+12 /trágár szavak, utalás/
Nem szól semmiről, de most csak erre van ihletem. Sajnálom, élvezzétek! xDLuhan pov
Izgatottan vártam, hogy végre elkezdhessünk felelsz vagy merszezni. Nem hiába terveztem napokig ezt a sütögetést. Jó, hogy leérettségiztünk, de fontosabb oka is volt. Mire végre elérkezett volna az idő, arra a fél társaság eltűnt. Idegesen fordultam a többiekhez, hátha ők tudják hova mehettek.
- Valaki elmegy értük, vagy kezdjük el nélkülük? - kérdeztem felállva az egyik tűzrakóhely melletti fatörzsre.
- Gyertek vissza! - üvöltötte Jimin. Szerencse, hogy csak mi voltunk ott. Szerintem nem is hallották, pedig akik a közelében álltak az meg is süketültek.
- Valakinek el kéne menni értük, addig mi elpakolunk az asztalról - sietettem a többieket. Még terveim voltak estére. V és Jimin elindultak a játszótér felé, de Jimin vissza is fordult hamar.
- Azt mondták nem jönnek - rántotta meg a vállát, és levágta magát Kai mellé. Mi az hogy nem jönnek? Éppen kérdőre akartam vonni, amikor - Jinék sétáltak felénk.
- Vajon mivel vette rá őket? - nézett Chen perverzen. Elröhögtük magunkat, és mind körbe ültük az asztalt. V-t beültettem pontosan Sugával szemben, és ügyeltem, hogy senki ne bontsa meg.
- Na, akkor ki kezd? - csaptam össze a tenyerem, de mivel senki nem akart, én pörgettem meg az üveget. Imádkoztam, hogy Sugánál álljon meg, és ha nem is nála állt meg, de abban maradtunk, hogy nála állt meg.
- Akkor, fogd meg a veled szemben ülő kezét, és fognotok kell négy körig - mosolyodtam el, és nagy mosollyal fordultam oldalra. V erősen oldalba vágott, mire hangosan feljajdultam. Suga is vonakodott, de nem érdekelt.
- Jó, ha nem akarja megfogni nem kell. Fogd az enyémet - szólalt meg csapatunk egyik lánytagja, akit kifejezetten gyűlöltem. Akkora egy picsa. Füstölögve néztem rájuk, és kiszedtem a kést V kezéből.
- Pörgess! - intett Kris. Ezúttal Taonál állt meg.
- Tessék edd ezt meg - nyomott a kezébe Xiu valami mustáros cuccot. Gusztustalan volt, de megette. A következők viccesek voltak, de a tervem szempontjából nem voltak lényegesek.
- V, te jössz. Puszilj meg három embert - mondtam kedvesen. Ha csak egyet mondok az feltűnő, a csókot későbbre tartogattam, addig maradt ez.
- Rendben a következő - forgattam meg az üveget. Mivel egyre jobban fogyott a pia, mindenki felszabadultabbá vált. Szegény Tao kapta a legerotikusabb feladatot. Öltánc Krisnek, ami férfiként még nehezebb. Nekem csak könnyű feladataim voltak, például rácsapni Sehun seggére, és megköszönni az éjszakát. Egy kacsintás után visszaültem a helyemre, és végre megint Suga jött.
- Csapj rá négy ember seggére - Lassan vezetem őket egymáshoz, és a négy közé úgy is beválasztja.
- Elég ha az én seggemre rá csapsz - állt fel Mina, és bepucsított Suga előtt. Na jó, nem hiszem el. Ha azt mondtam négy ember, akkor négy ember. Dühösen néztem V-re, aki vérben forgó szemekkel nézett vissza rám.
- Ne aggódj, megoldom - tettem a kezemet biztatóan a kezére, és megint kivettem a kést ujjai közül.
- Nagyon idegesítő. Miért pofázik mindig bele? Nem tud a pofájára ülni? - kérdezte Ivy mellettem.
- Nem tudom - sziszegtem. Miért nem tudták ezek ketten elintézni a saját gondjaikat. V nekem panaszkodik, Suga Sehunnak. Egy kiadós piálás, és egy gyors szex kellett volna nekik is. Jó pár percig csak csendben ültem, és vártam, hogy mikor érkezik el az én időm.
Szerencsére 10 perc után megint V-t pörgették. Lelkesen dörzsöltem össze a kezeimet, és egy perverzen pillantottam Ivy-re.
- V, csókold meg Sugát! - mondtam ki végre. Nem nagy dolog, de náluk ez is hatalmas lépés. Falfehér barátomra pillantottam, és reméltem, hogy nem ájul el itt nekem. Akkor tönkre ment volna a terv.
- Ha nem akarod megcsókolni, akkor megcsókolhatsz engem is - simított végig karján Mina. Csábosnak akarta, de szerintem inkább kurvás volt.
- Elegem van! Figyelj ribanc, most mondom el utoljára. Kurvára befogod a pofád, leülsz, és meg se szólalsz a végéig. Elégszer tettél már keresztbe nekünk, most nem fogsz! Nem ugatsz bele, és leszállsz Sugáról! - pattant fel mellőlem Ivy üvöltve. Mind csodálkozva néztünk rá. Nem szokott káromkodni, üvöltözni, gonosznak lenni meg pláne nem. Büszkén néztem rá, és gyorsan megöleltem.
- Akkor smár! - intett Chen. Chen is részt vett a terv elkészítésében, de ő a B tervért volt felelős.
Mindketten az asztal végéhez értek, de csak álltak egymással szemben. Megelégelve a várakozást pattantam fel, és nyomtam össze az ajkukat. Mindketten kerek szemekkel néztek egymásra, de akkor végre Suga megmozdította az ajkait. Büszkén figyeltem, ahogy egyre jobban belelendülnek. Szinte boldogabb voltam, mint amikor mi jöttünk össze Sehunnal. Szárnyalva a boldogságtól ültem le Sehun ölébe, és csillogó szemeibe meredtem.
- Ügyes vagy Kupidó! - adott puszit a számra, és ketten bámultuk a csókolozó párt.
- Jó, azért meleg pornót nem akarok látni -takarta el szemét Nam kapucnijával Ivy.
YOU ARE READING
Röppentyűk estére /Kpop, bl drama/
FanfictionEgy, kettő max három részes történetek. Leginkább yaoi, de néha hetero is becsúszik, 14+ 16+. A másik ficimhez tartozó novellákat is idefogom tenni.Néha találkozhattok sokkal szomorúbb, nyomottabb, névtelen ficikkel, amik az érzelemre helyezik a han...