Bosszú /Sugamon/

659 49 5
                                    

Figyelmeztetés : 12+ több utalás is van benne, de nem történik benne semmi olyan

Rap monster pov

-Nam, keltsd fel Sugát - kiabált ki Jin a konyhából. Jungkook és V kárörvendően kiröhögött, és felrohantak a szobájukba. 

- De, miért én? - kérdeztem elindulva a szobába. 

- Mert a te barátod? - kérdezett vissza. Felhorkantam, és benyitottam a szobánkba. Suga az ágy közepén aludt, nyakig betakarózva. Édesen szuszogott, de nem volt mit tenni, fel kellett kelnie.

- Suga, kelj fel! - másztam be mellé az ágyba megrángatva a takaróját. Elégedetlen morranással díjazta, és a fal felé fordulva tovább aludt. Mosolyogva piszkáltam tovább puha haját, néha megrángattam a tarkójánál. Megunva a szarakodást csípőjére ültem, és úgy hajoltam puha ajkaira. Végig simítottam arcán, és vártam mikor csókol vissza. Amikor végre megmozdította ajkait, vigyorogva elhúztam a fejemet.

- Egy nagy szerencséd van - mormogta durcásan. Mosolyogva hallgattam rekedtes hangját.

- Az, hogy szeretsz? - kérdeztem hergelve. 

- Az persze. Reggel van, de majd megkapod, ami jár - fenyegetett meg. Lejjebb másztam combjaira, hogy feltudjon ülni. 

- Délután van. Látod milyen jó ébren?  - kérdeztem incselkedve. Mérgesen nézett rám, és lelökött lábairól.  Nevetve mentem ki utána a szobából, megvártam még bevánszorgott a fürdőbe, és büszkén mentem le Jinhez.  Leültem az egyik székre, és vártam.

- Na felkelt? - kérdezte, miután megtörölte kezeit. Bólintottam, és hallgatózni kezdtem. Túl nagy volt a csend, nem tűnt biztatónak. 

- Jin, hol vannak a többiek? - kérdeztem aggodalmasan. 

- Elmentek nasiért, filmet akarunk nézni később. Végre van két szabadnapunk, most pihenhetünk - sóhajtotta, és lerogyott mellém. Együtt érzően rá mosolyogtam, és megütögettem vállait.

- Mi a baj? Mostanában olyan szomorú vagy  - kérdeztem, és a székemet elé húztam, így egész profilból láttam, és még a nyakam se zsibbadt el.

- Én tényleg tehetségtelen vagyok? És ronda? Tudom, hogy nem vagyok olyan helyes, mint Jungkook vagy V, de annyira borzalmas vagyok? - kérdezte szomorúan lesütve szemeit. 

- Jin, ne beszélj hülyeségeket! Honnan veszed, hogy nem vagy helyes? Nagyon is helyes vagy, nem mondták még a fanok eleget?  - próbáltam lelket önteni belé. Nekem is fáj, amit a rajongók gondolnak rólam. Szomorúan néztem Jin könnyes szemeibe, és tanakodtam, mit tudnék tenni.

- De, de sokkal kevesebben vannak azok, akik szeretnek. Ha kiteszek egy videót, akkor is csak a kicsiket keresik. Egy fan egyenesen azt mondta, hogy miattam nem olyan sikeres a banda, mint amilyen lehetne - nézett rám, és letörölte kibuggyanó könnyeit. Dühösen szorítottam össze kezeimet, és húztam magamhoz Jint. Hátát simogatva próbáltam nyugtatni. Suga ballagott be a konyhába, furcsán méregetve minket. 

- Mi folyik itt? - kérdezte. Na mi van a nagy Suga féltékeny? Magamban jót mosolyogtam a helyzeten, de először Jint akartam rendbe tenni. 

