Beastmode 8 / multifandom/

97 9 4
                                    

Az egész szoba kétségbesésről - és az alfák oldaláról leginkább - haragról árulkodott. Namjoon, ha nem is hivatalosan, de a falka tagja volt, nélküle nem voltak egészek. Amikor először találkoztak vele egy show színfalai mögött, éppen Yoongival vitáztak valamiről. Nem volt szokatlan, hogy összevesztek, hiszen Namjoon volt a vezető, de Yoongi volt a falka vezér. Shownu és Kihyun avatkoztak közbe és az omega egyből "kapcsolódott" a fiatalabbal, azóta nem volt kérdés, hogy ő is egy közülük. 

Shownu fáradtan nézett végig a szobán, mindenki egészen máshogy dolgozta fel az őt ért stresszt. Néhányan például Changkyun vagy Minghao egyedül vagy kettesben szeretett lenni, kisebb távolságot tartva, amíg nem rendezik le magukban. Mások például Minhyuk vagy Jun minél több szeretet és összebújást igényeltek, amit valaki mindig boldogan megadott nekik. 

- Hyung - suttogta Minhyuk halkan a szőnyegről Shownu felé nyújtva kezeit, némán könyörögve a szemeivel az alfáért. Minhyuk bármikor erős tudott lenni, ha kellett, de az otthona falai között sosem szégyelte érzékeny omega oldalát. Bízott a társaiban, akik sose nevették vagy gúnyolták volna ki, arról nem beszélve, hogy olyan falkatársai voltak mint Yugyeom, Bambam vagy Jun.

- Gyere ide - húzta fel magához a fotelbe kisbaba stílusban. Minhyuk lábaival átölelte Shownu derekát, miközben elhelyezkedett az izmos combokon. Az alfa le-fel járatta a kezét az omega vékony hátán, miközben a többiek érzelmeit próbálta minél jobban felmérni. Kihyun és Mark Yugyeom mellett ültek az ablakpárkányon csendben nézve a hóesést odakint, Kris a kisebbik kanapén gyűjtötte össze a falkáját megpróbálva a lehetetlent, hogy mindenkinek valamilyen szintű támaszt nyújtson.  Wonwoo és Jun Kihyunék előtt egy vastag plédbe búrkolózva halkan beszélgettek, néha valamelyikük előre dőlt, hogy Mingyu tudjon egy csókot nyomni az ajkaikra, ha szükségük volt az extra komfortra. Hyungwon Jaebum ölében ült hátát nekitámasztva a széles mellkasnak, egyik kezével Jooheon, másik kezével Youngjae kezét fogva. 

- Minden oké? - suttogott Jaebum Hyungwon fülébe, nem akarta megzavarni Jooheonék beszélgetését, ami rajtuk keresztül zajlott. Orrát végig húzta a másik nyakán mélyen magába szívva a narancs illatot, ami ilyenkor karácsony idején kifejezetten bámulatos volt.

- Velem igen - biggyeszetette le a száját  kiskutya szemekkel nézve az alfára és engedte, hogy az eddig elrejtett érzelmei kiüljenek az arcára. Lelkiismeret furdalása volt, hogy amíg Namjoon itt volt, addig sem vele foglalkozott, hanem önző módon kisajátította Minhyukot. Hyungwon szenvedett a legtöbbet a szeretet kifejezésével a falkán belül. Saját igényeit időről-időre képes volt teljesen figyelmen kívül hagyni egészen addig, amíg valami komolyabb nem történt. Legutóbb amikor ez történt napokig tagadta a betegéségét, egászen addig, amíg vacsora előtt össze nem esett miközben néhány tányért vitt az asztalhoz. Jackson volt az első, aki odaért és egyből kiemelte az éles darabok közül, és a fürdőbe vitte, hogy megpróbálja levinni a lázát, ami ruhán keresztül is szinte égetett. Aznap este egy alfa és egy omega egészen biztos, hogy  mellette volt Yugyeommal együtt, aki egy lépést nem tett a béta mellől.

- Ezt most fejezd be! - szólt rá keményen Jaebum, de lágyabban folytatta -, semmit sem csináltál rosszul. Nagyon szeretlek és Namjoon is.

- Én is szeretlek - ragyogott fel az arca egyből. Jaebum nem a szavak embere volt, pláne nem gyakran mondta, hogy szeretlek, hiába tudták, hogy így van, Hyungwon imádta hallani. Bambam ezt hallva nagy lendülettel ugrott át Wonho öléből Hyungwon ölébe, nem foglalkozva a vékony béta  sziszegésével és Jaebum fájdalmas nyögésével.

