Másnap reggel szokás szerint Wonho és Shownu kelt fel először, de mire Kihyun és Jinyoung is kikászálódott Mark és Yugyeom mellől már rég az edzőteremben voltak.
Nem sokkal Kihyunék után felkelt Yugyeom is halkan nyüszítve, amikor nem érezte maga mellett semelyik omegát sem. Mark pillanatok alatt termett az ágy mellett - a szerkény ajtót, ami előtt eddig állt tárva nyitva hagyta - és halkan dúdolni kezdett miközben magához húzta a maknaet.
- Yugyeom, mi a baj? Mondd el vagy nem tudunk segíteni - kérlelte halkan a másikat, de válaszul csak szipogást hallott. Maga Yugyeom sem tudta mi a baj, egyszerre akart egyedül lenni és valakin csüngeni. Kihyun természetesen érezte a kibocsájtott illatot, de bízott a fő omegában, tudta, hogy képes lenyugtatni Yugyeomot.
- Nem tudom, hyung. Nem akarom, hogy elhagyjatok.
- Ugyan már, hogy gondolhatsz ilyet. A falka tagja vagy, a családunk része és mind imádunk, de ezt te is tudod. Mit szólnál, ha lemennénk reggelizni és utána valamelyik alfa biztos szívesen pihen veled - Mark hosszú, vékony ujjait újra és újra belefúrta a puha fekete hajkoronába, élvezve, ahogy Yugyeom szinte dorombolt az ujjai alatt. Az alfa szónál Yugyeom érezhetően megmerevedett és egy hosszú szaggatott sóhaj hagyta el ajkait, amikre Mark válaszul lassú csókot nyomott.
- Nem akarok az alfákkal - motyogta halkan. Mark zavarodottan húzta össze a szemöldökét, hiszen az alfák illata és jelenléte nyugtató hatással volt a falka bétáira és omegáira, ahogy ők is kölcsönösen le tudták nyugtatni alfáikat. Egyszerűen ez volt beléjük kódolva, így működött a falka dinamika. Mark csendben tartotta a kezeiben a másikat, egészen addig, amíg Kihyun be nem jött szólni, hogy kész a reggeli és Shownuék is visszatértek a teremből.
Namjoon nagyot nyújtózkodva fordult szembe az ágy mellett guggoló Jinyounggal, hogy egy nagy mosollyal az ajkain hajoljon közelebb a reggeli csókjáért. Ráérősen apró puszikkal köszöntötték egymást lustán kinyújtva kezeiket a másik felé.
- Én is kérek - dünnyögte Bambam Namjoon háta mögött. Az omegától elszakadva fordult meg, hogy Bambamnek is köszönjön, de a fiatalabb ajkait már Jooheon foglalta le, aki kezeivel határozottan húzta maga felé a vékony testet. Jinyoung nevetve rázta meg a fejét és intett a többieknek, hogy induljanak, mert kész a reggeli. Mire leértek Minhyukék is ott ültek Yugyeomékkal együtt. Minhyuk vaníliája keveredett Hyugwon narancsos illatával, ezzel sikeresem elnyomva Yugyeom illatának reakcióját, amikor Wonhoék frissen zuhanyozva beléptek az étkezőbe. A három omega csendben megbeszélték, hogy az lesz a legjobb, ha kivárnak és addig is ignorálják ezt az új helyzetet, legalább addig, amíg Namjoon itt van. Nem akartak felesleges stresszt okozni az így is eléggé aggasztó helyzete mellé. Bíztak benne, hogy a legfiatalabb szól, ha nagy baj lenne.
- Mit szeretnétek ma csinálni? - kérdezte Shownu a kávéja fölött mosolyogva a többiekre.
- Én arra gondoltam, hogy csinálhatnánk egy filmes estét forrócsokival meg mindennel - dobta fel Changkyun az ötletet miközben nagy adag tejszínhabot nyomott a palacsintájára. Máskor rászóltak volna, hiszen nem volt megengedett a túl sok édesség, de a come back szenvedései után megérdemelték.
- Jó ötlet, szerintem Jeonghanék is örülnének egy kis lazításnak - értett egyet Wonho kezében az elengedhetetlen fehérje shaket rázva.
