Családi fotózás /Got7 /

411 33 1
                                    


- Fiúk, kérlek maradjatok egy kicsit egy helyben! - üvöltötte a fotós már ezredszerre, de nem is ők lettek volna, ha hallgatnak rá. Jaebum és Jinyoung szégyenkezve állt a fehér fal előtt, és fejüket kapkodták jobbra, balra.

 Jackson visítva rohant ki az ajtón, hogy szintén visítva visszatérjen, tegyen egy kört a teremben, majd újra, még hangosabban ordítva kifutott az ajtón.

Bambam a hatalmas tükör előtt állva csodálta gyönyörű lábait egészen addig, amíg meg nem látta a még nála is szexibb Yugyeomot, ahogy izmos lábaival a mosdó felé igyekezett. Kapva az alkalmon rohant is, hogy elkaphassa egy kis legózásra a legfiatalabbat.  Jinyoung nagyon remélte, hogy nem rontja meg a már így is végletekig romlott legfiatalabbat, de ő is tudta, hogy ez reménytelen. 

Youngjae látva a többiek viselkedését inkább fogta  a kis kalapácsát és a sarokban ülve kezdte elmebeteg módjára csapkodni a csipogós játékot, amíg nem jött Coco, hogy a többiek örömére kiharapja azt. 

Mark, hogy egy kicsit menőzzön csinált pát szaltót, cigánykereket, és addig folytatta, amíg minden sminkes lány nem rá figyelt. Utána elégedetten gyűjtögette be a telefonszámokat, amiket aztán sose hívott fel.

Jinyoung gondolta kihasználja az alkalmat, hogy a kamera csak rá figyel, természetesen előjött belőle a picsa. Csípőjét riszálva pózolt a kamerának, ami minden mozdulatát imádta. Jaebum nem is csodálkozott rajta, hiszen őt csak imádni lehet.

Jaebum, szegény leader nyugodtan állt a terem közepén, és nézte  az állatkertté változott helyszínt, és halvány mosollyal az arcán konstatálta, hogy ha tetszik, ha nem, ez az ő családja. 




El sem tudom mondani mennyire köszönöm nektek a több, mint tízezer megtekintést. Számomra ez hatalmas dolog, és minden egyes csillagnak, kommentnek ugyanúgy örülök, mint két éve, amikor kezdtem. Remélem továbbra is olvasni fogjátok, a kis szösszeneteimet. Ha van kedvetek nézzetek be a másik két hosszú ficimbe, az egyik befejezett, a másik még folyamatban van, de most készül egy kosár bajnokságról szóló fanfic is, természetesen kpop bandákkal. 

Imádlak titeket! 

Röppentyűk estére /Kpop, bl drama/Where stories live. Discover now