Instead of me /nem írtam nevet, sad/

584 26 2
                                    


Hülye voltam. Választás elé állítottam. Rosszul tettem. Nem engem választott.

Én voltam a hibás, ha nem kell döntenie, ki a fontosabb, még ma is mellettem lenne. Ha nem is teljesen úgy, mint régen, legalább elhitethettem volna magammal. Szép éveket töltöttünk együtt, de úgy tűnik rám unt. Először a baráti köre változott meg, majd szépen lassan minden régi szokását lecserélte. A végén pedig engem is. Fáj. Elmondhatatlanul fáj. Ő volt  a biztonsági övem, ami a földön tartott. A mentsváram, aki mindig ott volt, ha hülyeséget akartam csinálni. A szívem kulcsának őrzője, és  mosolyom örökös forrása. Nélküle senki vagyok.

Nap hosszakat ülök, és meredek ki a fejemből, szidok mindent, és mindenkit. A szelet, amiért aznap lefújta a fejéről a sapkát.  A fiút, aki felvette, és kedvesen mosolyogva visszaadta neki. Őt, amiért beleszeretett, és engem itt hagyott. 

Lassan távolodtunk el, miután megismerte, semmi nem volt ugyanolyan. Engem csókolt, de nem rám gondolt közben. Hozzám beszélt, de róla. Velem randizott, de láttam rajta, hogy inkább vele lenne. Lassan első helyről a másodikra csúsztam, majd tovább, végül lekerültem arról a képzeletbeli listáról.

Régen rám mosolygott úgy, ahogy ma Rá. Hozzám jött haza, és köszöntött csókkal. Én keltettem reggel, tudtam, hogy nélkülem elkésik a munkahelyéről. Én gondoskodtam róla, ha ledöntötte a betegség. 

Ma már őrá mosolyog, őt csókolja. Ő kelti apró puszikkal, és suttog a fülébe édes semmiségeket, ő gondoskodik róla, ha beteg.

Ott voltam mindig, amikor mélyponton volt, amikor előjött a depressziója. Aggódtam érte, féltettem, minden gondolatom körülötte keringett. Magam elé helyeztem mindenben, még akkor is ha emiatt én szenvedtem. Még is eldobott magától.

Rám unt, nem vagyok már neki izgalmas.  Nem vagyok már része az életének, nem kellek neki. El kell engednem, vagy bele roppanok. De hat együtt töltött év után, nehéz az elválás. Ő volt a cukrom a kávéban. Van aki cukor nélkül issza, mostantól én is.

Ég veled Cukrom, többet ígérem nem hallasz rólam.  

Röppentyűk estére /Kpop, bl drama/Where stories live. Discover now