Egy, kettő három...ezer? /EXO/ +16

291 26 12
                                    


Tizedik személy szemszög:

Exo a szokásos szombat esti programjukra készülődtek, mindenki a maga módján. Suho és Kyungsoo popcornt készített csendben a konyhában, Jongin Kyungsoo fenekét bámulta, Yixing a kanapén terpeszkedve foglalta magának és Suhonak a helyet, Sehun filmeket válogatott, Xiumin a foteleket tolta a tv elé, Jongdae, Chanyeol,  és Baekhyun pedig hangosan üvöltve vitatták meg melyik filmet nézzék. 

- Mi ez az üvöltés?  - lépett be Suho a nappaliba, mire  mindhárman egy pillanatra megtorpantak,hogy aztán egyszerre kezdjenek megint üvölteni. 

- Ma én választok filmet. Én vagyok a soros - kiáltott Jongdae.

- Nem igaz. Múltkor is te voltál - kontrázott Baekhyun. Kikapta Jongdae kezéből a laptopot és magasra nyújtva tartotta el Jongdae-tól, de Chanyeol könnyűszerrel kapta ki a 20 centivel alacsonyabb kezéből.

- Elég legyen. Akkor, aki nyer az választ filmet! - kiáltott Kyungsoo és helyet foglalt az egyik fotelben Jongin mellett. 

- Milyen verseny? - kapta fel a fejét Chanyeol, imádott nyerni. Mindenki helyet foglalt a fotelek egyikén vagy a kanapén, egyedül Chanyeol maradt állva.

- Nem tudom, mondj egy kérdést Sehun! - vont vállat Kyungsoo.

- Miért éppen ő? - hisztizett a Chanyeol, ahogy lehuppant Chen mellé.

- Mert miért ne. Na, akkor. Aki a legtöbb emberrel feküdt le az nyer de a híres emberek vagy idolok kettőt érnek. Számokat! - dörzsölte össze Sehun a két tenyerét előre élvezve a győzelmét.  Néhényan büszkén bólogattak, de volt, aki csak a fejét rázta, még Kyungsoo is átkozta magát, miért pont Sehunnak kellett kitalálnia valamit.

- Ki kezdi? - kérdezte Baekhyun lelkesen ugrálva.

- Legidősebbtől legfiatalabbig. Xiumin - intett Sehun sürgetően.

- Ajj. Nem tudom, nem számoltam - rázta a fejét a legidősebb. 

- Csak tudsz mondani egy körülbelüli számot - nézett Jongdae a párjára kíváncsian. Tudta, hogy nem sok kapcsolata volt előtte Xiuminnak.

- Jó, akkor mondjuk tíz - sóhajtott szégyenkezve Xiumin. A többiek, amolyan na ne már tekintettel néztek re, de csak megvonta a vállát.

- Hát a tíz is egy szám, Suho? - pörgette tovább Baekhyun.

- Legyen 15 ember és akkor ha idolok kettőt érnek, akkor 20 - számolta ki gyorsan az ujjain.

- Ohh, Hyung ki volt az az öt ember? - vonogatta Jongdae a szemöldökét kíváncsian. Yixing inkább nem akarta hallani.

- Ott volt Youngjae, Jackson, Namjoon, Sunggyu meg persze Yixing.

- És Kris? - kérdezte Xiumin óvatosan. Voltak pletykák, hogy voltak együtt, de sose volt kimondva hivatalosan, ha kérdezték őket, akkor is csak hárítottak és terelték a szót.

- Ja, meg ő is, akkor 22 - vont vállat lazán, pedig még a gondolatra is belehasított a fájdalom a fenekébe. 

- UHOHUHOH - visított Jongdae és Baekhyun fangirl módba kapcsolva.

-  Yixing te jössz! - szólt közbe Suho és állította le egyszerre a két idiótát.

- Én is kb 20 - válaszolta ő is, pedig tudta, hogy ennél sokkal több, de nem akarta, hogy Suho kérdezősködni kezdjen.

- Én olyan 200 körüli de nem sok volt a híresség szóval mondok egy 220-at - számolgatott  Baekhyun. Talán volt az 300 is, de hát ugye ki számolja?

