakozott a többieket figyelve. Minhyuk Hyungwon után ment ki a japán kertbe, az alfák a konyhában beszélgettek, a többiek a nappaliban foglalták el magukat vagy egymást. 

- Itt vagyok, mehetünk - bújt be Namjoon mellett Bambam és nagy mosollyal az arcán kezdett vetkőzni. 

Röppentyűk estére /Kpop, bl drama/Where stories live. Discover now