Visszatértünk xD
Kai: Én
Zico: A legjobb barátnőm: verewolf
Kai pov
Meglepetten kaptam kezemet mellkasához, hogy ellökjem, de amikor kezét arcomra simította, és a csókot megszakítva elsuttogott egy "hiányoztál" -t büszkeségemet félre dobva kezdeményeztem csókot. Hátam keményen neki ütközött a falnak, ahogy neki lökött, és erősen szorított oda. Kezeimet nyakáról levezettem derekára, és úgy húztam a lehetetlennél is közelebb. Hosszú idő után újra érezni akartam, ha utoljára akkor utoljára. Lábaimat megcsapkodva ösztönzött arra, hogy ölébe ugorjak. Fenekemnél fogva tartott meg, és a csókot egy pillanatig sem szakította meg, amíg átsétált a fotelig, és leült. Mivel a combján ültem, ezért fölé magasodtam, és kissé eltávolodtam tőle.
- Miért nem kerestél? - kérdeztem kapkodva a levegőt.
- Nem mondhatom el, kisfiúknak nem való - mondta egy pimasz, már-már perverz mosollyal, és újra ajkaimra tapadt. Egy ideig hagytam, hogy kedvére fogdozza a testem, de amikor keze a nadrágomba kezdett matatni, kihúztam onnan kezét, és ártatlan tekintettel néztem le rá.
- Ezt sem szabad kisfiúknak. Ugye nem szeretnél pedofil lenni, és nem hagynád, hogy meglovagoljon egy kisfiú? - suttogtam a fülébe kéjesen, és egy aprót mozdítottam csípőmön.
Zico pov
- Hagyjuk a játékot. Kellesz, de kibaszottul - már nem tudtam normálisan beszélni, csak azon járt az eszem, hogy egy hónapja nem értem hozzá. Újból megcsókoltam, és olyan erővel szorítottam magamhoz, hogy az is kérdéses kapott-e levegőt. Nem érdekelt semmi, csak az, hogy itt van velem és bármit csinálhatunk. A gondolatra, hogy mi is történhet még jobban kezdett szorítani a nadrágom. Feltűrtem a pólóját, és úgy fogdostam még mindig izzadt felsőtestét.
- Hogy te még mennyire lefogsz izzadni... - lihegtem nyakába.
- Csak kussolj és folytasd! - türelmetlenkedett nyakához nyoma a fejemet. Örömmel teljesítettem kérését, egyre jobban kínozva lihegő párom. Néhányszor meg is szívtam az érzékeny bőrfelületet, amivel nyögéseket sikerült kiváltanom belőle. Lassan elkezdtem fölfelé haladni, hogy újra megcsókoljam, ami látszólag nem tetszett neki annyira, mert elkezdett össze-vissza mocorogni az ölemben, amivel elérte, hogy még jobban beinduljak. Egy pillanatra elszakadtam tőle, de csak annyira, hogy le tudjam húzni róla a pólóját. Oda sem nézve vágtam a kis helyiség egyik távoli sarkába. Megint magamhoz húztam, de most csak egy rövid csók erejéig, mert utána rögtön áttértem a kulcscsontjára és a vállaira. Amikor egy érzékenyebb részhez értem a hajamba kapott és úgy húzott még közelebb, mire csak mosolyogni tudtam. Hagytam pár piros foltot a mellkasán is, mielőtt visszatértem volna ajkaira. Erősen zihált, néha felnyögött, de én csak csókoltam, ahogy tudtam.
Kai pov
Izzadtan, teljesen kifulladva támaszkodtam meg vállán, hogy egy kis levegőhöz jussak. Addig ő kihasználta a helyzetet, és elkezdett megszabadítani a nadrágomtól is, és a sajátját is próbálta lejjebb tornázni, de mivel rajta ültem, nem nagyon sikerült neki.
- Emelkedj meg egy kicsit - ütögette meg fenekemet, és ott is hagyta kezét, erősen markolgatva. Szó nélkül tettem, amit kért, így már a csupasz combjaira ereszkedtem vissza. Remegő lábakkal csúsztam előrébb, pont jó pontra ülve, hogy hangosan felnyögjön. Homlokomat homlokának támasztottam, és úgy néztem közelről gyönyörű szemeibe, egy pillanatig mozdulatlanul simultunk egymáshoz mindenhol.
- Kai, megjöttem - nyitott be az ajtón, de ahogy meglátta milyen helyzetben vagyunk egyből a fejére húzta a kapucniját, és szorosra húzta -, látom, ti pedig mindjárt elmentek. Akkor nem is zavarok, jó mulatást.
Halkan tette be az ajtót, megint kettesben hagyva minket. Először kínosan néztem Zicora, de amikor elnevette magát, én sem tudtam tovább tartani magam. Vállára hajtva fejemet szakadtam a röhögéstől, alig kaptam levegőt. Utána eszembe jutott, hogy még mindig haragszom rá, ezért dühösen és meztelenül pattantam fel, és mentem a sarokba dobott ruháimért.
- Hiába a jó tested, és a még jobb technikád nem felejtettem el, haragszom rád, és megbántottál - kezdtem el ingerülten öltözni, de persze, hogy mindig beleakadt a lábamba a nadrág, ezért elkezdtem rángatni,és égül addig rángattam, amíg elszakadt. - A picsába! Ez is a te hibád!
Zico pov
Rohadt kínos volt, amikor Chen ránk nyitott. Persze, mint mindig kínomban nevettem, de belül fel tudtam volna robbanni. Majdnem utána kiabáltam pár nem éppen kedves dolgot, például utalást téve édesanyja egészségére és szexuális állapotára, és ezeknek mindenféle variációját. De Jongin már eltűnt az ölemből, egyedül hagyva egy elég nagy problémával. Ezen az sem segített, hogy még ha idegesen is, de kibaszott szexin öltözik.
- Most itt hagysz állva? - Nem válaszolt. Oké értem én, hogy haragszik, de azért egy választ megérdemlek. - Hé, mi van nem hallasz? - léptem oda hozzá, miközben a pólóját rángatta magára és elkaptam a kezét. Kezdtem én is felhúzni magam, ezért a kelleténél erősebben szorítottam a csuklóját.
- Au ez fáj te hülye- Ahogy felszisszent, rögtön észhez tértem. Lazábban fogtam és bűnbánón lehajtottam a fejem, viszont még mindig nem engedtem lelépni. Összefűztem az ujjaim az övéivel, és megpróbáltam a lehető legcukibb dolgot mondani, ami csak eszembe jut.
- Bírlak te barom, és ilyet keveseknek mondok, szóval szeress - próbáltam elviccelni, de tudtam, hogy tudja mire gondolok.
Kai pov
Meglepetten néztem a kezemet szorító rapperre, aki talán még sose tűnt ilyen őszintének.
- Ez nem a legromantikusabb vallomás, amit valaha kaptam, de a legegyedibb. Én is szeretlek, de majd még magyarázatot kérek - csókoltam meg újra, de ezúttal be is fejeztük, amit Jongdae megzavart.
YOU ARE READING
Röppentyűk estére /Kpop, bl drama/
FanfictionEgy, kettő max három részes történetek. Leginkább yaoi, de néha hetero is becsúszik, 14+ 16+. A másik ficimhez tartozó novellákat is idefogom tenni.Néha találkozhattok sokkal szomorúbb, nyomottabb, névtelen ficikkel, amik az érzelemre helyezik a han...