- Tessék? - kérdezett vissza döbbenten Kyungsoo. Baekyhun csak vigyorogva megvonta a vállát és büszkén hátradobta a haját, mint egy igaz hímribanc.

- Ja, én is mondok egy olyan 200 körülit, idolok is voltak, de néhánynál túl részeg voltam, hogy megjegyezzem. Például Jimin, Seungkwan, Eunji, Donghae és Seunghyun - sorolt fel Chen pár nevet és nézett a következő versenyzőre. 

- Legyen akkor 100 körüli - mondta Chanyeol.

- Ti mást se csináltok szabad időtökben csak basztok? - tört ki Suhoból a kérdés, mire egyhangú bólogatás volt a válasz. 

- Hova kerültem - motyogta magába a leader és a továbbiakra inkább nem volt kíváncsi.

- Én is húszat mondok, de híres csak Jongin volt - nézett Kyungsoo a mellette ülő párjára kevésbé gyilkosan, mint ahogy szokott. Jongin majd elolvadt ettől a cukiságtól, meg is köszönte egy hosszú puszival.

- Na, ha befejeztétek, akkor Jongin? - dobott Sehun egy párnát a két turbékoló szerelmeshez.

- Talán 250? 300? Ki számolja - legyintett zavartan és arrébb húzodott volna de már elkésett. Kyungsoo akkorát vágott a fejére az előbb hozzájuk került párnával, hogy biztosak lehettek benne a többiek, hogy Jongin agyrázkódást szenvedett.

- Ohh, és pár idol?  - nézett rá féloldalasan Chanyeol.

- Ott volt Taemin, Mark, Taeyong, Siwon, Jungkook és Jiyong - mosolyodott el büszkén.

- Na ne! Komolyan Jiyong? Az a Jiyong? - kérdezte Chanyeol, aki elsőként ocsúdott fel a döbbenetből. A többiek továbbra is tátott szájjal emésztették az új infókat. Kyungsoo büszkén húzta ki magát, hogy Jongin ilyen emberek után mellette állt meg.

- Az a Jiyong. A kpop nem hivatalos kiráya - erősítette meg Jongin.

- Hát én beszarok - csapott a térdére Jongdae. Mindenki büszkén veregette vállon Jongint, még Suho és Sehun is elismerően nézett rá.

- Én jövök. Egy, kettő, három... ezer? - húzta el Sehun a számokat.

- Kizárt! - üvöltött fel Baekhyun. A fél társaság tiltakozóan rázta a fejét, míg a másik fele azt számolgatta ez hogyan lehetséges.

- De bizony. Ott volt Seungri, Mark, Bambam, Jinyoung, Minho, Seunghee, Eunhyuk, Myung, Woori, Kwanghee, Minhyuk, Tiffany... - kezdte volna sorolni, de Baekhyun félbeszakította.

- Elég lesz elhisszük. De hogyan? Mi a titkod?

- Az, hogy jól nézek ki, jó a csípő mozgásom és néha a jóból sokat adnak - tárta szét Sehun a kezét, nincs mit tenni stílusban.

- Ez az este több információt árult el, mint valaha is tudni akartam, szóval inkább kezdjük a filmet. Sehun választhatsz - zárta le a versenyt Suho sokkosan.

- Mondtam én, hogy én fogok választani.

A filmre egyedül Sehun figyelt, mindenki más a gondolataiba merült. Suho azon gondolkozott melyik a legbiztosabb módja a halálnak, Yixing rangsorolta fejben a partnereit, ha Suho kérdezné tudjon válaszolni hezitálás nélkül. Kyungsoo és Jongin az éjszakájukat tervezgették, Chen és Xiumin el volt foglalva egymással, Chanyeol őket piszkálta folyamatosan, hogy nem hagyják filmet nézni. Baekhyun pedig azon gondolkozott, hogyan érhetné el, hogy Sehun őt is maga alá gyűrje.

Ez is egy tipikus békés családi este volt, mint minden másik szombat. 

/Senki ne vegye komolyan/

Röppentyűk estére /Kpop, bl drama/Where stories live. Discover now