Minhyuk hangtalanul sietett végig a folyosón figyelmen kívül hagyva a nappaliban fekvők érdeklődő tekintetét. Útközben mindketten magukhoz vették vastag kabátjaikat és Minhyuk egy sálat is magára dobott. Hyungwon meg sem állt a japán kert közepén álló padig, Minhyuk pedig méterekkel arrébb állt meg.
- Nem kell elmondanod. Pontosan tudom, hogy minket egészen máshogy szeretsz - törte meg Hyungwon a csendet. Csukott szemét a hold irányába fordította, hófehér bőrével, tökéletes arcával és korom fekete hajával igazi angyalként nézett ki. Minhyuk percekig le sem vette róla a szemét, tekintete egy pillanatra szakadt el a fiatalabbtól miközben leült mellé. Kezeit kinyújtva fogta meg Hyungwon combján nyugtatott kezét és emelte szájához, hogy minden ujjára nyomjon egy csókot.
- Tudom, hogy nem kell elmondanom, de el akarom. Imádlak mindegyikőtöket és ahányszor akarod, annyiszor mondom el, hogy - Minhyuk Hyungwon combjaira ülve ölelte át nyakát testüket összepréselve az ajkaira lehelve -, szeretlek Hyungwon.
- Én is szeretlek - sóhajtott fel a béta, hosszú ujjait Minhyuk hajába vezetve húzta az omegát még közelebb, amíg homlokuk össze nem ért. Újabb percek teltek el, de eszükben sem volt mozdulni. Hyungwon élvezte Minhyuk vékony testét, ahogy a sajátjához nyomódott, teste melege ruhán keresztül is felmelegítette, illata mámorítóan keveredett a sajátjával.
A falka tagok közötti kapcsolat bonyolult és rengeteg érzelemmel teli, az átlagemberek számára felfoghatatlan volt. Nekik elképzelhetetlen volt, hogy ugyanolyan szerelemmel, szeretettel, vággyal tekintsenek egyszerre több emberre is, ne csak egyre. Egy falka így működött, voltak kisebb féltékenységek és rengeteget vitatkoztak, de sosem változtatott azon, hogy ők összetartoztak.
- Tudod - szólalt meg Minhyuk halkan -, igazán tölthetnéd velem az éjjelt. A többiek úgy is megértik és a többség úgy is a nagy hálóban fog aludni Nammal. Mit szólnál egy fürdőhöz is?
- Amit csak akarsz - válaszolt Hyungwon egy rövid csók kíséretében. Az idősebb arcán perverz vigyor terült el, mielőtt felpattant volna a feketa hajú öléből, gyorsan szedve a lábait a kis ösvényen, hogy minél hamarabb beérjenek a fürdőbe. Hyungwon kezét fogva húzta maga után, amikor egy széles mellkasnak csapódott és a hirtelen csapódás miatt elvesztette az egyensúlyát. Jaebum ösztönösen szorította a kezét Minhyuk derekára, ezzel is megelőzve, hogy ráessen a vékony bétára.
- Hyung, jól vagytok? - kérdezte Yugyeom aggódva, először Minhyukra, majd Jabeumra nézve, Hyungwon szerencsére kimaradt az élő dominóból. Minhyuk miután visszanyerte az egyensúlyát fejét Jaebum nyakába rejtve szívta be az alfa nyugatató illatát és egy pillanatig úgy maradt. Az előbb átélt ijedtséget egy pillanat alatt átvette a nyugalom, ami Jaebumból áradt.
- Persze persze, ne aggódj baby - válaszolt Hyungwon mosolyogva -, csak valaki már túl türelmetlen.
- Nem érdekel, akarom, ami az enyém és te - engedte el Jaebumot, hogy Hyunwgon mellé lépjen újra kéjesen a fülébe nyalva suttogott, amivel tudta, hogy őrületbe kergeti a fiatalabbat -, az enyém vagy.
Hyungwont kirázta a hideg a hirtelen közelségtől, a másik kettő csak kinevette őket és gyors csókváltás után mindenki folytatta az útját. Aznap este Minhyuk elégedetten aludt el Hyungwon mellett a többiek hangoskodását hallgatva, boldogan.
Jaebum nevetve nézte a folyosó végén eltűnő párost, amikor Yugyeom illatát megérezve egy pillanat alatt hervadt le a mosoly az arcáról.
- Yugyeom, megütötted magad? Fáj valamid? Baj van? - fordult a fiatalabb felé alaposan végig mérve tetőtől talpig, de semmit nem látott.
- Jól vagyok, Hyung - erőltetett mosolyt az arcára, de ha az illata nem árulta volna el, a szemein biztos látszott, hogy hazudik. Shownu jelent meg a folyosón aggódva ráncolva a homlokát, amikor megérezte Yugyeom édes süti illatát, amit szinte teljesen elnyomtak a béta kétségbeesését és félelmét jelző feromonjai.
YOU ARE READING
Röppentyűk estére /Kpop, bl drama/
FanfictionEgy, kettő max három részes történetek. Leginkább yaoi, de néha hetero is becsúszik, 14+ 16+. A másik ficimhez tartozó novellákat is idefogom tenni.Néha találkozhattok sokkal szomorúbb, nyomottabb, névtelen ficikkel, amik az érzelemre helyezik a han...