Bizalom /Nammin/

353 22 2
                                    

Jimin pov

A bizalmat ki kell érdemelni. Nem bízol meg minden szembe jövőben, bizonyítania kell, hogy méltó arra, hogy ha kell, rá bízhasd magad. Soha nem adtam könnyen a bizalmam, még egy olyan egyszerű dolog is, mint a lovacskázás is nagy bizalmat igényelt a részemről. És nem, nem az. Csak, amit a gyerekek is szoktak játszani, hogy cipeltetik magukat a szüleik hátán. Na, érted nem? Persze, hogy érted, csak túl mocskos a fantáziád...mondjuk az enyém is. Visszatérve, ez annak, aki simán lovagol máson...ne, ne röhögj. Na szóval, aki ezt simán megteszi, annak persze oké, de nekem? Nekem nem. Mindig attól féltem, hogy összetörik a gerince vagy mit tudom én. A testképzavar néha hülye gondolatokkal lát el. Nincs is szükség az életben a lovacskázásra...kivéve, ha a párod el akarja érni, hogy teljesen megbízz benne. Vagy totál részegen valakinek haza kell cipelnie, de te jó kislány vagy, és nem csinálsz ilyet, tudom, tudom, de ha mégis!

Szóval, Nam. Szeretem már évek óta, de még mindig bennem volt a gát, hogy túl nehéz vagyok. Az összes csapattársam vékony és izmos, én meg...Jimin. Mert többet mond minden szónál.

Mikor győztem le EZT a bizalmatlanságot? Tegnap, és kurva..akarom mondani prostituált jó érzés volt.

Először persze nem akartam, de ha a csapattársadban, a vezetődben, a barátodban, a párodban nem bízol, akkor kiben?

- Gyere, Jimin, el bírlak ne aggódj! - biztatott Nam. Kösz, örülök, hogy te ennyire biztos vagy magadba. Ezt nem mondtam ki, mert cuki vagyok. Jó nem, de akkor se mondtam ki.

- Bivaly erős, még engem is elbír - tette hozzá a koreográfusunk. Anyád picsukáját!

A vége az lett, hogy fel kellett ugranom a hátára, de elbírt. Olyan boldog voltam, mint... Nem jut eszembe egy jó hasonlat se.
Szeretem, és azt hiszem egy forduló pont volt a kapcsolatunkban, utána már gyakrabban meglovagoltam😏

Ügyes vagy Jimin, ennek semmi értelme nem volt.

Kuss! Elmondtam egy nagy sztorit, ami fontos a Szerelmemnek és nekem is.

És ki olvassa el?

Te! Te elolvastad, jó volt nem?

Faszság!

Te vagy az!

Sajnálom, fáradt vagyok, és túl sok volt a Marvel😂
LOVE😘

Röppentyűk estére /Kpop, bl drama/Where stories live. Discover now