- Hoesoknak mondtad már? - kérdeztem kicsit távolabb húzódva. Megrázta a fejét, és a többiek hangját meghallva a fürdő felé vette az irányt. Szomorúan néztem utána, de mosolyt erőltettem magamra, hogy a többiek ne vegyenek észre semmit. Felálltam, és kávéját szürcsölgető Suga mögé állva átöleltem. Hoseok tekintetével keresni kezdte Jint, és amikor nem látta, tekintete rajtam állapodott meg. Fejemmel a fürdő felé intettem, mire értve a szóból elindult. Suga kiszállt az ölelésből, és V-hez indult. Értetlenül néztem utána, de legyintve rá hagytam. Elővettem három tálat, és sorban kiöntöttük a rágcsálnivalókat. Bedobtam a mikróba a popcornt, és a pultnak támaszkodva vártam, hogy csipogjon. Amikor kipattogott,  ki vettem, és ügyelve a kiáramló hőre beleöntöttem a harmadik tálba.
- Jungkook, segítesz bevinni ezeket?  - kiabáltam ki a konyhából, amíg nekiálltam a gyümölcsök felvagdosásának. Jungkook berobbant a konyhába, szorosan mögötte Jimin. 

- Hyung! - üvöltötte Jungkook elrohanva mögöttem, mire megcsúszott a kezem, és az ujjamat vágtam el. 

- Álljatok meg, most! - emeltem meg a hangom. Sziszegve engedtem vizet az ujjamra, és vártam amíg kitisztul. Közben félig Jiminék felé fordultam, akik bűnbánóan néztek rám. 

- Sajnáljuk, hyung! Nem akartuk, hogy megsérülj. Csak ez az idióta nem hagy békén - mutatott Jiminre. Az említett morogva csapta fejbe a maknaet, és a tálakat felkapva rohantak tovább. A fürdő felé inkább nem mentem, maradt a törlőkendő. Betekertem az ujjamat, és folytattam tovább tevékenységem. Egy tányérra pakoltam mindent, és besétáltam a nappaliba.  A tányért a kis asztalon hagytam, és levágtam magam Suga mellé. 

- Mit nézünk? - érdeklődtem. A többiek is helyet foglaltak, Jin és Hoseok kivételével. 

- Valami horrort - morogta Suga unottan. Bólintottam, és kényelmesen elhelyezkedtem. 

- Jin és J-hope nem jön? - kérdezte V helyet foglalva a földön. 

- Ők most szerintem el vannak foglalva - mondta Suga jelentőségteljesen rám pillantva. 

- Na arra várhatsz - hagytam rá, és a filmre kezdtem el figyelni, ami időközben elindult. Egy ideig csendben nézte a filmet, de a film felénél keze felfedező útra indult pólóm alá. Mérgesen néztem rá, de nem hagyta abba. Gondoltam ha nem figyelek rá abba hagyja, de tévedtem. Egy bátrabban simogatott, néha nadrágom alá tévedt keze. Ajkaimba harapva szenvedtem, és próbáltam a filmre koncentrálni. 

- Suga, állj le! - sziszegtem halkan. 

- Én? Nem is csinálok semmit - nézett rám ártatlan arccal, és nyomott egy puszit vállamra. Ha már az én gatyám rohadt szűk volt, akkor az úgy is igazságos, hogy az övé is. Erőteljesen rámarkoltam nadrágon keresztül, és elégedetten néztem szenvedő arcát. 

- Nam, ez nem ér - sóhajtott fel, és nyakamat támadta be puszijaival, néha megharapva azt. Előre néztem a tv előtt csoportosuló fiatalokon, de teljesen bele voltak merülve a filmbe és a kajába. 

- Baszd meg!  - sóhajtottam én is, és felé fordulva nyomtam egy puszit szájára. Felpattanva távoztam a nappaliból, és a saját szobánk felé vettem az irányt. Suga mögöttem haladt, a szobába érve bezárta az ajtót. A falnak lökve keményen megcsókolt. 

- Nagyon hiányoztál már - sóhajtottam elégedetten, amikor Suga ajkaimat elengedve nyakamat célozta be.  A sok munka miatt már legalább két hónapja nem volt köztünk semmi. Ez még Jinéket is megviselte, nem hogy minket. 

- Tudom, baba. Te is hiányoztál. De most ez remek alaklom, hogy megfizess a  reggeli miatt - morogta a nyakamba harapva. Hosszú éjszakánk lesz. 

Jó reggelt mindenkinek! Remélem tetszeni fog, bár én gyengének érzem :( Mit javítsak rajta? Hagyjatok nyomot! Kérleek!

Röppentyűk estére /Kpop, bl drama/Where stories live. Discover now