Beastmode 6 / multifandom/

86 7 6
                                    


A mosogatás természetesen Shownura és Markra maradt, mivel mindenki talált valami indokot, hogy ők miért nem tudnak elmosogatni.Csendben mosogattak a saját gondolataikba mélyedve.  Mark a legidősebb omegaként elsőként kapta meg a falka jelét, így ő az elejétől fogva mindenkivel nagyon szoros érzelmi viszonyban volt.  Éppen ezért Mark volt az, aki a legnagyobb terhet cipelte - Shownun kívül- hiszen első omegaként az ő feladata volt mindenkiről gondoskodni.  Gyakran kétségbe vonta saját képességeit és sosem érezte elégnek magát. Rengeteg ember volt a falkában és mindenki segített, akinek tudott, de akkor sem engedhette meg magának a pihenést vagy az érzelmei elszabadulását.

- Mark, jól vagy? Szerintem elég tiszta már az a tányér. Mark - emelte meg Shownu a hangját, amikor a fiatalabb nem reagált. Mark kezéből kicsúszott a tányér, szerencsére vissza a vízbe, így semmi sem törött el. Nagyokat pislogva próbált emlékezni, hogy vajon mit mondhatott neki a másik, de egyszerűen üres volt a feje és nagyon nehéz. A semmiből egyszer csak ólomsúllyal nehezedett minden a vállára, úgy érezte elvesztette az irényítást a saját elméje és teste fölött. Krokodil könnyek folytak végig hibátlan bőrén,ezzel a frászt hozva a legidősebbre, aki előtte sosem látta sírni omegáját.

- Jól van semmi baj, semmi baj. Én azt hiszem moshatod tovább is, ha szeretnéd. Tényleg nincs baj, addig mosod, amíg szeretnéd - hebegett össze-vissza és a tányért Mark kezébe nyomta hátha az volt a baj. Persze érezte Mark illatán is, hogy a probléma valami más lehet, de mindent megtett volna, hogy enyhítse a fájdalmát. Jobb kezével húzta maga felé a vékony testet, orrát a nyakához irányítva. Mark két kézzel kapaszkodott a másik csúnya karácsonyos pulcsijába, amit még Changkyun adott neki tavaly karácsonykor, és mélyen beszívte az alfa illatát. Jó pár mély levegővételbe telt, mire megint úgy érezte, ő uralja az érzelmeit. Néha előfordult már ilyen "túlmelegedés" de sosem volt ennyire hosszú és ijesztő számára. Ha valaki egy ekkora falka első omegája volt, hozzá kellett szoknia hasonló helyzetekhez. 

- Néha annyira érzelmi analfabéta vagy - nevetett fel halkan lehetetlenül közel nyomva magát a másik izmos testéhez. Shownu együttműködően karolta át az omega derekát és egy egyszerű mozdulattal a pultra emelte, lábait terpeszbe kényszerítve, így kényelmesen közelebb tudott csúszni a fiatalabbhoz.

- I try my best* - próbálkozott Mark anyanyelvén. Egy ideje már tanult angolul a rajongók miatt,  Mark és Jackson mindig készségesen segítettek bárkinek megtanulni a nyelvet.

- I love your accent , it turns me on** - kacsintott a fekete hajú nyelvével megnalva ajkait, miközben végig mérte a másik testét. A legidősebb egészen belepirulva húzodott egy leheletnyit távolabb és legnagyobb szerencséjére vagy szerencsétlenségére - még nem tudta eldönteni - Wonwoo dugta be a fejét az ablakon, hogy szóljon Krisék megjöttek. 

- Akkor én megyek és köszönök is nekik - mentette magát ki és kiszáguldott a konyhából magára hagyva a két omegát. Mark mosolyogva intett a fiatalbbnak, aki értve a jelből egyből átvette Shownu helyét Mark lábai között.

- Hogy vagy? Pihentetek eleget? Jeonghanon láttam, hogy eléggé megviselte, ahogy Seungcheolt is. Veletek mi van? - kérdezte Wonwoo arcát simogatva, aki macskaként bújt közelebb. 

- Kicsit fáradt vagyok, de semmi olyan, amit a falka ne tudna orvosolni. Néha kicsit nehéz mivel elég erős érzelmei vannak az alfáknak, de itt sokkal nyugodtabb minden. Szeretek itt lenni veletek - mormolta Mark nyakába csukott szemekkel. Kimerült volt, a benne rejlő omega mindennél jobban vágyott már arra, hogy a közös fészekben aludhasson és végre leengedhesse a falakat. Egy omegának - ahogy a bétáknak is - az volt a természetes, ha a saját illatukat szabadon kiengedhették, de ez nem volt megengedett, amikor dolgoztak vagy a saját helyükön kívül voltak.  Az alfák természetüknél fogva sokkal zárkózotabbak voltak, a falkatársaik megnyugtatására használták leggyakrabban az illatukat, vagy ha valaki fenyegette a területüket. Az ősi farkas ösztön még mindig erősen élt bennük. Halk kopogás előzte meg Mark válaszát és Junmyeon kukucskált be kezében egy nagy tálcát egyensúlyozva.

