Zűr a varázsban 3/3. (Bts, Vmon)

489 47 5
                                    

Namjoon pov

Este hat óra felé ébredtem arra, hogy Tae rajtam ugrál. Most már jóval nagyobb volt, a ruhák is kicsik voltak rá. Hirtelen elkaptam derekát, mire kuncogva esett rám. Mosolyogva csikiztem hasát, néha feldobva a levegőbe.

- Na, gyere te. Lemegyünk a többiekhez - hagytam abba a játékot, és talpra állítottam. Nagy szenvedéssel én is talpra küzdöttem magam, és kezét fogva indultam ki. Félúton elengedte a kezem, és lábaimnál rohangált. Benyitottam a konyhába, de mivel nem voltak ott, már mentünk is tovább. Ezt követően az alagsorba mentünk, szerencsére ott voltak. Tae nagy lendülettel vetette magát Chen ölébe, aki így vesztett a videó játékban.

- Szerencséd, hogy ilyen imádni való vagy - simított a kicsi fejére. A gyerekesebbek teljesen beleélték magukat a játékba. A szőnyegen ülve játszottak a kisautókkal, amiket Ju varázsolt oda valahonnan. Ez odáig fajult, hogy az egyik kisautó verseny közben, Jimin, Baek és Chen összeverekedett, és az egyik autó felrobbant. Beakhyun tagadta, hogy ő robbantotta fel, de csak ő tudott ilyet, így feleslegesen tagadott. Hope és Suga inkább kimaradt a vitából, és hátrébb húzódtak, mivel Suga ölében ült az apróság, ő is biztonságos távolságba került. Taenek persze nagyon tetszett, de inkább végett vetettünk a játéknak.

- Nézzünk inkább valami mesét - vetette fel az ötlete Ju. Szerencsére senki nem ellenkezett, még Suga is szó nélkül hanyatt vágta magát a kanapén, és onnan nézte a tv-t, amin még semmi nem ment.

- És mit nézzünk?

- Vejdák - Mint a legtöbb gyereknek, Taehyungnak is meggyűlt a baja az "r" betűvel, de aranyosan mondta.

- Én bírom azt a mesét, főleg amikor flörtölnek - egyezett bele Jimin egyből röhögve.

- Hé, egy jelenleg kiskorú is van - csapta fejbe Suga egy könyvvel. Ha már olvasni nem olvassák, legalább van haszna.

- Úgy se tudja mi az - legyintett vihogva a nem tökkel hanem könyvvel ütött.

- De tudom. Amikoj a féjfi vagy a nő felakajja hívni a másik figyelmét, és ha jól csinálják, akkoj elmehetnek együtt, és lesz kisgyejekük - magyarázta Tae. Csendben figyeltük, majd kitört belőlünk a röhögés. Olyan ártatlan szemekkel mondta végig, amire csak egy kisgyerek képes.

- Mondtam, hogy lehet, hogy emlékezni fog pár dologra - vont vállat Ju mosolyogva. Megkerestük a Verdákat, és amikor mind elhelyezkedtünk, elindult. Tae az ölemben ült, Ju és Chen mellettünk, egymást átkarolva. Suga és J-hope a kétszemélyes kanapén simultak egymáshoz.

- Így több ember elfér - védte magukat Suga, de akkor a puszik és a kézfogás mire jó? Csak mosolyogva bólogattunk, de nem törődtünk nagyon vele, boldogok ez a lényeg. Már egy jó ideje ment a film, amikor Tae halkan megszólalt.

- Nagyon aranyosak, megsimogathatom?

- Kik aranyosak? - kérdeztem suttogva. Chen és Ju is ránk figyelt, a többiek nem hallották.

- Ott a kisbabák - mutatott Ju hasára. Ledöbbenve néztünk mi is az ujjacskája irányába. Chen szorosabban ölelte síró kedvesét, én pedig mosolyogva figyeltem a megható jelenetet.