- Én is szeretlek titeket! - monda lelkesen és hosszú csókott nyomott először Hyungwon ajkaira majd Jaebuméra. A többiek hangulata is kissé javult, de még így is nyomott volt a légkör. 

- Hyung - dünnyögte Minhyuk Shownu arcához dörgölve a sajátját, teljes testsúlyával Shownunak dőlve -, hyung, csinálj valamit.

- Mit szeretnél mit csináljak? - kérdezett vissza tehetetlenül kezével megsimogatva a puha arcot. Általában talált megoldást, de ilyen helyzetben igazán nem volt semmi protokoll, ami szerint cselekedhetett volna. Mindennél jobban szeretett volna segíteni a többiek hangulatát feldobni, de semmi nem jutott eszébe. Szomorúan nézte az ablakban kuporgó legfiatalabbat, ahogy nagy csillogó szemekkel éppen egy  karácsonyi díszt mutatott Marknak. A két fenyőfa már pár napja a garázsban állt, a díszek a padláson porosodtak már tavaly óta, minden kéznél volt.

- Mit szólnátok, ha feldíszítenénk a fákat? Tudom, hogy hivatalosan csak holnap kéne díszíteni, de szerintem ma is tökéletes lesz - Természetesen senkinek nem volt ellenvetése, Mark és Kihyun egyből elindult a padlásra, hogy előássanak mindent.

- Mi akkor szerintem el is köszönünk, nem szeretnénk tovább zavarni. Nehéz nap volt - állt fel Kris is a kanapéról és hagyta, hogy Sehun majomként csüngjön rajta.

- Igazán nem zavartok. Nem maradtok legalább addig, amíg kész lesznek? - mosolygott rájuk Jaebum. 

- Tényleg maradhatunk? - kérdezte Sehun csillogó szemekkel izgatottan ugrálva - a következő áldozata - Kai lábain.  Jaebum csak összeráncolt szemekkel nézett le a fiatalabbakra, de nem kérdezett semmit, csak hagyta, hogy Jeonghan a vállát megsimítva menjen tovább Sehunék felé. Egyik kezével Kai, másikkal Sehun kezét megfogva húzta maga után őket a karácsonyfa felé, amit időközben Jackson és Wonho behozott és letett a Got7 rész nappalijába. A másikat Jooheon és Shownu hozta be és állította be a közösen használta nappali közepére.

Két csapatra osztva kezdtek neki a fákat díszíteni és karácsonyi hangulatot varázsolni. Bambam mindenféle gömböket cserégetett a két fa között, ahogy neki tetszett, Jun és Changkyun hangosan énekelgettek miközben az ablakpárkányt csinosították, néha Jeonghan és Suho is beszállt. Yugyeom leginkább a hyungjait idegesítette, Wonwoo és Mingyu egész végig a csillagokkal a kezükben álltak és türelmesen vártak, hogy feltehessék. Sehun izgatottan mesélt a többieknek történeteket, amikkel Kris szórakoztatta még fiatal korában, néha hozzáadva valamit a sztorihoz. Mark Minhyuk segítségével forró csokikat gyártott, amiket aztán Jinyoung és Kihyun rendezett el az asztalon. Egy óra alatt minden készen állt a karácsonyra, az egész háznak forrócsoki illata volt, a nappalit telerakták puha párnákkal és takarókkal, a lehető legkényelmesebb fészket hozták létre. 

- Na gyertek, használjuk ki ezt az utolsó napot, amit még együtt töltünk. Utána úgyis koncertek - intett boldogan Shownu az asztal felé a száját nyalogatva. Már előre érezte az édes ital ízét az szájában. Boldog volt, hogy olyanokkal ünnepelhetett, akiket teljes szívéből szeretett. 

Az este folyamán minden elcsattanó csók, puszi, minden kedves szó, hangos nevetés olyan boldoggá tette, mint azelőtt semmi. Namjoon jelenlétének a hiánya folytonosan jelen volt a tudatuk egy kis részén, de a többiek jelenléte elterelte róla a figyelmet. 


Nagyon boldog új évet kívánok mindenkinek. 2021 nem valószínű, hogy különbözni fog a tavalyitól, a mi dolgunk lesz jobbá tenni. Mindenkinek sok szerencsét kívánok, sikerüljön, amit akartok és remélem jövőre ezeket  a sorokat egy sokkal jobb év után írhatom nektek. 

BOLDOG ÚJ ÉVET!

Röppentyűk estére /Kpop, bl drama/Where stories live. Discover now