- Hyung, hadd segítsek - ugrott oda Wonwoo egyből jácint illata betöltötte a levegőt kellemesen keveredve Mark fahéj és Suho otthon illatával. Imádták az illatát, nem igazán hasonlított semmihez, mégis mindenkit a saját otthonára emlékeztetett.

- Köszönöm szépen. Xiumin és Luhan sütötte a mézeskalácsokat és Sehunék diszítették őket, szóval azért furcsák.

- Hyung, nem is lettek furcsák - jött be Sehun is hangosan tiltakozva.  Wonwoo nevetve nézett rá a kezében tartott figurákra, amik tényleg elég különösek voltak, de édesen néztek ki az omega szerint. 

- Nagyon jó illatuk van, ügyesek voltatok és köszönjük, hogy gondoltatok ránk - mosolygott kedvesen Mark és leugrott a pultról egy ölelésre. Először Suhot ölelte meg, de csak röviden. Tudta, hogy Kris extra védelmező az omegával, amióta megtámadták és nem akart feszültséget okozni. Sehunt viszont nyugodtan átölelhette, hiszen a fiatal alfa nagyon is szerette az öleléseket és az érintéseket. Az Exo négy alfája közül Sehun volt a legfiatalabb és Kris a legerősebb, de Chanyeol és Kai sem panaszkodhatott. Az öt béta is meglepően erősek, míg Suho, Lay és Tao igazán karizmatikus omegák voltak, Mark ezt mindig irigyelte tőlük. 

- Sehun, mi történt a fejeddel? És a vállad? - kapta a kezét Wonwoo a szája elé és közelebb hajolt Sehunhoz, hogy meg tudja nézni rendesen.

- Sehun nem tanulta még meg a határait - jegyezte meg Kris, ahogy a hátával belökte az ajtót egy másik tálcával a kezében.  Wonwoo ezt is szó nélkül elvette és a letette a pultra, ahol ezelőtt Mark ült.

- Hyung, még mindig mérges vagy? - nézett az alfájára Sehun kiskutya szemekkel.

- Sehun, aggódtam miattad és féltem, hogy komoly bajod esik, azért voltam mérges - magyarázta Kris türelmesen és hagyta, hogy a legfiatalabb hozzádörzsölje az orrát nyakához, ezzel megbizonyosodva, hogy Kris tényleg nem mérges rá.

- Amikor Changkyunról, Hoshiról és Mingyuról kiderült, hogy alfák ők is mindig balhéba keveredtek. Egy idő után lenyugodtak - emlékeztette őket Mark nevetve. Tényleg nehéz időszak volt, de Mark imádta. Egy egy verekedés vagy veszekedés után mindig extra sok szeretetet igényeltek.  

- Kezdődik a film, nem jöttök? - rontott be Jun az ajtón  kezében négy kipattogtatásra váró zacskó popcorn-nal, mögötte Changkyun másik két zacskóval. Mark a konyhában maradt segíteni becipelni a tálakat, miután elkészült a nasi, addig a többiek elfoglalták a helyüket a nappaliban. 

Namjoon boldogan fészkelte be magát a kanapén Jooheon és Seungcheol közé,  Jaebum és Jackson kényelmesen elhelyezkedtek a lábuknál. Az négy alfa az Exoból a másik kanapét  választották  Wonhoékkal együtt, így azon a kanapén erősen túltengett a férfi tesztoszteron, de senkinek nem volt zavaró. A két falka nagyon közel álltak egymáshoz, szinte testvérekként kezelték egymást. A többiek szerteszéjjel ültek, ahol találtak helyet. Kihyun és Jinyoung elhúzta a sötétítőt, de mivel egy hét volt már csak karácsonyig, ezért kint is sötét volt, hiába volt késő délelőtt.  Kiosztották a popcornt és végre kezdődhetett a filmes nap, amire már mind vártak. 

Csendben nézték a filmet, néha néha valaki kommentálta vagy megbeszélték, hogy legközelebb Sehunt kéne otthonhagyni nyaralás idejére és akkor csend lenne. Sehun lebiggyesztett ajkakkal nézett Krisre, aki természetesen megsajnálta a fiatalabbat és közelebb húzta egy csókra, ami egyből jobb kedvre derítette a szőkét. Vacsorára egyszerűen csak rendeltek pár pizzát, nem zavartatva magukat filmnézés közben fogyasztották el, egészen addig nyugalom volt, amíg valaki nem dörömbölt az ajtón, amit hosszú csengetés követett.  Shownu és Kris egyszerre pattant fel, a levegőt tudatalatt megtöltve saját erőteljes illatukkal. Az omegák kényelmetlenül kezdtek fészkelődni, míg az összes alfa ugrásra készen várt. Namjoon ijedten nézett körül, tudta -  érezte - hogy kik állnak az ajtó másik oldalán, de semmiképp sem  akart gondot okozni.  Felállva az ajtó felé indult, úgy gondolta az a legegyszerűbb, ha egyszerűen velük megy és ezzel el is van intézve. A két óriás két lépéssel előtte termett és végül Shownu nyitott ajtót - lévén, hogy ő a ház alfája - míg a többi alfa a nappali bejáratánál állt megfeszült izmokkal.

- Yoongi, miben segíthetek?



Röppentyűk estére /Kpop, bl drama/Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora