Harmadik fél szemszöge
A hotel szoba gyönyörűen berendezett helyiség volt, benne több ezreket érő bútorokkal és képekkel, de a szoba két lakóját egyáltalán nem érdekelte a díszítés. Elvesztek az egymás iránt érzett szeretetben és minden gondolatukat a másik boldoggá tétele töltötte ki. A két test hevesen izzva feszült egymásnak, sóhajaik betöltötték a hatalmas helyet. A levegő forrón örvénylett körülöttük, ahogy hajszolták az édes beteljesülést, amire oly régen vártak mindketten. A hosszú hónapok alatt felgyülemlett vágy a hatalma alá kerítette a két fiatalt. A takaró ütemes mozgása, az apró hangok és halk suttogások megtörték a szoba némaságát.
- Gege! - Tao apró nyögése, sóhaja hasított a csendbe, a másik számára a legszebb hangok voltak, amiket valaha halott.
- Itt vagyok - válaszolt vissza hevesen dobogó szívvel. Elveszett a másik vágytól izzó barna szemeiben, izzadt fekete hajában, ahogy kiemelte szerinte oly csodás homlokát a fiatalabbnak. A fiatalabb ki nem mondott szavainak is engedelmeskedett, ahogy a végletekig gyorsított. Az érzések, a hangulat, a szerelem hamar kerítette hatalmába őket, hogy együtt érjék el a hőn áhított beteljesülést.
A szikrák pattogtak, a szívük majd kiesett a helyéről, ahogy végre teljessé váltak egymásban. Kris lihegve, de végtelenül óvatosan engedte el magát, és helyezte teljes súlyát szerelmére. Kezeit megemelve túrt a fekete , selymes tincsek közé, és csókolta meg lágyan az előbb vadul megtépázott ajkakat.
- Szeretlek! - mosolygott ártatlanul Tao, kit az együtt töltött éjszakák se tudtak megrontani. A gyermeki tekintet, mellyel Krist figyelte a kezetektől, még mostanra sem veszett el. Annyi együtt töltött év és gond után sem változott semmit.
- Én is szeretlek! - suttogta vissza Kris, ahogy elmerült az édes álmokban kedvesével a karjaiban.
Khm, khm nem tudom mit mondjak, talán azt hogy sajnálom. Sajnálom, hogy eltűntem, hogy nem olyan az írásom, mint ahogy szeretném. Mindent megpróbáltam, hogy jobb legyek, de úgy tűnik nem megy. Viszont lenne egy nagy kérésem: Aláírnátok ezt? Ez egy petíció a Galactik footbal című mese(?) negyedik évadához. Kell az e-mail címetek, nevetek, országotok, városotok, telefonszámotok. Sehol nem jelennek ezek meg, kaptok egy visszaigazoló e-mailt, amire rá kell nyomnotok és kész is. Nagyon sokat jelentene nekem. Itt a link. Imádlak titeket.
https://secure.avaaz.org/fr/petition/Sauver_la_serie_Galactik_Football/?fgcBsgb&fbclid=IwAR1wBdNptbYruFaSBswWfY7wmXNsDAdXoL8yNyHiDudxTUp6U4vwbrp5NRc
Kommentben is ott van!
YOU ARE READING
Röppentyűk estére /Kpop, bl drama/
FanfictionEgy, kettő max három részes történetek. Leginkább yaoi, de néha hetero is becsúszik, 14+ 16+. A másik ficimhez tartozó novellákat is idefogom tenni.Néha találkozhattok sokkal szomorúbb, nyomottabb, névtelen ficikkel, amik az érzelemre helyezik a han...