- Áthívhatnánk Kriséket is, úgy is szüneten vannak most - vetette fel Jaebum. A többiek lelkesen kezdték szervezni, hogy ki milyen filmet szeretne nézni. Egymást túl ordítva beszélték meg az aznapi programot, Namjoon csak a fejét tudta kapkodni, ahogy egyre több film ötlet repkedett a levegőben. A tagok ízlése nagyon változatos volt, a horroról a romantikus filmeken át a mesékig, esélytelen volt egy olyan filmet találni, amit mindenki szeretett. A kiabálást az ajtó nyitódása zavarta meg és Seungcheol dugta be a fejét a résen.
- Jó reggelt! - köszönt Shownu és kitárta a karját a két felé rohanó omegának. Seungcheol illatát is imádták, de néha szükségük volt a fő alfájukra is.
- A többiek? - kérdezte Yugyeom, miután csak hat embert látott, Jun és Wonwoo Shownuval beszélgettek, Mingyu és Minghao az asztalnál ülőket hallgatták, Seungcheol Changkyun és Minhyuk között mesélt a turnéjukról, Jeonghan pedig az ajtó melletti kis padon ült. Miközben Kihyun főzött a fiatalabbak szerettek mellette ülni, de sokszor láb alatt voltak, ezért Shownu egy padot tett oda, hogy mindenki örüljön.
- Ők inkább otthon maradtak, de majd ők is beugranak később - válaszolta Jun teli szájjal.
- Jun, először nyeld le, utána beszélhetsz - szólt rá Jeonghan szokás szerint. A Seventeen legidősebb omegája hajlott háttal dőlt neki a falnak, szemei alatt fekete karikák éktelenkedtek és akárhogy szimatolt a legfiatalabb nem érzett kókusz illatot. Yugyeom kissé szédülve állt fel Mark mellől és bizonytalan léptekkel indult meg a másik omega felé. Közben továbbra is olyan gondolatokkal, mint: valami baj lehetett vele? Nem normális, hogy az alfák illatától egészen kirázza a hideg. Yugyeom biztos volt benne, hogy selejtes béta és valami bajt fog okozni.
- Mi a baj, baby? - Yugyeom imádta, amikor Jeonghan babynek szólította, sosem a szexuális értelemben gondolta, hanem hogy Yugyeom az ő kisbabája, akkor is, ha Dino sokkal fiatalabb volt. Válasz nélkül ült bele az idősebbik ölébe és addig fészkelődött, amíg a magasság különbség ellenére is kényelmesen tudott ülni orrát Jeonghan nyakához nyomva. Zavartan kereste hol a legerősebb, de alig érzett valamit.
- Hyung - ijedten húzódott hátra, hogy a gyönyörű barna szemekbe tudjon nézni.
- Semmi bajom, Hyung csak nagyon kimerült, de egy kis pihenés veletek és minden rendben lesz - Yugyeom aggodalma nem csökkent, tudta, hogy általában a haldoklók illata gyengül le ennyire, de bízott az alfáiban annyira, hogy tudja valamit tettek vagy mondtak volna. Jeonghan hosszú csókkal próbálta megnyugtatni a fiatalabbat, annyira elvesztek a másik érintésében, hogy észre sem vették, mikor ürült ki az étkező, csak egymást látták. Yugyeom mindennél jobban imádta az összes tagot, de általában egyedül Jeonghan babusgatta, amit imádott. Jeonghan pedig örült, mert Dinoék utálták, ha anyáskodott fölöttük. Percekig csókolóztak a kemény padon ülve egészen addig, amíg Jeonghan háta elviselhetetlenül nem fájt már.
- Mi lenne, ha megmasszíroznám a hátad és utána végre kipróbálnánk a jakuzzit? - Nem volt semmi hátsó szándéka a fiatalabbnak, egyszerűen meg akarta nyugtatni Hyungját és lazítani egyet.
- Mit gondolsz a többiek közül valaki akar csatlakozni? - kérdezte Jeonghan és követte Yugyeomot a nappaliba. Végük Youngjae és Jooheon is csatlakozott hozzájuk, amitől az egész lazítás egy hatalmas stand-up comedy lett, de senki nem bánta. A fürdőzést követő öltözködés közben mind hárman élvezettel szívták be Jeonghan egyre erősödő kókusz illatát.
YOU ARE READING
Röppentyűk estére /Kpop, bl drama/
FanfictionEgy, kettő max három részes történetek. Leginkább yaoi, de néha hetero is becsúszik, 14+ 16+. A másik ficimhez tartozó novellákat is idefogom tenni.Néha találkozhattok sokkal szomorúbb, nyomottabb, névtelen ficikkel, amik az érzelemre helyezik a han...