- Megbántottam? Tae is gonosz volt? - kérdezte sírásra görbülő szájjal. Megzabálom, de édes.

- Nem, dehogyis. Csak nagyon boldog vagyok - törölte le Ju a könnyeit, és ölelte magához Taet. Mi bólogattunk, hogy biztosan eloszlassuk a kételyeit.

- Hogy láthatja? - kérdeztem Ju-t, miután Tae elaludt a mellkasomon. Továbbra is simogatva a hátát, meredtem kérdőn a mellettem ülőkre.

- Úgy tűnik Jungkook a rémeket látja, még V az élőket, az élők jelét. Ez olyan, mint a lézer, a szívből kiinduló fények, amik sokat elárulnak az emberről. Régen én is láttam őket, most csak nagyon ritkán - magyarázta halkan, hogy ne zavarja a többieket. Hiába aludt el az egyetlen gyerek a körünkben a többi gyerek tovább nézte. Senki nem is bánta, bizonytalanok voltunk. Meddig élvezhetjük egymás társaságát békében, meddig tehetjük meg, hogy mesét nézünk nyugodtan?

A nap, amikor a két legfiatalabb csatlakozott mindent megváltoztatott. Már akkor tudtuk, hogy baj közeledik, de velük és Ju-val még több reményünk lett. Én mentem elértük az árvaházba, ahol már akkor érezhető volt Tae és köztem a kapcsolat. Azóta teljes értékű tagjai lettek a családunknak. Minden nap Ju-val és Sugá-val eddzenek, hogy készek legyenek a háborúra. Taehyung-gal mindig szoros volt a kapcsolatunk, de nem rég olyan irányt vett, amiről álmodni se merte volna. Pár hónapja éjszaka bejött a szobámba, és megkérdezte aludhatna-e velem, mert túl sok rém keringett az ablaka körül, és félt egyedül aludni. Azon az éjszakán bevallotta, hogy szerelmes belém és megcsókolt. Először nem tudtam mi legyen, de hagytam, hogy az érzéseim irányítsanak. Visszacsókoltam és elmondtam neki mennyire kedvelem az elejétől kezdve, azóta egypár vagyunk.

Ki kell élveznünk minden pillanatot amit együtt tölthetünk, ki tudja mennyi időnk van még hátra. A háború egyre csak közeleg és egyszer ideér. De addig megteszünk mindent, hogy rendesen felkészüljünk. Elindult a tanácskozás a többi családdal, létrejött egy erős szervezet ami rövid időn belül kész lett a háborúra. Már csak vártunk és képeztünk magunkat.

Nem is sejtettük milyen közel van a háború és nem minden úgy fog alakulni mint ahogy mi azt vártuk. Nem sejtettem, hogy elvesztek mindenkit, aki fontos nekem.

Életem végéig emlékezni fogok a csókjaira, az érintésére a bőrömön, a nevetésére, a mély hangjára, ahogy elmondja mennyire szeret. Ahogy minden reggel összekapott Jiminnel a fürdőn. Ahogy rám nézett, úgy ahogy Suga nézett a mi reménységünkre. De ha a remény elveszett mi marad? Semmi. Chen nem várhatta meg a gyerekeik érkezését, de akárhányszor a két lányra nézek, mindig az ő állandóan mosolygós arcát látom, és a szemükbe Ju komolyságát, és erejét.

Talán egyszer eljön majd az idő, amikor mi hárman bosszút állhatunk a többiekért, de addig is itt maradnak az emlékek. Nekem megadatott, hogy emlékezzek, a lányoknak az se. Sosem fogom elfelejteni a családom és a Szerelmem, aki mindennél értékesebb volt számomra.

"Ne aggódj Szerelmem a halál után találkozunk"

Nem igazán tudom milyen lett, de nem gondoltam, hogy jobban részletezem. Majd egy hosszabb sztorinak szintén ez lesz az alapja, ott majd minden világos lesz. Remélem tetszik!

Röppentyűk estére /Kpop, bl drama/Where stories live. Discover now